Chapter 20

256 34 2
                                    

„Bavíš sa, Xenia?" ozve sa pri mne mužský hlas. Nadskočím, pretože to nečakám a nie je to ani Jayov hlas. Otočím hlavu za hlasom a uvidím Zayna, ktorý drží vysoký pohár s martini. Jeho prítomnosť ma však iba pobúri, pretože Zayna nepovažujem za dobrú spoločnosť. Veľa žien by so mnou určite nesúhlasilo, vzhľadom na jeho výzor. Pakistančan má dnes na sebe čierny smoking s bielou košeľou a čiernym motýlikom. S Harrym vyzerajú ako dvojčatá, čo sa oblečenia týka. Myslím, že si Zayn necháva narásť fúzy, pretože jeho strnisko je dnes trochu výraznejšie odkedy som ho naposledy videla. Vlasy má nagélovane a vyčesané nahor.

„Ani nie, tá hudba je strašná," poviem mu pravdu.

„A to už prečo?" opýta sa a zamračí sa.

„Chce sa mi z nej spať," oznámim mu otrávene.

„Oh, no tak dám zahrať niečo pomalšie, čo ty na to?" navrhne a pousmeje sa. Pootvorím ústa, či to myslí skutočne vážne, ale zdá sa, že áno. Prišiel provokovať?

„Nemal by si byť pri Harrym, čo ak si lokne viac alkoholu, než by mal?" opýtam sa ho. Zaynove obočie sa skrčí a úsmev mu opadne. „Alebo, čo ak sa s niekým zblíži viac, než by mal?" pokračujem a poškrabem sa na brade. Nie som si istá, kedy sa táto vojna medzi mnou a Zaynom začala naplno, no skutočne mám z neho pocit, že by ma najradšej odstránil. Som snáď až taký problém?

„Vôbec netuším, o čom tu točíš, Xenia," nechápe. Ale veď ty dobre vieš, Zayn. Prečo sa so mnou každý hrá na debilov? Som dobrý spoluhráč? Myslia si, že ma oklamú?

„Iba sa divím, že si sa nepasoval za Harryho ochranku, partnera a kolegu rovno ty. Post najlepšieho kamaráta nestačí," vysvetlím mu, ako som to myslela, keď sa teda už hráme na idiotov. Isteže viem, že som aj ja tá, ktorá prilieva olej do ohňa. Myslím, že keby sa dalo pohľadom zabíjať, ležala by som už mŕtva na zemi. Zaynové hnedé oči ma prebodávajú tak veľmi, že mám pocit že mi do tela vypália dieru. Ešte chvíľu a stane sa to, cítim to.

„Musím na neho dávať pozor, keď sa okolo neho pohybuje taká žena, ako si ty," vyletí z neho. Tentoraz prekvapí on mňa. Takže je problém v tom, že som žena a nie v tom, že som ho uniesla? Začínam z vás byť zmätená, pán Malik.

„Rozumiem, si nepriateľ žien. Je to mrzuté, ale čo narobíme?! Budeš sa musieť zmieriť s tým, že Harryho strážim ja," pripomeniem mu. Mal by byť rád, že mu pomáham s jeho prácou, ktorú nemusí robiť. Je Harryho kamarát a nie strážca.

„Mám veriť niekomu, kto unáša mužov?" opýta sa ma a ironicky sa zasmeje.

„Stalo sa to len raz. Prečo to máte všetci tendenciu opakovať?" povzdychnem si a porozhliadam sa. Harry popíja martini a rozpráva sa s ľuďmi. V tvári má vážny výraz. Všimnem si však, že je pri ňom tá architektka. Ona Zaynovi nevadí?

„Zachovala si sa ako bláznivá ženská," povie mi svoj názor.

„Neuveriteľné, žena sa chce s mužom porozprávať, vziať ho na menší výlet a hneď je obvinená, že ho uniesla," pokrútim nad tým hlavou. Stavím sa, že keby to urobil muž, vôbec by sa to neriešilo. Ale ženská je hneď označená za blázna.

„Ak by chcel, pokojne ťa mohol dať na súd," zdvihne varovný ukazovák a škaredo po mne zazerá. Ten chlap ma skutočne nemá rád. Je to obojstranné.

„Chcela by som vedieť, čo by na tom súde povedal. Do môjho auta nastúpil celkom dobrovoľne," opakujem to snáď už po stýkrát. Normálne to začnem počítať.

„Aj tak... si to nemala robiť," trvá na svojom.

„Na súde by si s týmto príliš nepochodil," oznámim mu a pousmejem sa. „Môj brat je prokurátor," dodám a znovu venujem pohľad na Harryho, ktorý sa naplno rozpráva s tou architektkou. Na môj vkus má trochu koketnejšie šaty, než by sa patrilo. Uvedomím si, že nikde nevidím Harryho bývalú. Nevadí slečne architektke prítomnosť Madison?

GolemWhere stories live. Discover now