Harry otvorí dvere spolujazdca čierneho Range Roveru a pomôže mi posadiť sa. Až takú starostlivosť nepotrebujem, ale nechcem byť nevďačná, preto si nechám pomôcť. Skôr ako stihne chytiť aj pás, aby ma pripútal, ho tentokrát už zastavím a pripútam sa sama. Harry za mnou teda zatvorí dvere a rýchlo obehne auto, aby sa posadil vedľa mňa. Jeho auto je zamorené jeho vôňou, niet úniku.
Počas cesty sa snažím dívať celý čas pred seba na cestu alebo vonku z okna, no nezabráni mi to v tom cítiť sa čudne, keďže registrujem jeho pohľady. Opäť mám z neho pocit, akoby mi chcel niečo povedať, iba nevie ako začať. Mala by som mu to uľahčiť a začať konverzáciu ja? V skutočnosti je medzi nami niekoľko vecí nezodpovedaných, ale nie som si istá, či sa o nich chcem baviť.
Keď na neho pohliadnem, spozorujem, že sa na cestu mračí. Vyzerá byť ponorený vo vlastných myšlienkach. Nemôžem ani len hádať nad tým, o čom premýšľa. Je nepríjemné sedieť s ním potichu v aute vediac, že niečo visí vo vzduchu, nemôcť nikam utiecť, keďže volant ma v rukách práve on. Takéto ticho však nikdy neveští nič dobré, hlavne ak ide o nás dvoch, pretože po takomto tichu, príde vždy búrka plná hlasných hromov a bleskov.
Po príchode k nemu domov, sa chcem rýchlo odobrať do hosťovskej izby, ktorú som si zabrala po príchode z nemocnice. Avšak zabráni mi v tom samotný Harry vo chvíli, keď chcem vybehnúť po schodoch. Zastaví má jeho hrejivá ruka, ktorá keď oblapí tú moju zmeraviem. Obrátim sa pomaly na neho a tou druhou sa chytím zábradlia. Pohľad mi spadne k jeho zeleným očiam. Stojí o dva schody nižšie a trochu sa pousmeje.
„Len ti chcem povedať, že príde pani Gibbonsová a urobí taký...neskorý obed alebo veľmi skorú večeru. Najeme sa spolu, súhlasíš?" spýtavo sa na mňa zahľadí. Vyzerá, že o to má záujem a ja začnem premýšľať, či je to tak ako povedal Zayn, že ma len ľutuje a bude sa o mňa starať. Nechcem si tieto gestá zamieňať s niečím iným. Už len pomyslenie na niečo iné, mi nepríjemne zviera srdce. Ďalší dôvod, prečo by som sa mala nadobro stratiť, pretože aj tieto falošné nádeje bolia a sú únavné.
„Vlastne, nie som hladná," skúsim sa z toho vykrútiť a ešte k tomu aj klamem. Dnes som vlastne nič nejedla, pretože ráno som sa zobudila v nemocnici a prebehol ten nepríjemný rozhovor so Zaynom, hneď potom prišiel Harry a šli sme k nemu. V jeho dome sme následne nezotrvali príliš dlho a šli sme za Niallom. Momentálne sú tri hodiny poobede, takže logicky musím byť hladná aj som, hoci mám z dočasného spolunažívania s Harrym trochu zovretý žalúdok.
„Aspoň neklam, Xenia. Celý deň si nič nejedla," pripomenie mi a dá mi tak najavo, že mi na tú lož určite neskočí. S povzdychom nachvíľu odvrátim hlavu smerom doľava a sledujem chvíľu veľkú televíziu v obývačke.
„Dobre teda," súhlasím nakoniec, pretože si uvedomím, že je hlúposť vyhýbať sa mu. „Idem si vybaliť," oznámim mu a presuniem zrak na ruku, za ktorú ma drží. Následným pohľadom do jeho dvoch smaragdov mu naznačím, aby mi ruku pustil, pretože ju drží pevne. Až po chvíli stisk uvoľní a ruka mu spadne pozdĺž tela. Na nič nečakám a rýchlym krokom zdolám ďalšie schody na druhé poschodie. Zabuchnem za sebou dvere hosťovskej izby a opriem sa o dvere. Očami prejdem po veľkej izbe zariadenej vo svetlých farbách. Steny sú vanilkovo krémové a podlaha je svetlosivá. Priamo oproti dverám sa nachádza veľká manželská pohodlne vyzerajúca posteľ s vysokým zamatovým čelom. Po oboch stranách sú biele nočné stolíky s lampami, ktoré majú zrkadlovitý stojan. Pár centimetrov vedľa dverí je biely toaletný stolík so zrkadlom. Po stranách postele sú dvoje dverí. Jedny vedú šatníka a druhé do kúpeľne. Na pravej strane izby sa nachádza veľké okno z ktorého je vidno na zadnú časť pozemku a výhľad na Chicago. Všetko tu vyzerá až priveľmi perfektne, obrovský luxus, ktorý by si nejedna žena užívala. Sloane by sa iste potešila, ak by tu mohla stráviť niekoľko dní v spoločnosti s Harrym. Pre mňa je to však momentálne ako peklo, pretože aj v tejto izbe cítim jeho vôňu. Je to neuveriteľne frustrujúce byť v spoločnosti niekoho, koho človek nemôže mať iba pre seba.
YOU ARE READING
Golem
Fanfiction|Book 1| Xenia Stoneová, inštruktorka taekwonda sa nenarodila práve pod najšťastnejšou hviezdou. Zatiaľ čo sa jej darí v práci, jej osobný život je presným opakom. Lásku už takmer zavrhla po množstve zrád od opačného pohlavia, počnúc jej vlastným ot...