X E N I A
Pomalá francúzska hudba mi udiera do uší. Krásne tóny zamilovanej piesne o parížskom nebe a hľadaní lásky, sa predierajú cez moje ušné bubienky a dostávajú sa mi tak do hlavy. Tóny hudby sa mi ozývajú v hlave spoločne s našimi zrýchlenými dychmi. Vášnivé a mľaskavé bozky mi uštedruje akoby to malo byť to posledné, čo urobí a čo ja sama zažívam. Doslova cítim akoby mi z nich vysával život. Moje pery saje sťaby tým niečo získaval. Plynie z toho rozkoš, ktorá ma nenecháva chladnou. Jeho vláčne pery sa presunú od tých mojich na moju bradu a potom na krk. Hlavu zakloním a zagúľam očami po bielom strope. Privieram ich a svoju ruku vrazím do jeho vlasov, za ktoré ho najprv zaťahám, no potom si jeho hlavu viac pritlačím na svoj krk. Jeho ruky blúdia po mojom čiernom negližé, ktoré pevne zviera v rukách. Francúzsku pieseň z gramofónu, tak neprerušujú len naše bozky a vášnivé vzdychy, ale aj trhanie švov môjho saténového nočného odevu.
Vôbec mi to nevadí, keďže ho trhá on. Práve naopak. Nech ho trhá. Musím sa usmiať, keď cítim jeho plné pery ako mi medzi nich uchopí lalôčik ucha, ktorý nežne poláska. Mám pocit, že som ako handrová bábika. Ak by chcel mohol by si so mnou urobiť, čo len chce. Som jeho, plne oddaná, tomuto mužovi. Akoby to chcel dokázať, hodí ma na posteľ, no netrvá to ani sekundu a týči sa po stotine sekundy nado mnou. Zadívam sa do jeho zelených očí, ktorými ma zvodne prepaľuje. Zúfalo sa po ňom začnem naťahovať, no on sa na mňa len pobavene usmeje a prevlečie si svoje tričko cez hlavu. Odhalí, tak svoje telo, o ktoré sa nenechám pripraviť. Svojimi rukami, ktoré uložím na jeho vypracované brucho. Je v skutočne dobrej forme. Samozrejme, že je. Čo by sa dalo čakať, od dokonalého Golema? Je opisovaný ako nedokonalá bytosť, ale pre mňa v skutočnosti je dokonalý.
Svojimi štíhlymi prstami prechádzam po jeho pokožke až kým neprejdem na hrudník. Zamračím sa pri pohľade na začervenaný znak v oblasti srdca. Vyzerá to, akoby ho tam mal vypálený. Ukazovákom prejdem po kruhu rozdelenom na dve polovice. Cez celý kruh sa tiahne kolmica, ktorá ho preškrtáva. Zamračím sa nad tým, pretože neviem o tom, že by mal Harry niečo také na hrudníku.
„Čo to..." prehovorím, no on mi nedá priestor a ihneď sa mi nalepí na pery. Umlčí ma tak, no pre mňa je to príjemné umlčanie. Usmejem sa do bozku a nežne si uchopím jeho tvár. Cítim ako chytí moje stehno, ktoré si prirazí na svoje telo. Jeho druhá ruka, zastrčí prst za ramienko môjho čierneho negližé a nežne mi ho zosunie z pleca. Okamžite mnou prejdú zimomriavky. Svojimi bozkami prejde znovu na krk, kde je moja najväčšia slabosť. Slastne vzdychnem a pootočím hlavu do boku. Doslova sa trasiem pod jeho dotykmi, ktorými ma obdarováva.
Pomaly otvorím oči a mám tak výhľad na veľké zrkadlo, ktoré je natočené priamo na nás. Úsmev, ktorý zdobí tvár ženy, na ktorú sa dívam v odraze zrkadla, začína pomaly miznúť. Nie som to ja. Žena v zrkadle na mňa upiera svoje zelené očí a červené plné pery sa poskladajú do udiveného tvaru. Dlhá ofina plavých vlasov jej zakrýva obočie, no iste je zdvihnuté od šoku, presne ako to moje. Pretože sa dívam na seba, no zároveň to nie som ja.
„Aurora," vyletí zo mňa meno mojej susedky. Spoznávam ju až po chvíli. No uvedomenie, že sa dívam na Auroru v odraze zrkadla, ktoré by malo odrážať mňa, nie je to najhoršie. Presuniem svoj zrak na miesto, kde by mal byť Harry, no nie je tam. Nik sa nado mnou v odraze zrkadla neskláňa, no jeho pery na svojom hrudníku stále cítim.
Hlavu stočím naspäť a mierne privriem oči. Moje telo sa už netrasie od vzrušenia, ale od strachu a zo zmätenosti, ktoré pociťujem v tej stotine sekundy, keď otáčam hlavu. Tlmené svetlo, ktoré v izbe doteraz svietilo, pomaly zhasína. V mojich očiach sa odráža strach, keď nad sebou vidím ako sa Harry stráca. Jeho koža stráca ľudskú farbu a mení sa na špinavú a až tmavohnedú. Sledujem jeho kostnaté ruky ako z nich vyrastajú dlhé pazúry a jeho oči sa zo zelených menia na červené. Upierajú sa na mňa a len čo pootvorí ústa, čelím ostrým radom zubov, ktoré ani zďaleka nevyzerajú ľudsky.
YOU ARE READING
Golem
Fanfiction|Book 1| Xenia Stoneová, inštruktorka taekwonda sa nenarodila práve pod najšťastnejšou hviezdou. Zatiaľ čo sa jej darí v práci, jej osobný život je presným opakom. Lásku už takmer zavrhla po množstve zrád od opačného pohlavia, počnúc jej vlastným ot...