Chapter 27

235 28 0
                                    

Zabuchnem dvere svojho auta a s povzdychom naštartujem. Síce som včera Harrymu povedala, že chcem ísť skôr spať, pretože musím byť na dnešok vyspatá, nebolo to nič platné. V noci som sa neustále budila a bola som hore už o siedmej ráno. Cez deň som sa takisto snažila spať, ale vôbec to nešlo. Jednak preto, že som ten typ človeka, ktorý cez deň nedokáže spať a taktiež z ďalšieho neznámeho dôvodu. Nikdy som so spánkom problémy nemala a dokázala som vyspávať aj do obeda. Je to pre mňa záhada hlavne z toho dôvodu, že cítim únavu, ale nedokážem zaspať. Aj napriek tomu som však pripravená ísť k Madison domov, pretože dnes je naša prvá lekcia taekwonda. Nemôžem ju za nič na svete sklamať, pretože zárobok, ktorý z toho budem mať, je naozaj slušný.

Odpijem si z energetického nápoja v plechovke, pretože sa potrebujem nabudiť. Položím ho do držiaka medzi mojim sedadlom a sedadlom spolujazdca. Avšak počas jazdy na ceste k Madison, ho vypijem úplne celý. Madison býva samozrejme v bohatšej časti Chicaga. Rovnako u Harryho aj tu má každý veľký pozemok a veľký dom. Madison ako dedička nezaostáva a vôbec ma ani neprekvapí veľkosť domu. Jedna sa o stavbu španielskeho štýlu. Fasáda je žltá takmer až oranžová. Jedná sa o jednopodlažnú nehnuteľnosť so sedlovou strechou. V okolí je veľa stromov, ktoré sú momentálne zasnežené. Na prednom dvore sa nachádza fontána. Myslím, že v lete to tu vyzerá ako v naozajstnom španielskom sídle. Už zvonku to tu vyzerá útulne. Je to niečo celkom iné než Harryho vila.

Zaparkujem auto na dvore a vystúpim. Tašku, v ktorej mám svoje kimono a ostatné pomôcky si prehodím cez plece a obzerajúc, sa priblížim až ku vchodovým dverám s portálom. Skôr ako stihnem zazvoniť sa veľké drevené dvere otvoria a vykukne na mňa usmiata tvár Madison.

„Ahoj, poď dnu," pozve ma dnu a ja bez váhania prekročím prah jej dverí, pričom ju tiež pozdravím. Okamžite sa začnem rozhliadať po veľkej otvorenej predsieni, z ktorej vidím rovno do obývačky, aj do miestnosti, ktorá z pootvorených dverí, vyzerá ako pracovňa. Nielen vďaka klasickým oblúkom, ktoré vytvárajú elegantný nádych otvoreného priestoru ale vďaka bielym stenám s drevenými trámami na strope a hnedo-oranžovými podlahovými kachličkami to tu vyzerá útulne. Krb v obývačke tomu iba prispieva.

„Toto je naozaj veľmi pekný dom," poznamenám neustále obzerajúc sa. Pomalým krokom zídem po dvoch schodoch do priestrannej obývačky s troma prepojenými gaučami, na ktorých je nespočetne veľa vankúšov. Z obývačky krásne vidno na záhradu, kde je bazén, ktorý je momentálne zakrytý. Pod prístreškom je ohnisko.

„Patril Charliemu Sheenovi," ozve sa Madison, ktorá stojí za mnou. Len čo sa mi dostane táto informácia do uší, okamžite sa na ňu otočím. Madison má vlasy zviazané vo vysokom chvoste a je oblečená v športovom odeve, ktorý sa skladá z legín a športovej podprsenky.

„Čože?" vyletí zo mňa neveriacky.

„Kúpila som ho pred troma rokmi. Patrilo mu to tu," vysvetlí mi a pristúpi ku mne bližšie.

„Chceš mi povedať, že práve stojím na mieste, kde stál kedysi Charlie Sheen?" opýtam sa šokovane. Madison sa pobaví nad mojou reakciou a uletí jej smiech.

„Takže ty si jeho fanúšička?" opýta sa ma zaujato.

„Zbožňujem ho ako herca a som zamilovaná do jeho mladej verzie," priznám sa jej okamžite. S úsmevom prikyvuje hlavou a nachvíľu sa zamyslí.

„Máš pravdu, naozaj to bol fešák," dá mi za pravdu a ja sa spokojne usmejem. Následne sa však vyberiem do druhej časti domu, kde má Madison svoju vlastnú telocvičňu. Nie je síce obrovská, ale úplne postačí. Vidím, že sú tu pomôcky, ktoré budeme potrebovať.

GolemWhere stories live. Discover now