Ku koncu filmu ma už totálne bolí hlava z toľkého lamentovania. Opäť vzniklo viac otázok než odpovedí. Po skončení dvojhodinového filmu sa všetci presúvame naspäť von a ja si uvedomím, že som vôbec nevenovala pozornosť tomu, čo sa premietalo na obrovskom plátne.
Namiesto toho, aby som sledovala dej, som len premýšľala nad vrahom a všímala si ľudí, vďaka čomu som si vlastne všimla Ayana, ktorý sedel pár radov za nami.
„Počuj, viem, že si po kine chcela ísť ešte na drinky, ale nebude ti vadiť ak pôjdeme inokedy? Necítim sa príliš dobre a som unavená," prizná sa mi Madison, keď stojíme pred kinom. Vyzerá byť trochu bledá, takže ju určite nemienim zdržiavať ani do ničoho nútiť.
„Vôbec mi to nevadí. Je to v poriadku a naozaj nevyzeráš dobre," zhodnotím ju.
„Tak teda ideme? Môj šofér ťa vezme domov," ponúkne mi odvoz a ukáže na čierny mercedes, ktorý stojí pred kinom. Svoj zrak však presuniem za Madison, pretože sa mi do zorného poľa dostane Ayan, ktorý na mňa máva a svoje srdcovité pery roztiahne do úsmevu.
„Len pokojne choď. Vidím jedného môjho známeho, takže pôjdem s ním," oznámim jej a nahnem sa k nej, aby som ju objala. Rozlúčime sa a chvíľu sledujem Madison ako kráča k nablýskanému mercedesu. Jej šofér jej otvorí zadné dvere a ona nastúpi. Len čo auto mizne na ceste z môjho dohľadu, presuniem sa k Ayanovi, ktorý na mňa čaká.
„Nečakal som, že tu dnes stretnem niekoho známeho," prenesie, keď sa k nemu priblížim. Vyzerá byť spokojný, že ma vidí, keďže jeho modré oči žiaria premeriavajúc si ma.
„Nápodobne. Takže tu trávite čas, keď práve nechytáte zločincov?" opýtam sa ho zvedavo.
„Už to tak vyzerá. A vy trávite čas tu ak práve neutekáte z miesta činu rovno do práce alebo nie ste na polícii pri výsluchu podozrivého?" vráti mi to a nadvihne jedno obočie.
„Vinná," zdvihnem obe ruky do vzduchu na znak, že sa vzdávam.
„Prejdeme sa?" opýta sa po chvíľke a ponúkne mi svoje rameno. Presne kvôli tomuto som tu. Chcela by som s ním hovoriť a zistiť, či majú niečo nové ohľadom prípadu. Normálne by som sa na to opýtala Fynna, ale keď mi Ayan spadol rovno pod nos, tak prečo by som to nemohla zistiť priamo od neho? Preto jeho ponuku prijmem a obtočím jeho ruku okolo jeho mohutnejšej paže.
„Môžem vás potom zaviesť domov. Videl som totiž, že váš odvoz odišiel," poznamená.
„Áno, mala som ísť s kamarátkou ešte na drink, ale nebolo jej dobre," prezradím mu.
„Tak môžeme ísť na ten drink spolu ak ho chcete. Ja si síce nedám, pretože šoférujem, ale vy si dajte. Priamo tu je jeden bar," ukáže na tehlovú neveľkú budovu s modrým neónovým nápisom hneď vedľa kina. Súhlasím, pretože to vlastne nie je až taký zlý nápad, a tak sa tam presunieme. Interiér baru je celkom príjemný. Steny sú aj zvnútra tehlové a pri pohľade na typickú červenú búdku v rohu miestnosti, nadobudnem pocit, že toto bude britský bar. Na obale nápojového lístka je motív vlajky Spojeného kráľovstva a ľudia okolo nás prehĺtajú koncovky slov. Okamžite si spomeniem na Harryho, ktorý bol vlastne takisto Brit, rovnako aj jeho brat Wesley a jeho otec Damian.
„Ako ste pokročili v prípade?" opýtam sa ho, keď si objednáme u barmana naše nápoje. Čo sa týka mňa, objednala som si alkoholické mojito a Ayan ostáva triezvy, pretože si objednal len obyčajnú zázvorovú limonádu
„Je ťažké riešiť prípad, kde nemáte množstvo dôkazov. Pardon vlastne skoro žiadne," posťažuje sa. „Chceme získať povolenie na prehliadku bytu Nialla Horana, pretože je hlavným podozrivým v tomto prípade. Navyše sme zistili, že klamal ohľadom Aurory. To dievča totiž poznal. Bola to jedna z jeho bývalých, ale nechala ho. Rozprávali sme sa s jej rodičmi, a nerozišli sa práve v najlepšom," oznámi mi. Tento fakt ma absolútne neprekvapí. Vedela som, že Niall v tejto záležitosti klamal a zrejme oprávnene. Mal dôvod, keďže to z neho spravilo len väčšieho podozrivého.
YOU ARE READING
Golem
Fanfiction|Book 1| Xenia Stoneová, inštruktorka taekwonda sa nenarodila práve pod najšťastnejšou hviezdou. Zatiaľ čo sa jej darí v práci, jej osobný život je presným opakom. Lásku už takmer zavrhla po množstve zrád od opačného pohlavia, počnúc jej vlastným ot...