Chapter 23

247 29 2
                                    

„Ty si blbý, alebo zo seba iba robíš blbého?" opýtam sa ho nechápavo tentoraz ja. Mám sa ho to snáď opýtať priamo? Nechápem toho chlapa. Niekedy mi príde akoby bol úplne z iného sveta. Nie nadarmo sa vraví, že  chlapi sú z Marsu a ženy z Venuše. Nerozumieme si, pretože obe pohlavia sú z odlišných svetov.

„Počúvaj ma, Xenia. Ty mi naozaj nebudeš hovoriť, že som blbý!" zvýši po mne hlas.

„No lenže sa tak chováš, Harry," hovorím pokojne na rozdiel od neho a založím si ruky na prsiach.

„Dobre, vieš čo? Nech sa páči," vyletí z neho a jeho ruka vystrelí do vzduchu so vztýčeným prostredníkom. Moje obočie vyletí hore a on sa rozčúlene díva raz na mňa a raz na ten prostredník, ktorý je venovaný mne. Som trochu prekvapená a nechápem, ako mám reagovať. Prostredník skrčí a ruku naspäť zloží pozdĺž svojho tela. Z jeho výrazu mám chvíľu pocit akoby čakal celý život na to, kedy bude môcť ukázať toto gesto.

„Ty si mi ukázal prostredník?" opýtam sa ho.

„Áno, poslal som ťa do riti," potvrdí mi to a posmešne sa na mňa díva. Toto bol jeho tromf? Tvári sa akoby ma práve strel pod čiernu zem, čo mi príde trochu rozkošné. Skutočne milé. Je mi do smiechu, ale snažím sa to na sebe nedať poznať.

„Oh nie, som zlomená. Neviem, čo mám robiť, cítim sa hrozne," hovorím vážne. Harry sa zamračí a nervózne sa poškrabe na brade. „Som v agónii," dodám a povzdychnem si.

„Ty to len hráš," poznamená. Dám sa do kroku.

„Nie, Harry, úplne si ma dostal. Neviem, či sa z toho spamätám," snažím sa hovoriť vážne, aj keď to vlastne myslím ironicky. Ten chlap je skutočne ako z iného sveta. Ešte som niekoho takého nestretla ako je on. Keď prechádzame okolo Jaydena a Greya dívajú sa na nás akoby videli ducha. Grey sa pripojí ku mne, keď kráčame obrovskou recepciou. Obzerám sa všade navôkol, aby som mala každého človeka na recepcii pod dohľadom.

„Nechcete mi niečo vysvetliť, Stoneová?" opýta sa ma Grey.

„Záleží od toho, či si chcete pokaziť sviatky alebo nie," odvetím mu. Je mi jasné, že mu je na mne niečo podozrivé. Práve bol svedkom hádky medzi mnou a Harrym. Nestáli až tak ďaleko, aby nepočuli spôsob nášho rozprávania medzi sebou. Vyjdeme von z hotela, kde nás čaká Harryho Rolls Royce. Harryho šofér stojí pri otvorených zadných dverách a čaká kým Harry nastúpi.

„Xenia, nehovorte so mnou v hádankách," prehovorí na mňa Grey znovu a chytí ma za zápästie. Povzdychnem si a sledujem ako sa Harry s Jayom posadia na zadné sedadlá.

„Pane, prosím vás. Zhruba pred hodinou som pána Stylesa zachránila pred guľkou a divím sa, že som to neschytala ja, tak môžeme tento rozhovor odložiť na neskôr? Najlepšie po sviatkoch, keď sa vrátime do práce, čo vy na to?" navrhnem mu. Hádam odo mňa nechce, aby som mu hovorila príbeh o tom, ako som vlastne spoznala Harryho.

„Dobre teda," povie nakoniec Grey a povzdychne si. Prejdeme ku autu. „Mimochodom, dobrá práca, Xenia," pochváli ma ešte, čo ma poteší. Nasadnem do auta k Harrymu, ktorý sedí v strede. Grey sa posadí na predné sedadlo, vedľa Benjamina, ktorý šoféruje. Čo sa týka dneška, mám zo seba dobrý pocit, aj keď by som bola radšej, keby sa niečo také vôbec nemuselo stať. Počas cesty sa Grey s Jayom vypytujú na podrobnosti, ktoré nám hovoril Logan. Obaja sú rovnako prekvapení, keď im oznámim, že guľka sa nenašla a nikto nevie, kde môže byť. Niečo také sa skutočne nevidí ani len vo filmoch, či kriminálkach. Vzhľadom na to, že nie je strelivo, forenzná balistika bude mať veľký problém a takisto aj detektív Logan.

Nečakala som, že keď dnes budem hovoriť o Harryho dome, v ktorom som ešte nebola, tak sa do neho ešte v ten deň dostanem. Možno to predsa len nebolo osobné, keď ma k sebe nezavolal. Zisťujem však, že to, čo Harry nazýva svojim domom, nie je len tak hocijaký dom ale hotová vila. Je síce tma, ale je tu všetko krásne vysvietené, takže je vidieť všetko. Veľká železná brána sa otvorí a my vchádzame do veľkého dvora. Jeho vila je typickým znakom luxusnej a modernej architektúry. Skladá sa zo štyroch obdĺžnikových prepojených sekcii avšak každá táto sekcia je postupne na vyššom stupienku, to znamená, že aj každá strecha je čoraz vyššie a vyššie. Vila je v krémovej farbe. Strechy sú rovné a ich hrubé strany sú v tmavohnedej farbe. Vila má spredu francúzske okno na dolnom poschodí ale aj na hornom, kde sa dá vyjsť na balkón. Vidím, že okrem zasadených paliem a ďalších stromov, ktoré sú teraz bez listov a pokryté snehom sa na pozemku nachádza aj podlhovastá garáž, v ktorej má určite niekoľko áut. Jedno z nich je dokonca vonku z garáže a stojí na dvore. Garáž je mimochodom prepojená s domom. Keďže Harry býva za Chicagom na predmestí a vila je na kopci, tak má krásny výhľad na mesto, ktoré je však lepšie vidieť zo zadnej časti vily. Má tu taktiež pokoj, pretože v tejto časti je viacero takýchto víl a vzhľadom na to, že ide o zbohatlícku časť, tak má každý veľký pozemok. Čo iné sa dalo čakať?!

GolemWhere stories live. Discover now