Zvyšok cesty až na stavbu prebehne v tichosti. Čím sme bližšie, tým je jasnejšie, že pred bránou staveniska, ktoré je ohraničené, železnými panelmi je dav ľudí, ktorí protestujú. Majú v rukách transparenty, ktorými mávajú v rukách.
„Čo to má znamenať?" opýta sa otrávene Harry.
„Protestujúci, pane. Radšej zaparkujem ďalej," odpovie mu jeho šofér. Zistila som, že sa volá Benjamin Grayson a má štyridsať rokov.
„Zdá sa, že náš nesuperhrdina má problém," prenesiem tichšie, no Harry to počuje a venuje mi pohľad aj s Jaydenom, pretože ten to započul tiež. Ani na jedného sa nedívam, pretože sledujem ten dav. Grayson zaparkuje o ulicu ďalej a otvára nám dvere, aby sme vystúpili. Harry mu prikáže, aby odišiel, no ešte predtým si z kufra vyberie čierny kufrík. Zrejme tu budeme dlhšie, keď prikázal šoférovi, aby na nás nečakal.
Keď kráčame ku rozzúrenému davu, ktorý pokrikuje veci o tom, ako ich vyhnali z ich domov a želajú si ukončenie stavby, premýšľam, ako sa cez nich prešmykneme. Sú nalepení na bránu a vyzerajú byť skutočne naštvaní. Svoju ruku natiahnem poza Harryho a tú mi o sekundu na to chytí Jayden. Harry si svoj kufrík pritlačí ku hrudníku a skloní hlavu, keď podídeme k rozzúrenému davu.
„Ustúpte a urobte koridor," vykríkne Jayden, pretože je tu hluk a potrebuje, aby ho počuli. Ľudia ho samozrejme neposlúchnu a začnú pokrikovať tentoraz na Harryho. Nadávajú mu a obviňujú ho, že je spolupáchateľ architekta, ktorí ich vyhnal z ich domovov. Harry zdvihne hlavu a díva sa iba pred seba bez akýchkoľvek emócii.
„Okamžite ustúpte," vykríknem tentoraz ja a dáme sa do pohybu. Svojou rukou odstrkujem ľudí, ktorí nám stoja v ceste a odmietajú uhnúť. Všimnem si nechápavých pohľadov mužov, ktorý venujú pohľady tentoraz mne. Je mi jasné, že sa pozastavili nad tým, že som žena, ktorá chráni chlapa. Vymieňajú si pohľady aj s niekým za mnou. Cítim ich na svojom chrbte. Tlačia sa na mňa. Sme presne uprostred tohto davu a pomyslím si, že už chápem, prečo potrebuje Harry ochranku. Zrejme by ho udupali keby žiadnu nemal. Ľudia mi stúpajú aj po nohách a dokonca mi do nich začnú kopať. Skutočne vo mne začína rásť zlosť. Rozumiem, že sú nahnevaní, no my ochrankári zato skutočne nemôžeme a vybíjajú si to na nás. Vidím, že aj do Jaydena ustavične schválne narážajú a stúpajú mu po topánkach. Lepia sa na jeho chrbát a udierajú do neho. Sme takmer pri bráne, keď v tom s Harryho telom prudko trhne. Musím ho druhou rukou zadržať, aby nespadol, pretože sa predkloní. Niekto do neho pravdepodobne strčil zozadu, pretože to otrasie aj s nami. Hneď na to zo mňa vyletí bolestivý ston, keď mi do ruky, ktorou držím tú Jaydenovu za Harryho chrbtom, narazí niečo tvrdé. Otočím sa a uvidím, že to má na svedomí muž, ktorý drží v rukách transparent, ktorý je na kovovej tyči. Nechápavo a s bolesťou v tvári na neho zazerám, no on sa len posmešne zatvári. Nie som jediná, ktorá na neho zazerá, pretože aj Jayden s Harrym sú otočení a dívajú sa na toho muža. Vidím, na svojej ruke okrúhly krvavý tvar, ktorú mi spôsobila kovová tyč. Nielenže ma zranil, ale udrel ňou aj Harryho, ktorý takmer spadol, keby sme ho nezadržali. Začnem zrýchlene dýchať a doslova mám pocit akoby sa mi varila krv v žilách od hnevu. Na nič nečakám a vytrhnem mu ten prekliaty transparent z rúk. Zahodím ho do davu ľudí a hneď na to sa moje ruky ocitajú na jeho hrudníku, do ktorého strčím tak silne, že sa mužove telo zapotáca dozadu. Narazí do ľudí za sebou, ktorí hneď rýchlo uhýbajú. Muž sa zvalí na cestu, ako vrece zemiakov. V tej chvíli dav utíchne a prekvapene zíza raz na mňa a raz na muža.
„Tak, aké to je?" vykríknem na neho, keď sa posadí tiež na mňa šokovane zazerá.
„Ja nemôžem zato, že vás vyhnali. Som iba ochranka, takže ak sa mňa alebo jeho ešte niekto dotkne, dopadnete tak všetci!" kričím, aby ma všetci veľmi dobre počuli. Nikto ani nemukne a muž si dokonca nenechá ani len pomôcť od ľudí, ktorí stoja pri ňom. Toľko zloby v jednom človeku. Na nič viac nečaká a schmatnem Harryho za lakeť. Dám sa do kroku a doslova ich oboch ťahám ku bráne, ktorú nám zvnútra otvoria ľudia, ktorí to tu strážia. Harryho doslova strčím dovnútra, hneď za ním idem ja a až potom Jayden. Bránu okamžite zatvoria a ja si povzdychnem.
YOU ARE READING
Golem
Fanfiction|Book 1| Xenia Stoneová, inštruktorka taekwonda sa nenarodila práve pod najšťastnejšou hviezdou. Zatiaľ čo sa jej darí v práci, jej osobný život je presným opakom. Lásku už takmer zavrhla po množstve zrád od opačného pohlavia, počnúc jej vlastným ot...