Chapter 37

1K 133 70
                                    

Skladom sa roznáša neznesiteľné ticho, ktoré nie je predzvesťou ničoho dobrého. Snajper priviazaný na lôžko si uvedomuje, že z tejto situácie sa iba tak nedostane. Keďže si uvedomuje, že muž s britským akcentom nie je tak úplne človek, môže mu urobiť veci, ktoré ho ani len vo sne nenapadli. Nevie, čo všetko skrýva a čo dokáže. Je to pre neho veľkou neznámou a práve to ho znervózňuje asi najviac. Proti nemu nestojí len tak niekto. Jeho výraz je bezcitný, ale taký bol aj Rafael voči Xenii, ktorá ho prosila, aby jej to nerobil. Nezaujímalo ho to. Nenapadlo ho, že sa jej podarí z toho vyviaznuť a už vôbec ho nenapadlo to, že o tom ešte bude aj rozprávať. Bolo to vysoko nepravdepodobné aj kvôli jej otrave krvi, ktorá často končí smrťou, ak nie je liečená. Teraz je na jej mieste on.

Keď Rafael naďalej mlčí, Harry sa dá do kroku. Prejde ku stolu s doktorským náradím, ktoré sa používa pri operáciách. Je rád, že si Rafael vybral toto miesto. Má tu všetko, čo potrebuje a sú ďaleko od civilizácie. Široko ďaleko sa nenachádza vôbec nič. Pomaly podíde naspäť ku Rafaelovi a ukáže mu skalpel, ktorý vzal zo stolíka s náradím.

„Týmto si ju rezal?" opýta sa ho. Rafael pretočí očami a odvráti od Harryho zrak.

„Asi sa zahrám trochu na doktora, ak ti to nebude vadiť. Myslím, že je to fascinujúce povolanie, čo myslíš?" položí mu ďalšiu otázku a uchopí mu tvár, ktorú na seba otočí. „Všetci by mali okúsiť vlastnú medicínu, ale ja ti dám šancu. Ak mi povieš, kde je Charlie, tak ťa toho možno ušetrím."

„Na to veľmi rýchlo zabudni. Ja nie som zradca. Nepoviem ti jediné slovo," vyprskne po ňom naštvane Rafael. Harry prikývne a sklopí pohľad ku skalpelu, ktorého hrot priloží k železnému lôžku. Jemne ním pritlačí a začne ho ťahať. Spojitosť týchto dvoch predmetov spôsobí škrípavý zvuk, z ktorého prechádzajú Rafaelovi po tele nepríjemné zimomriavky. Nenávidí tento zvuk, tak ako aj väčšina ľudí.

„Tomu rozumiem. Si mu zaviazaný. Zaplatil ti iste veľké množstvo peňazí, ale povedz mi načo ti tie peniaze budú, keď budeš mŕtvy?" opýta sa ho Harry zamračene. Musí z neho vytiahnuť, kde ten nešťastník je. Nebude pokojný, kým Charles nebude mŕtvy alebo aspoň pod zámkom.

„Zbytočne sa snažíš, nič ti nepoviem, takže pokojne môžeš začať s tým, čo sa mi chystáš robiť. Je mi to jedno,"  odsekne Rafael. Čo iné môže robiť? Je pevne priviazaný o lôžko a síce má perfektný výcvik z armády, pred týmto stvorením by sa neubránil ani keby bol ten najlepší vojak v celom vesmíre.

Harry prestáva byť trpezlivý a vadí mu, že je snajper taký arogantný. Privoláva si utrpenie akoby mu na sebe vôbec nezáležalo. Brit ho pevne schmatne za bradu a otočí ho na seba.

„Ty zrejme stále nechápeš, s kým sa zahrávaš. Myslíš si, že do teba párkrát reznem a bude po všetkom? To sa mýliš. Budem do teba rezať, tak ako si to chcel urobiť Xenii. Potom ťa uzdravím a budem to opakovať neustále dookola. A zakončím to tým, že ti naservírujem tvoje očné buľvy," precedí pomedzi zuby a roztiahne mu oko chytením ho za spodné a vrchne viečko. Harry mu bradu aj oko po chvíli pustí.  Rafael si pobavene odfrkne a zakrúti hlavou.

„Nemôžem uveriť do čoho som sa to zamotal kvôli sprostému poblázneniu jednou ženskou. Vždy to budem hovoriť, no žena je diabol v ľudskom tele a slabosi ako Charlie budú vždy len ich rohožky na otretie topánok od sračiek. A vidím, že ani tebe nie je ľahostajná, keď si ma tu spútal ako nejaký boh pomsty pripravený ma zmrzačiť," prehovorí.

„Xenia je môj človek, no to je všetko. Mojim ľuďom sa neubližuje a každý, kto si to dovolí, bude mať dočinenia so mnou." Rafael sa znovu zasmeje.

„Mal som ju najprv zabiť a až potom z nej vyťahovať guľku. Bolo by to jednoduchšie. Takto sa celý čas len mykala a všetko bolo ťažšie aj to dlhšie trvalo," zakrúti nad tým hlavou a skutočne ho to trápi. Ak by ju najprv zabil, všetko by bolo jednoduchšie, stihol by vybrať guľku a stihli by utiecť bez toho, aby im na to ktokoľvek prišiel. Neležal by tu.

GolemWhere stories live. Discover now