Chapter 68

906 117 86
                                    

N O B O D Y

CORCOME – Požierač ženských sŕdc.

Základné informácie a pôvod

Cor comedenti (skr. Corcome) pochádza z francúszkej folklórnej tradície zo starých kmeňov Frankov sídliacich vo Francúzsku na brehu rieky Rýn alebo blízko pobrežia Severného mora.. Dal by sa považovať za kanibalistického netvora, ktorý zabíja podľa získaných informácii osoby ženského pohlavia prostredníctvom ich podvedomia vo spánkovej fáze NREM 3 . V tejto fáze je človek v najhlbšom spánku, ktorý trvá desať minút a je ťažké sa prebudiť. Objavujú sa počas nej nočné mory, námesačnosť alebo hovorenie zo sna. Obeť Corcoma v tom čase prežíva muky, ktoré sa končia vo väčšine prípadov smrťou.

Tento netvor napáda výlučne ženy, ktoré majú silnú zlatistú auru vychádzajúcu z nešťastnej lásky voči inému jedincovi, ktorý im ju neopätuje. Zlatistá aura, ktorú vylučuje ženské srdce, vidí len on a doslova ho priťahuje ako predátora pach krvi, hlavne v čase ak je obeť v tesnej blízkosti svojmu milovanému.

Dokáže naberať podobu iných, čo robieva v snoch obetí, kedy na seba berie podobu milovaného človeka svojej obete, aby ich mohol zviesť a získal si ich dôveru. Rovnako ako ich silná aura, ktorou sa živý prostredníctvom srdca obete, ho priťahuje žiaľ a nárek obete, ktoré sú pre neho ako rajská hudba.

Popis Corcome

Ľudia prirovnávali tohto mýtického tvora ku podobizni vlkolaka a síce ma niekoľko verzii legiend v každej sa jeho vzhľad popisuje veľmi podobne. Údajne išlo o vychudnutého a zhrbeného netvora s kostnatými končatinami, červenými očami, so zubami ako britva a hrubými, no ostrými dlhými pazúrmi na jeho končatinách. Jeho telo je potiahnuté hnedou až popolnatou kožou s pravidelne zoradenými chlpmi po tele.

Jeho pôvodná podoba bola však ľudská, to znamená, že nemal nikdy problém zapadnúť medzi ostatných a oklamať ich svojím krásnym vzhľadom a charizmou.

Jeho hruď v ľudskej podobe je poznačená vypáleným znakom v tváre kruhu, ktorý je predelený a preškrtnutý. Tento symbol bol tomuto tvorovi v minulosti vypálený do hrudi na znak toho, čo vykonal. Predelený kruh značí jedného jedinca, ktorý má dve tváre alebo rozdvojenú osobnosť. Kolmica, ktorá kruh preškrtáva oznamuje, že tento tvor musí byť zničený.

Legenda

V legende je Corcome popisovaný ako nádherný človek so sexepílom a charizmatickou osobnosťou, ktorému ženy padali k nohám. Bol to cestovateľ a dobrodruh, ktorý chcel spoznať každý kút sveta až dokiaľ nezavítal do Francúzska, kde sa zahľadel do najkrajšej panny, akú kedy len videl. Okamžite zahorel láskou k dievčine, ktorá bola dcérou samotného vodcu kmeňa Frankov. Netúžil po ničom inom len si ju vziať za ženu. Srdce tejto dievčiny však patrilo už dávno inému, ktorý o ňu však nejavil záujem. Hoci sa Corcome akokoľvek snažil získať si srdce dievčiny, nepodarilo sa mu to. Keď sa vodca kmeňa rozhodol svoju dcéru vydať za daného mladíka, Corcome nemohol svoju porážku ustáť a z nešťastia, žiaľu a lásky, ktorú voči svojej vyvolenej cítil, rozhodol sa, že ak ju nebude mať on, tak potom nikto. Deň pred svadbou svoju milú zavraždil vykuchaním jej hrude a vytrhnutím srdca, keď sa raz v noci zakradol do jej príbytku a predstieral, že jej je nastávajúci. Ešte v tú noc zabil aj jej ženícha. Keď sa starým Frankom ešte v ten deň dostal do rúk, vypálili mu na hruď symbol, ktorý symbolizuje, čoho sa dopustil a jeho osud. Rituál, ktorý na ňom vykonali a poprava upálením jeho tela, spustili kliatbu, ktorá z neho spravila monštrum plného zášti. A preto sa hovorí, že sa každé tri storočia vracia, aby sa pomstil všetkým ženám, ktoré trpia neopätovanou láskou a samé pritom ublížili inému mužovi.

GolemWhere stories live. Discover now