M I L L I E
Zvuky hlasnej hudby z jukeboxu, na ktorú niektorí opití jedinci div netancujú, sa mi doslova už nepríjemne ozýva v hlave, čo je vždy znak toho, že je načase odísť domov. Alkohol už nepijem, namiesto toho do seba radšej lejem citronádu.
Som z dnešného večera úprimne veľmi sklamaná. Začalo to síce dobre a naozaj sme sa najprv bavili. Hrali sme šípky a bola to ozajstná zábava. Dokonca mi prestala vadiť Madison, ktorú príliš nemusím, no chovala sa normálne a nemala žiadne hlúpe reči. Rozhodla som sa názor na ňu prehodnotiť, pretože bola naozaj príjemná. Avšak akonáhle s nami chceli hrať šípky aj Harry a jeho partia kamarátov, vedela som, že sa to neskončí dobre. Možno by to bolo fajn ak by neprišla Sloane, ktorá sa evidentne rozhodla založiť nový šport s názvom: potrápim Xeniu najviac ako sa len dá. Moje vnútro ťaží to, keď vidím svoju zamilovanú kamarátku ako trpí kvôli chlapovi, ktorí si ju vôbec nezaslúži. Nemôžem byť viac zmätenejšia, pretože som Harryho vždy považovala za správneho chlapa. Dokonca som najprv dúfala, že sa tí dvaja dajú nejako dokopy, pretože medzi nimi bolo akési rozkošné puto, ktoré potvrdzovali vzájomným naťahovaním.
Po dnešku som však oficiálne zmenila názor, keď som videla prichádzajúceho Harryho aj so Sloane. Nepochybujem o tom, že ju tu zrejme znovu pozval, aby mohol Xeniu trápiť. Nejako sa musel dozvedieť, že tu dnes budeme a schválne sem prišli všetci traja, aby sa na to mohli dívať. To že by niečo také urobil Zayn, to ma neprekvapuje, ale že sa do toho zapojil aj Louis, to fakt nedokážem predýchať.
„O chvíľu to tu budú zatvárať. Madison zavolala svojho šoféra a povedala, že nás hodí domov, ideš?" opýta sa ma Nina, ktorá sa zastaví pri bare, za ktorým sedím. Neodpovedám a namiesto toho sledujem Zayna, ktorý div neleží na barovom pulte len o dve stoličky vedľa mňa. Harry odišiel so Xeniou grandióznym spôsobom a Louis odišiel asi hodinu po nich, pretože začal byť unavený. Zayn s ním však odmietal odísť a iba namosúrene sedel a popíjal. Mám z neho dojem, že mu niečo je, pretože on nie je typ, ktorý by sa opíjal do nemoty. Ešte som ho nevidela v stave, že by ledva držal hlavu vyrovnanú. Musí si ju pridržiavať.
„Niekto by ho mal dostať domov," kývnem smerom na muža s havraními vlasmi, ktorý ma už niekoľko týždňov neuveriteľne vytáča. Aj dnes by sme sa pravdepodobne hádali do krvi nebyť Xenie a Sloane. Tá tiež odišla krátko po tej hádke, pretože jej Xenia maximálne skazila náladu. Je to tak, akonáhle prebehla tá ich hádka pred všetkými návštevníkmi baru a personálom, večer sa skončil. Na druhej strane všetci ostatní z toho mali nezabudnuteľné predstavenie. Iba dúfam, že si to nikto nenatáčal a Xenia nebude hitom na YouTube. Viem, že ráno bude ľutovať, čo urobila, ale taktiež viem, že sa nikdy predtým takto kvôli chlapovi nesprávala. Myslím, že je do Harryho skutočne veľmi zamilovaná, pretože som ju takúto ešte nezažila.
„Možno, ale to predsa nie je naša starosť, tak ideš?" opýta sa ma Nina s nezáujmom o Zayna.
„Vy dve choďte. Aspoň mi ten maniak bude dlžiť a ver mi, že si to vyberiem," s úsmevom sa pritom dívam na Zayna. Rada budem mať z niečoho takého prospech.
„Si skutočne obetavá," prenesie Nina a potľapká ma po pleci. Následne odchádza a ja tu ostávam iba so Zaynom a niekoľkými opitými ľuďmi. Odkašlem si a presuniem sa na stoličku k nemu. Zaynovi sa šmykne brada po ruke, ktorou si snaží svoju tvár podopierať. Vyzerá dosť opito a zúfalo.
„Myslím, že si pre dnešok skončil," ozvem sa k nemu. Poviem to dostatočne nahlas, aby ma dobre počul aj cez hrajúcu hudbu. Svojimi hnedými očami na mne spočinie pohľadom a hneď na to si ma premeria. Zhlboka sa nadýchne a trochu viac sa na mňa natočí, aby ma lepšie videl. Jednu ruku si uloží na pravom stehne a zdvihne bradu.
YOU ARE READING
Golem
Fanfiction|Book 1| Xenia Stoneová, inštruktorka taekwonda sa nenarodila práve pod najšťastnejšou hviezdou. Zatiaľ čo sa jej darí v práci, jej osobný život je presným opakom. Lásku už takmer zavrhla po množstve zrád od opačného pohlavia, počnúc jej vlastným ot...