Na celom oddelení je zväčša tma. Počítače sú vypnuté, lampy na stoloch zhasnuté. Jediné svetlo ide z monitorov, na ktorých je vidieť okolie firmy a aj jej interiér, ktoré snímajú kamery. Je tu značný pokoj a takéto niečo sa deje v tejto firme iba v noci. Všetci sú preč a nachádza sa tu len ochranka, ktorá areál aj samotnú firmu stráži. Vlastne nás tu nie je až tak veľa. Interiér strážim ja a Grey Parker a vonku sú ďalší traja muži. Od toho incidentu, keď sa na Harryho strieľalo na vianočnom večierku, bezpečnostné zložky firmy trvajú na tom, aby sa to tu strážilo poriadne aj v noci. Vrah, ktorý strieľal je síce mŕtvy, ale psychopat, ktorý si ho najal, je stále na slobode. Aká to je len hanba, že to musí byť môj bývalý priateľ. Vzhľadom na to, že je Charlie hľadaný, jeho tvár je vycapená aj po meste a hoci ma Harry chcel uchrániť pred rečami, aj napriek tomu sa rozkríklo, že ide o môjho bývalého. Mám pocit, že som sa stala akousi čiernou ovcou v tejto firme, hlavne teda medzi členmi ochranky a predovšetkým u Greya, s ktorým dnes držím nočnú službu. Síce mi to nedáva nejako veľmi najavo a zväčša so mnou komunikuje úplne normálne, no zdal sa mi trochu vrúcnejší k mojej osobe predtým, než sa dozvedel, že to ja som Harolda uniesla, že to ja som prešla cez rozum jeho ochrankárom. Všetci ochrankári okrem Jaydena by boli najradšej, keby som dala výpoveď. Skúšala som to, ale nejako to nevyšlo.
Odvrátim zrak od monitoru na svojom notebooku a zadívam sa pred seba na vedúceho oddelenia Greya, ktorý pozerá do monitorov, na ktorých kamery snímajú okolie. Je medzi nami hrobové ticho, ktoré trvá už možno aj viac ako hodinu.
Prejdú mnou zimomriavky, akým spôsobom zničil Harry moju výpoveď. Bola som rozhodnutá ju dať, ale on ma svojim správaním totálne odzbrojil, aspoň v tej chvíli rozhodne áno. Je mi jasné, že ten plameň v jeho rukách nevznikol iba tak z rozmaru. Viem, že Harrymu stúpa teplota, keď je naštvaný a skutočnosť, že mu stúpla od hnevu natoľko, že z toho dokázal spáliť papier, som si uvedomila, že dokáže byť poriadne nebezpečný ak chce. Nemyslím to tak, že by bol nebezpečný pre mňa, pretože aj keď sme za zlé, nemyslím si, že by mi bol schopný ublížiť. V tomto mu bezpredmetne dôverujem. Dokázal to tým, že ma toľkokrát zachránil a myslím, že to mu nikdy nebudem môcť splatiť. Avšak môže byť nebezpečný pre ostatných ak sa nebude ovládať.
V zápale hnevu, keď na mojej podlahe nechal bordel zo spáleného papiera, na ktorej bola moja výpoveď a on bez slova odišiel, som si okamžite sadla za notebook a spísala novú výpoveď. Avšak, keď som ju vytlačila, uvedomila som si, že to tak môže urobiť s každou ďalšou výpoveďou, ktorú mu položím na stôl. Odložila som ju teda do šuplíka môjho stola a veľmi dlho som v ten večer nevedela zaspať. Uvedomila som si, že svoj odchod od neho budem musieť urobiť úplne inak, pretože obyčajnou výpoveďou to asi nepôjde. Dnes ráno, mi prišiel mail od Violy, že ma Harry poveril do nočnej služby, čo mi vlastne vyhovovalo. Bol to dôvod neostávať cez víkend v noci sama doma. Vzhľadom na to, že som si vzala do hlavy, že vrah zabíja cez víkend, čo znamenalo ďalší sen, tak ma potešilo, že budem mať skutočný dôvod neisť spať.
Možno by mi toto ticho medzi mnou a Greyom bolo nepríjemnejšie, keby som nehľadala niečo na internete o tých vraždách. Mala by som síce dávať pozor na kamery, ale moja zvedavosť nepozná hraníc. V Zaynovej reštaurácii som to jasne dokázala, keď som Nialla zatiahla na toalety, aby som ho vyzliekla a pozrela sa, či nemá ten prekliaty znak na hrudníku. Som rada, že tam nič nemal a tým pádom som zavrhla možnosť, že by mohol byť vrahom, hoci polícia ho stále podozrieva.
Na internete toho priveľa nie je. Žiadna podobná vražda sa za posledné roky ani v súčasnosti nestala. Ak pominieme, že existujú mnohí psychopatickí vrahovia, ktorí vykonali podobné zverstvá, tak nijako nesúvisia s tým, čo sa deje teraz. Som z toho trochu vynervovaná, pretože v noci z piatka na sobotu a rovnako tak ani ďalšiu noc, sa neudiala žiadna vražda. Ak sa ani dnes v noci nič nestane, tak sa moje teórie o vražde raz za týždeň, nepotvrdia. To by bolo skutočne mrzuté. Mám neustále pocit, že sa to len zamotáva a nerieši. Jediné, čo sa mi podarilo zistiť je len to, že Niall nie je vrah. To je však príliš málo. Okrem iného, starosti mi robí aj Louis. Odkedy som mu povedala, čo sa mi deje, tak mi často píše, že by sme to mali povedať Harrymu a Zaynovi. Ja tým dvom darebákom však nechcem vôbec nič povedať. Sú snáď spasitelia?
YOU ARE READING
Golem
Fanfiction|Book 1| Xenia Stoneová, inštruktorka taekwonda sa nenarodila práve pod najšťastnejšou hviezdou. Zatiaľ čo sa jej darí v práci, jej osobný život je presným opakom. Lásku už takmer zavrhla po množstve zrád od opačného pohlavia, počnúc jej vlastným ot...