N O B O D Y
V okolí ranču by bolo absolútne ticho nebyť ťažných zvierat v stajniach. Ich úzkostlivé erdžanie roznášajúc sa po okolí, je akousi reakciou na to, čo sa tu udialo len pred pár okamihmi. Aj zvieratá vycítili zlú energiu, ktorá nasiakla nielen do pôdy, ale aj do studeného vzduchu. Prítomnosť smrti je značná a krik, ktorý sa vydral z hrdla mladej ženy by znepokojil každú živú bytosť v okolí. Niesol sa priestorom ako vírus až kým nedopadol do uší a mysle oživenej sochy. Beznádej a strach v jej reve, ho zasiahol natoľko, že nemohol dlhšie čakať a okamžite využil svoje schopnosti, aby sa za ňou čo najskôr dostal. Aj napriek tomu ho však zdržal Zayn, ktorý sa ho najprv pokúšal zastaviť tým, že s ním začal bojovať. Nechcel, aby šiel nevedno kam úplne sám. Akoby on by bol ten, ktorý by ho dokázal zachrániť v prípade neželanej situácie. Do ich roztržky sa však priplietol Louis a taktiež preto ho bol nútený vziať so sebou. Držal sa ho ako kliešť vo chvíli, keď od neho odstrčil Zayna a odmietal sa ho pustiť, takže nemal na výber. Musel ho so sebou vziať proti jeho aj svojej vôli. Boli akurát u Damiana, keď sa ozval Xeniin krik. Nešlo to vydržať, pretože jej nárek neznáša. Neznáša, keď ju počuje kričať alebo plakať a vedel, že to musí okamžite zastaviť. Všetko ostatné muselo ísť bokom, a tak sa náhle ocitol na opustenej ceste vedúcej k ranču, ktorý je však o niečo ďalej. Spoza vysokých stromov popri ceste ho ešte ani nevidieť.
Akonáhle krik utíchol, stratil stopu tesne pred cieľom. Uvedomuje si, že je blízko, pretože cíti jej blízkosť, zároveň cíti ten odporný pach obludy, ktorý je každým ďalším krokom silnejší. Nedokáže pochopiť, ako niečo tak odporné môže kráčať po zemi. Kiežby ten pach krvi a smrti dokázali cítiť aj ľudia, iste by ho okamžite spoznali a nepodozrievali by nevinného.
„Dobre, je tu síce debilný signál, ale dovolal som sa Zaynovi a zdieľal som s ním svoju polohu na mobile. Vravel, že keď pôjdeme po tejto ceste, dostaneme sa ku jednému ranču. Široko ďaleko tu však nič iné nie je, takže je veľká pravdepodobnosť, že budú tam. Všetci traja sú na ceste," ozve sa za ním jeho kamarát, ktorý k nemu konečne dobehne. Musel zájsť trochu ďalej, aby našiel lepší signál. Skutočne múdre miesto na uchovávanie rukojemníkov. Žiadny signál ani okolití otravní susedia, ktorí by mohli byť očitými svedkami toho, čo sa tu odohráva.
„Všetci traja? To znamená, že aj Fynn a Romeo?" spýta sa otrávene Golem, ktorý pootočí hlavu do strany, aby na Louisa lepšie videl. Ten prikývne a Harry sa zhlboka nadýchne, aby prehltol nadávku, derúcu sa mu na jazyk. „Skvelé."
„Fynn už všetko vie a Xenia je jeho sestra. Je prirodzené, že ide tiež," pripomenie mu skutočnosť, že jeho tajomstvo vie ďalší človek. Príšerne ho to štve, pretože jeho dôvera je veľmi krehká. Dôveruje iba štyrom ľuďom v jeho okolí a Fynn do nich nepatrí. Romeo takisto nie a nikdy sa to nezmení, pretože neplánuje okruh týchto ľudí zväčšovať. Každý ďalší človek je potenciálny zradca. Oni nie sú povinní neprezradiť jeho tajomstvo, pretože pravda je taká, že sa zároveň stávajú istými spoluvinníkmi. Golemova existencia nie je nevinná obzvlášť, keď spôsobil smrť iného človeka. Obzvlášť Fynnovej kariére by niečo takéto nepridalo. „Čo ti vadí, Harry?" prehovorí opäť Louis. Golem sa zhlboka nadýchne a zamračí sa na cestu pred sebou.
„Nie je čas na riešenie nepodstatných vecí. Pevne sa ma drž!" prikáže mu a nastaví mu ruku, aby sa ho chytil, pričom svojmu priateľovi nevenuje jediný pohľad. Iba vyčkáva a cíti Louisov nepriaznivý pohľad. Isteže dobre vie, čo sa chystá spraviť. Zase ten rýchly presun, z ktorého je ešte teraz akýsi malátny a mierne sa mu točí hlava. Vie však, že nemá na výber, pretože Xenia potrebuje pomoc. Je úplne sama s vraždiacim monštrom, ktoré iba vyčkáva. A vyčkáva práve na Golemov príchod, aby sa mohlo podeliť o svoje požiadavky.
YOU ARE READING
Golem
Fanfiction|Book 1| Xenia Stoneová, inštruktorka taekwonda sa nenarodila práve pod najšťastnejšou hviezdou. Zatiaľ čo sa jej darí v práci, jej osobný život je presným opakom. Lásku už takmer zavrhla po množstve zrád od opačného pohlavia, počnúc jej vlastným ot...