„Máte ešte nejaké otázky, pán prokurátor?" spýta sa sudca vzápätí, keď dlhšiu dobu nikto nič nehovorí.
„Nie ctihodnosť," odvetí Ayan a vráti sa na svoje miesto. V súdnej sieni nastane ticho a Niall sa takisto presunie na svoje miesto obžalovaného. Sudca si Nialla premeriava a neskôr presunie pohľad k nám trom. Je mi jasné, že hlboko premýšľa a všetci tu v miestnosti s očakávaním pozorujú každý jeho pohyb. Po chvíľke si odkašle a sklopí hlavu ku podkladom.
„Vzhľadom na nedostatok času, nevypočutie všetkých svedkov, neúplných dôkazov a nenájdenie vražednej zbrane, som sa týmto rozhodol, že súdne pojednávanie odročím o sedem dní. Očakávam, že o týždeň sa tu stretneme o tom istom čase s novými dôkazmi a ďalšími svedkami. Pán Niall James Horan si na konečný rozsudok naďalej počká vo väzbe. Koniec súdneho pojednávania, prosím rozíďte sa." Sudca uchopí drevené sudcovské kladivko, ktorého zvuk udretia sa rozľahne po pojednávacej miestnosti. Všetci sa hromadne postavíme, keď sa sudca po tom, čo nám trom venuje významný pohľad, odoberie preč.
„Mám taký pocit, že niekoho z nás predvolajú ako svedka," prenesie Zayn trochu nervózne. Počúvam ho však iba napol ucha, pretože sledujem ako dvaja policajti podídu ku Niallovi. Ír s modrými očami a hnedými vlasmi, mi venuje trochu nespokojný pohľad. Všetci by sme boli omnoho radšej, ak by ho zbavili viny pre nedostatok dôkazov, no namiesto toho to sudca odročil. Myslím, že Zayn má pravdu a bude niekto z nás predvolaný a najskôr to budem ja nielen kvôli tomu, že som prokurátorova sestra, ktorá verí obvinenému alebo preto, že som bola videná na kamere ako odchádzam z Niallovho bytu, ale aj preto, že som s Aurorou hovorila v tú noc, keď zomrela, teda aspoň som si to myslela. Vie o tom Ayan a trochu mám obavy z toho ako to na mňa vytiahne. Fynn iste nebude rád. Chcel, aby som toho bola súčasťou, ale ako porotkyňa a nie svedkyňa, ktorá je do toho zapletená viac než si vôbec dokáže predstaviť.
„Mali by sme odísť," prehovorí ku mne Harry. Prikývnem, no ešte predtým než odtiaľto odídeme, presuniem sa ku drevenému zábradliu, ktorý oddeľuje verejnosť a sudcu s prokurátormi a porotou.
„Niall," zavolám na neho. Policajti, ktorí ho pevne držia s ním podídu bližšie ku zábradliu. „Bude to okej. Si nevinný a dostaneš sa odtiaľto," uistím ho.
„Prepáč, že som ťa do toho zatiahol. Pán Malik, pán Styles, vy mi tiež prepáčte. Viem, že ste to nechceli," ospravedlní sa mne aj mužom, ktorých prítomnosť ucítim za sebou. Zakrútim hlavou na znak, že mne osobne to nevadí.
„Slečna pravdepodobne si vás prokuratúra predvolá na ďalšie súdne pojednávanie," informuje ma obhajca Black a svoje hrubé obočie skrčí.
„To vôbec nevadí. Vlastne...možno by som mala tip ešte na jedného svedka alebo skôr svedkyňu, ktorá by možno mohla pomôcť, no najprv sa s ňou musím o tom porozprávať," informujem ho.
„Zavolajte mi okamžite ako to vybavíte," natiahne ku mne ruku, aby si ju so mnou potriasol. Následne potom presuniem zrak na Nialla a trochu sa pousmejem.
„Drž sa, Niall, čo nevidieť budeš vonku," povzbudím ho a chcem k nemu takisto natiahnuť ruku, aby som mu aspoň stlačila plece. Mojim telom však trhne, keď mi silná ruka pevne uchopí zápästie, čím mi zamedzí urobiť akýkoľvek ďalší pohyb. Je to Fynn, ktorý na mňa vytočene pozerá. Zatína sánku a som si istá, že má toho na jazyku mnoho. Cítim, že prichádza búrka.
„Čo tu stojíte?" vyprskne naštvane smerom k policajtom, ktorí stále držia Nialla. „Okamžite ho odveďte do väzby!" prikáže im a kývne hlavou smerom k dverám odkiaľ ho aj priviedli. Policajti sa chcú dať do kroku, ale Niall sebou najprv šklbne a s vytočeným výrazom si Fynna premeria od hlavy až po päty. Dokážem si predstaviť, čo si o mojom bratovi myslí, no on si iba robí svoju prácu. Nakoniec odchádzajú a môj brat mi venuje nepríjemný pohľad.
YOU ARE READING
Golem
Fanfiction|Book 1| Xenia Stoneová, inštruktorka taekwonda sa nenarodila práve pod najšťastnejšou hviezdou. Zatiaľ čo sa jej darí v práci, jej osobný život je presným opakom. Lásku už takmer zavrhla po množstve zrád od opačného pohlavia, počnúc jej vlastným ot...