Neznesiteľné ticho sa prediera miestnosťou, v ktorej sme iba ja a Millie. Millien apartmán je po včerajšku ako klietka plná nevyrieknutých výčitiek, otázok a hnevu, ktoré sa nad nami vznášali celú noc a pokračuje to aj dnes. Cítila som to, keď som šla spať po tom, čo tí dvaja naničhodníci odišli a keď som sa zobudila, vrazilo to do mňa ako šíp. Po tom všetkom, čo sa včera udialo, som si myslela, že nebudem vedieť zaspať. Realita však bola úplne iná, pretože len čo som si ľahla do postele, okamžite som zaspala. Spala som nerušene a bezsenne celú noc až do rána, kedy ma zobudil budík. Večer som sa úspešne vyhla otázke od Millie, ktorá vyzvedala, čo som robila s Harrym a kde sme boli. To sa mi však dnes ráno už nepodarí. O Romeovi ani nehovorím, ktorý so mnou takisto bude chcieť hovoriť. Nechcem sa mu vyhýbať, ale Harry ma k tomu núti, tým že mi zakázal o ňom hovoriť. Som v zložitej situácii, pretože na jednej strane ho úplne chápem a dokonca s ním aj súhlasím. Čím menej ľudí vie takúto vec, tým je to lepšie, ale na druhej strane si myslím, že Romeo aj Millie by mlčali, pretože sú to rozumní ľudia a určite by im došlo, že o niečom takom nemôžu napísať blogový článok na internete.
Tu sa však začína môj problém, pretože ja nenávidím klamstvá. Nenávidím, keď mi niekto klame a ja ani klamať neviem. Je to proti môjmu presvedčeniu. Ako môžem hovoriť, že to neznášam a potom to sama robiť? Veď je to smiešne a neprijateľné. Naposledy som snáď klamala svojmu bratovi o tom, že na mňa nespadli kamenné kvádre na stavbe. Inak sa vždy snažím byť úprimná. Preto som ako taká hlupaňa priznala Harrymu svoje city. Ani toto som nedokázala utajiť, tak ako mám zvládnuť tak ťažké a veľké tajomstvo? Preboha, keby Fynn vedel o Harrym to, čo viem ja, tak by ma zbalil a poslal niekde na Havaj. Môj brat by pri mne zrejme nestrpel niekoho s takou mocou, akú má Harry.
Povzdychnem si nad svojimi myšlienkami a dám si do úst veľkú lyžicu praženice. Zdvihnem zrak a zadívam sa na Millie, ktorá sa na mňa díva. Keď ju chvíľu pozorujem, zdá sa, že snáď ani nemrká. Vie, že pred ňou niečo tajím, pretože videla ako Harry kempuje pred jej dverami a včera sa priznal, že ma uniesol. Konečne nie som jediná, kto to urobil. Teraz by sa všetci mali zamerať na neho a rýpať do neho ako ma bez ostychu uniesol. Myslím, že toto bol pravý únos. Doslova ma uchmatol a sprosto naložil do svojho auta. Myslím, že žiak skutočne prekonal svojho učiteľa. Ja som bola učiteľ.
„Teraz tu bude tichá domácnosť?" opýta sa Millie do toho odporného ticha. Natiahnem sa po vysoký pohár s džúsom, ktorého sa napijem. Millie pretočí očami, pretože ma pozná a vie, že tým len naťahujem čas. Mohla som sa vykašľať na raňajky a vypadnúť odtiaľ skôr než sa s ňou stretnem, hoci viem, že donekonečna sa jej vyhýbať nebudem môcť, keďže s ňou aj bývam.
„Isteže nie," odpoviem jej nakoniec a zadívam sa na ňu.
„No sláva, už som si myslela, že ti odpadol jazyk," povie ironicky a takisto sa napije. „Povieš mi konečne, čo to malo znamenať? Ešte nikdy som nevidela chlapa, ktorý by takto kempoval pred dverami dievčaťa, o ktoré vraj nemá záujem," dodá a vyzýva ma tak, aby som jej to vysvetlila. Výborne, zamotanejšie to už ani nemôže byť.
„Vieš, nemám náladu to príliš riešiť. Nič to nebolo," mávnem rukou a začnem si hrýzť vnútornú stranu líca.
„Čože? Nič to nebolo? Vždy si predsa vravela, že na Harrym je niečo čudné a vieš čo? Mala si úplnú pravdu. Stal sa z neho nejaký čudák. Mala si ho vidieť na tom firemnom stretnutí v tom podniku.. Ledva som si sadla za stôl a už sa na teba pýtal. Potom mu prišla smska a on doslova vyletel ako nejaká stíhačka preč so Zaynom za pätami. No a potom ho nájdem pred svojimi dverami? Čo sa medzi vami stalo? V čom ti klamal?" zavalí ma otázkami až sa mi z toho samovoľne pootvoria pery. „Vyzerala si, že ho zabiješ a nachvíľu som si myslela, že to jeho chceš udať na polícii, keď si tam včera šla. Nikdy som ťa takú ešte nevidela, Xenia," pokračuje starostlivo a natiahne ku mne ruku, ktorú mám uloženú na stole vedľa taniera. „Týka sa to azda tej tvojej nehody? Niečo si o ňom zistila? Bol to skutočne on?" Prekvapene zamrkám a nahlas prehltnem. Keby som teraz jedla alebo pila, určite by mi zabehlo. Čo ju to napadlo, takto sa ma zrazu vypytovať? Vyzerá akoby nad tým dlho premýšľala. Možno aj celú noc. Harryho kempovanie pred jej dverami tomu nepomohlo.
YOU ARE READING
Golem
Fanfiction|Book 1| Xenia Stoneová, inštruktorka taekwonda sa nenarodila práve pod najšťastnejšou hviezdou. Zatiaľ čo sa jej darí v práci, jej osobný život je presným opakom. Lásku už takmer zavrhla po množstve zrád od opačného pohlavia, počnúc jej vlastným ot...