Chapter 75

1.1K 114 72
                                    

Harryho kuchyňa je obrovská a pôsobí luxusne. Myslím, že aj človek, ktorého varenie až tak nebaví, by tu rád niečo ukuchtil. Pre pani Gibbonsovú to musí byť raj. Ja sama by som si rozhodne na niečo také zvykla, hoci si až tak nepotrpím na takéto prehnane luxusné veci. Bosými nohami prechádzam po vlažnej svetlosivej podlahe v kuchyni prepojenej s miestnosťou, ktorá by sa pokojne dala nazvať aj herňou. Nachádza sa v nej barový pult  za ktorým sú na stenách police s alkoholom. Nechýba ani obrovský krémový gauč  v tváre písmena U, oproti ktorému je na sivej zástene veľká plazma. V správnej herni by nemal chýbať biliardový stôl a stolný futbal, čo v tej Harryho samozrejme nechýba. Myslím, že toto slúžila ako miestnosť na večierky. Keď sa na ňu tak dívam, tak mám momentálne pocit, že v nej už dlho žiaden večierok nebol. Človeka Harryho som síce nepoznala, no Golem mi nepríde ako večierkový typ, pretože väčšinou je seriózny.

Rukou pohladím mramorový ostrovčekový obdĺžnikový stôl uprostred priestrannej kuchyne, za ktorým postává päť barových stoličiek s operadlom. Kuchynská linka je takisto s mramorovým motívom a tvorí ju veľký drez vedľa ktorého je priamo v linke schovaný kôš, ktorý je potrebné vysunúť. Nachádzajú sa tu dve plynové stavané sporáky. Vedľa dlhej linky je veľká americká dvojkrídlová chladnička s dávkovačom ľadu aj čistej vody. Vedľa chladničky sú dve stavané trúby a úložný priestor.

Uhladím si svoje saténové čierne pyžamo, ktoré sa skladá z kraťasov a tielka a prejdem ku linke, nad ktorou sú skrinky a poličky slúžiace ako úložný priestor na riad. Na jednej z nich je však uložené malé rádio, ktoré zapnem a chvíľu prelaďujem až dokiaľ mi do uši neudrie správna pieseň, na ktorú mám náladu. Usmejem sa a hlavou začnem kývať do rytmu, keď sa kuchyňou rozoznie pieseň So What od Pink a hlasitosť trochu zvýšim. Svojim telom začnem mierne hýbať popritom, ako vyťahujem z linky potrebný riad na prípravu raňajok. Rozhodla som sa totiž, že budem trochu užitočná a spravím sebe aj Harrymu raňajky, keď mu to tu už okupujem. Nikde predsa nie je vytesané do kameňa, že sa hosť musí nechať obsluhovať. Okrem toho som sa zobudila s podozrivo dobrou náladou, ktorá ma teraz núti lietať po kuchyni a tancovať do rytmu popovej hudby. Aj cez všetky problémy, ktoré sa na nás v nedávnej dobe zvalili, sa aj napriek tomu nemôžem ubrániť akémusi pozitívnemu pocitu v mojom vnútri. Netuším čím to síce je, ale uvedomujem si, že som ho už dávno necítila a teraz je späť. Harry včera povedal, že mám právo na oddych od problémov a síce som najprv protestovala, teraz to nepovažujem za až taký zlý nápad.

Pre Harryho sa rozhodnem pripraviť typické anglické raňajky, čo znamená vajíčka so slaninou. Ak by mal chuť aj na niečo sladké, tak sa k tomu rozhodnem dorobiť aj waffle s ovocím a roztopenou čokoládou. Čo sa týka mňa, do bielej misky si dám biely jogurt s cereáliami, ktoré oživím jahodami a čučoriedkami. Popri celej raňajkovej príprave si pospevujem a hojdám bokmi zo strany na stranu. Vezmem do rúk tanier s omeletou a slaninou a aj tanier s waffľami a otočím  sa smerom ku ostrovčekovému stolu. Moje ústa opustí prekvapené zalapanie po dychu, keď za stolom uvidím sedieť Harryho, ktorý sa na mňa pobavene díva.

„Pekný pohľad," vyletí z neho a usmeje sa tak, až sa mu vytvoria jamky v lícach. Všetka krv sa mi nahrnie do tváre, keď si uvedomím, že ma videl tancovať a počul moje spievanie.

„Dobré ráno," pozdravím ho a dám sa do kroku smerom k nemu. Má trochu strapaté vlasy a oblečený je v bielom tričku a tmavomodrých šortkách, čo zisťujem, až keď stojím vedľa neho.

„Skutočne dobré," pritaká mi a sklopí pohľad k jedlu, ktoré pred neho postavím. „To je pre mňa?" spýta sa pre istotu. Prikývnem s úsmevom a vrátim sa pre svoju misku a poháre, do ktorých som už stihla naliať džús pre Harryho a čistú vodu pre mňa. Len čo stojí všetko na stole, posadím sa na barovú stoličku vedľa neho.

GolemWhere stories live. Discover now