Chapter 34

296 30 9
                                    

Nervózne prešľapujem z nohy na nohu, keď stojím vo výťahu. Je tu viac ľudí, takže som natlačená na stene. Dnes je vo firme nejako rušno. Keď som sem vchádzala všetci sa niekam ponáhľali a výťahy takmer nestíhajú vynášať ľudí hore a dole. Chvíľu som aj premýšľala, že pôjdem po schodoch, ale Louis mi vravel, aby som sa ešte nezaťažovala. Vyzeral prísne, keď to vravel, tak som sa ho rozhodla poslúchnuť. Louisa som si za tie týždne veľmi obľúbila, pretože zakaždým, keď ma prišiel navštíviť, tak ma rozosmial. Dokonca niekoľkokrát imitoval Zayna a jeho odutý výraz, keď za mnou prišiel Harry a s ním prišiel pochopiteľne aj Zayn. Stále som v jeho očiach zlá čarodejnica, ktorá ma na Harryho zlý vplyv. Divím sa, že mi vôbec poprial skoré uzdravenie. Kto vie, či to bolo naozaj úprimné, pretože som mala skôr pocit, že by bol radšej, keby ma Charlie znesie zo sveta, aby bol odo mňa pokoj. Ešteže sú mi jeho názory úplne ukradnuté, tak ako aj celá jeho osoba. Dokonca už aj Millie ma na neho ťažké srdce, pretože mal vraj hlúpe reči ohľadom môjho zmiznutia. Konečne si to všimla už aj ona, ako sa ten naničhodník správa. Louis vraví, že mu chýba sex a nedokáže si nájsť partnerku, pretože žiadna by nevydržala tú jeho nadutosť. Po dôkladnom zvážení a prehrávaní si niektorých udalostí, som rovnakého názoru. Akurát by som pridala, že sa až príliš mieša do života svojho najlepšieho kamaráta a strpčuje tým život aj mne. Myslím, že on je ten, kto by mal vyhľadať psychológa a nie ja. Avšak komu niet rady, tomu niet pomoci.

Výťah konečne cinkne, keď sa zastaví na piatom poschodí, na ktorom sídli Harry. Uvedomím si, že tu so mnou už nie sú žiadni ľudia. Všetci už vystúpili a ja som rada, že to množstvo ľudí nešlo za Harrym. Výťahové dvere sa otvoria a ja sa ocitnem na poschodí, ktoré je celé nasiaknuté jeho vôňou. Prisahám, že ju tu zacítim akonáhle vystúpim z výťahu. Je tu niekoľko ochrankárov a Viola aj so svojou kolegyňou Emmou, ktorú často zvyknem prezývať robotom. Dokonca aj Jayden je toho názoru.

„Xenia," zavolá za mnou Viola, keď si ma všimne a postaví sa od svojho pracovného miesta za veľkým bielym stolom. Obíde ho a podíde až ku mne. Je ako vždy perfektne oblečená tentokrát vo fialovom kostýmčeku. Pousmejem sa, keď roztiahne ruky, aby ma objala.

„Som veľmi rada, že si v poriadku. Veľmi rada ťa vidím," povie a niekoľkokrát ma pohladí po chrbte než sa odo mňa odtiahne.

„Aj ja som rada, že vidím vôbec ešte niekoho," zasmejem sa. Viola si povzdychne.

„Kedy ťa pustili z nemocnice?" zaujíma sa.

„Pred troma dňami. Ešte sa musím zotavovať, než sa budem môcť vrátiť do práce," posťažujem si.

„Chápem. To je samozrejmé. Ale potom, prečo si tu? Prišla si za Harrym?" pýta sa zvedavo.

„Vlastne áno. Je vo svojej kancelárii?" Rozopínam si zatiaľ svoj modrý vlnený kožúšok, pretože mi v ňom začína byť teplo.

„Áno, ale budeš musieť chvíľku počkať, pretože má práve teraz schôdzku s klientom. I keď už by mali končiť," zamračí sa na hodinky. Iba prikývnem a vydám sa pomalým krokom smerom k Harryho kancelárii. Uhladím si svoje čierne áčkové šaty a posadím sa na gauč. Nachádzam sa v miestnosti, kde som čakala na pohovor. Nemôžem uveriť, že sú to takmer už dva mesiace.

Trvá to len niekoľko minút a dvere Harryho kancelárie sa otvoria. Vyjdú odtiaľ dvaja páni a jedna žena. Bez toho, aby si ma všimli odchádzajú preč vo vášnivej debate. Len čo sú preč zaklopem na dvere Harryho kancelárie. Nečakám na jeho reakciu a vojdem dovnútra. Prebehnem očami po celej kancelárii až zastanem na ňom. Sedí za svojim stolom a díva sa do počítača. Hlavu ma podopretú, no keď si ma všimne, narovná sa.

Som prekvapená, že tu nie je Zayn.

„Xenia? Čo tu ty robíš?" opýta sa ma a postaví sa. Zatvorím za sebou dvere a následne sa k nemu otočím. Celého si ho premeriam a doslova cítim, že moje srdce je niekde v krku. Dneska vyzerá obzvlášť dobre. Jeho tmavosivý oblek je na ňom pekne uhladený. Má dokonca aj kravatu, ktorú ma pevne uviazanú. Jeho vlasy sú perfektne vyčesané nahor, no zároveň do strany.

GolemWhere stories live. Discover now