M I L L I E
Keď vystupujem z taxíka a pohliadnem k tmavej oblohe zisťujem, že začína snežiť. Upozorní ma na to vločka, ktorá mi spádne na špičku nosa. Pousmejem sa a nastavím dlaň smerom k oblohe. Aj na ňu mi spadne niekoľko vločiek, ktoré sa okamžite začnú topiť. Ruku spustím pozdĺž svojho tela a pozriem sa pred seba. Prejdem zrakom po bielom nápise s žltým podsvietením. The Lobby bar sa nachádza na Sheridenovej ulici a práve sem nás Harry pozval, aby sme tu strávili dnešný večer pri sushi a dobrom drinku. Trochu mi vadí, že neprišla aj Xenia, ale zároveň ju chápem, že nechce vidieť chlapa, ktorý jej zlomil srdce. Úprimne ma to dosť zarazilo, pretože sa mi zdalo, že medzi nimi niečo vzbĺklo. Aj napriek tomu však nesúhlasím so spôsobom, akým jej to povedal. Som na neho vlastne dosť nahnevaná, hoci som sa ho snažila pred Xeniou brániť a prísť s nejakou logickou teóriou. Je mi to úprimne ľúto aj z dôvodu toho, že moja kamarátka má večne nejaký problém so vzťahmi a po rozchode s Charliem som sa bála, že dala chlapom navždy zbohom. Keď som však videla, že vďaka Harrymu v nej rozhorel akýsi oheň, tak som sa potešila. Viem, že si to dlho nechcela priznať, že k nemu niečo cíti a keď si to napokon priznala a povedala mu o svojich citoch, on ju nechutne odbil. Už len keď nad tým uvažujem, neuveriteľne ma to vytočí.
Keď vojdem dovnútra podniku, okamžite sa začnem rozhliadať. Páči sa mi tu, pretože je tu príjemné prítmie. Svetlá nie sú také ostré a hudba takisto nehučí, ale hrá tak akurát, takže počuť aj vravu ľudí. Prechádzam okolo okrúhlych stolov s kreslami alebo drevenými stoličkami. Na každom stole je položená sviečka. V rohoch miestnosti sú väčšinou veľké gauče s väčšími stolmi, pretože tieto miesta slúžia pre väčšie partie ľudí. Veľký bar je podsvietený žltým svetlom rovnako ako nápis vonku. Toto miesto je ideálne na rande, a preto tu vidím veľa párov, ktoré sa buď držia za ruky alebo sa rozprávajú. Vidím tu však aj väčšie partie mladých ľudí, dospelých ľudí, no ani jeden dôchodca. Bude to tým, že toto je miesto skôr pre mladšie ročníky.
„Ahoj, Millie," pozdraví ma Alison a hneď sa postaví. Naša skupina sedí pri spojených okrúhlych stoloch, a keď sa tak po nich obzerám, sú tu už všetci. Nechýba dokonca ani Zayn, ktorý sedí pri Harrym. Xenia má s Malikom pravdu. Nikdy som si túto ich blízkosť neuvedomovala, kým to nezačala zmieňovať samotná Xenia. Ich vzťah sa natoľko vyostril, že si nevedia prísť ani len na meno. Samotná Xenia to dnes predviedla, keď Zaynovo meno nedokázala ani len vysloviť. To, že je dnes tu iba prispeje k tomu, aby ma to prinútilo myslieť, na to, že prečo vlastne? Zayn ani nie je zamestnancom firmy. Nemal tento večer patriť iba nám? Je to trochu čudné.
„Ahojte," privítam sa aj s ostatnými a chcem sa posadiť vedľa Alison.
„Millie," osloví ma Harry a ja mu venujem pohľad. Odtiahne stoličku, pri jeho okrúhlom stole, kde sedí spoločne so Zaynom a Jaydenom. „Posaď sa sem," pokynie mi. Zamračím sa, no poslúchnem aj keď nerada. Neplánovala som pri ňom sedieť. Xenia síce chcela, aby som sa k nemu aj naďalej chovala s úctou, ale je to dosť ťažké, keď je kvôli nemu moja kamarátka smutná. Tvári sa, že je v poriadku, ale myslím, že ju to odmietnutie zasiahlo viac ako dáva najavo. Tí dvaja medzi sebou mali akýsi zvláštny vzťah, akési puto, ktoré videli iba ľudia, ktorí dávali pozor. Ja to vnímam od začiatku. Je to možno aj preto, že je Xenia presvedčená, že ju Harry zachránil. Samotný Harry sa k nej choval mimoriadne tolerantne aj čo sa týkalo jeho únosu. Poučil Greya, aby sa tá vec nedostala k iným ľuďom, čo nedáva zmysel. Vždy ma to trochu udivovalo, že Harry aj napriek tomu všetkému, Xeniu prijal k sebe.
„Kde je Xenia?" opýta sa a zadíva sa na prázdnu stoličku vedľa mňa. Je určená pre Xeniu, ktorá však ostala doma. Pobavím sa nad tým, že je to prvá otázka, ktorú mi položí. Videla som, že keď ma zbadal ako kráčam ku stolu, jeho zrak náhle odbehol k vchodovým dverám. Asi čakal, že pôjde Xenia za mnou.
YOU ARE READING
Golem
Fanfiction|Book 1| Xenia Stoneová, inštruktorka taekwonda sa nenarodila práve pod najšťastnejšou hviezdou. Zatiaľ čo sa jej darí v práci, jej osobný život je presným opakom. Lásku už takmer zavrhla po množstve zrád od opačného pohlavia, počnúc jej vlastným ot...