Chapter 83

292 31 1
                                    

X E N I A

Romeo príde do obývačky spoločne s táckou v rukách, na ktorej naservíroval jedlo. Trval na tom, že spraví raňajky, hoci ja nemám na jedlo ani pomyslenia. Položí to na stôl predo mňa a svoje vysoké a mohutné telo, položí blízko mňa na gauč. Tento jeho apartmán mi pripomína Millie, pretože rovnako to vyzeralo aj u nej. Vlastne všetky tieto apartmány v tomto penthouse sú rovnaké s drobnými zmenami, ktoré vykonali ich majitelia.

„No tak, daj si," vyzve ma a ukáže na podnos, ktorý pre nás oboch pripravil. Sladké raňajky v podobe lievancov by som si za normálnych okolností určite dala, ale teraz pri pohľade na tanier nemám ani najmenšiu chuť.

Po odchode od Zayna som si zvolila ísť najprv za Madison, pretože som považovala za dôležitejšie pozhovárať sa s ňou. Bolo mi jedno, že je skoro ráno a že zrejme bude ešte spať. Súrne potrebujeme, aby šla svedčiť a hlavne, aby bola takisto v bezpečí. Teraz sa to nesmie pokaziť, inak by boli následky katastrofálne. Avšak doma som ju nenašla. Zavolala som jej a zistila som, že ani nie je v Chicagu. Bola pracovne odcestovaná v New Yorku, ale uistila ma, že sa dnes vráti a hneď sa so mnou stretne. Neostávalo mi teda nič iné, než sa odobrať ku Romeovi, ktorému som bola nútená vysvetliť, prečo u neho potrebujem zotrvať. Bola som vďačná zato, že vie aspoň polovičnú pravdu o Harrym, pretože mu teraz bolo omnoho ľahšie vysvetliť, čo sa vlastne deje. Nedíval sa na mňa ako na blázna, keďže už videl to, čo videl.

„Xenia, nepáči sa mi, čo sa ti v poslednej dobe deje. Ten chlap alebo čo to vlastne je, ti prináša iba smolu," vysloví svoj názor, keď vidí, že sa po jedlo ani nenaťahujem. Som hlboko v myšlienkach. Snažím sa myslieť na ten prekliaty prípad, ktorého katastrofické dôsledky, akoby nebrali konca. Počas prebdenej noci, kedy som si musela vypočuť tie hrozné veci na moju adresu, som si spomenula na Madison a jej zranenie, ktoré by mohlo byť dôkazom, na vypálený znak, ktorý mohla vidieť. Premýšľala som o detektívovi Smithovi, ktorý je potenciálnym podozrivým, ale taktiež aj nad detektívom Loganom, z ktorého sa začína javiť väčší problém než sme si mysleli. Zayn mal pravdu v tom, keď vravel, že je premotivovaný a neprestane sa v tom hrabať. V žiadnom prípade nemôže odhaliť Harryho tajomstvo, pretože si neviem predstaviť, že by pristúpil na mlčanie a toleroval tú vraždu Rafaela. Je to policajt, ktorý zatvára takých ako je Harry do väzenia. A Harry by do väzenia nešiel.

„To je diskutabilné, Romeo, pretože teoreticky tú smolu môžem nosiť aj ja jemu. Celé sa to začalo, keď som mu vstúpila do života. Nebyť mňa a môjho zvedavého nosu, tak by sa mnoho vecí nestalo," priznám sa. Pred Zaynom by som si chybu nikdy v živote nepriznala, no uvedomujem si, že na udalostiach, ktoré nás postihli mám veľkú vinu práve ja. Má pravdu, keď vraví, že som vinná, ale už sa stalo.

„Chcela si len prirodzene vedieť, čo sa stalo v tú noc, keď ťa zachránil. Všetci by sa zachovali rovnako ako ty. To, že na svete existujú kreténi ako Charlie, snajper, či nejaké choré monštrum, ktoré zabíja, ty predsa nemôžeš. Neobviňuj sa, nedovolím ti to, aby si čokoľvek z toho brala na seba." Romeo sa ku mne prisunie bližšie a uchopí ma za tú moju. Sklopím k našim rukám zrak, aby som videla, že mi ju skutočne chytil. Pevne ju stlačí vyjadrujúc svoju podporu. Romeova ruka nie je ani zďaleka taká teplá ako tá Harryho.

Pristihnem sa pritom, že mi vyslovene chýbajú Harryho dotyky, ktorými ma posledné dni obdarúval. Chýba mi práve to jeho hrejivé teplo a jeho ruka, ktorá si preplieta prsty s mojimi. Je neuveriteľné ako mnou tá láska k nemu dokáže manipulovať až tak, že nechcem, aby ma Romeo držal. Aj keď ma znovu zranil a nechcem ho pri sebe, duševne mi však chýba. Svoj mozog síce môžem oklamať, zamestnávať ho myslením na problémy, ktorých je neúrekom, no srdce neoklamem ani keby som bola najlepšia klamárka sveta. Aj toto je iba útek a skrývanie sa. Miesto toho, aby som pred neho predstúpila a vykričala mu do očí, že som všetko počula, som radšej zbabelo utiekla. Vedela som totiž, že by ma presviedčal, aby som neodišla. Možno by opäť použil nejaké jeho sladké reči, ktorými by ma nakoniec ešte aj presvedčil, aby som ostala. Poslúchla by som ho, pretože som slabá.

GolemWhere stories live. Discover now