Keďže Louis súhlasí, tak nasadáme do áut a mierime rovno na oddelenie vrážd, kde pracuje detektív Logan. Veľmi nerada sem chodím a hlavne odkedy som sa dozvedela o Harrym. Klamem polícii a minule som podala krivú výpoveď, čo je vlastne trestný čin. Znova sa dostávam k tomu, že chlapi dokážu narobiť len samé problémy.
Mám srdce až niekde v krku, keď už kráčame v sprievode policajta smerom k Loganovej kancelárii. Jednak mám obavu, čo sa zase stalo a taktiež aj preto, že tam bude Harry a ja s ním možno budem musieť komunikovať. To, že si nás Logan zavolal môže znamenať to, že sa vyskytli nové skutočnosti o prípade, v ktorom som sa takmer stala obeťou.
„Dorazila slečna Stoneová, pane," prehovorí policajt, hneď po vstupe do kancelárie. Logan pokynie rukou, aby som vošla. Louis ma nasleduje.
„Dobrý večer, pán Logan," pozdravím ho. Až potom sa odvážim venovať pohľad tým dvom siamským dvojčatám. Ako som predpokladala, je tu aj Zayn.
„Zayn," pozdravím ho oslovením.
„Xenia," vráti mi to s rovnakým opovrhnutím ako aj ja. Louis sa s nimi zvíta trochu vrúcnejšie a po vyzvaní Logana, sa posadíme na stoličky, ktoré sú oproti jeho veľkému stolu.
„Pán Tomlinson, vlastne som rád, že ste tu aj vy ako ošetrujúci lekár slečny Xenie," prehovorí Logan na Louisa, zatiaľ čo ja venujem pohľad Harrymu, ktorý ma v tichosti pozoruje. Jeho pohľad som cítila už od vstupu do tejto miestnosti. Je to nepríjemné, pretože naposledy som mu chrstla vodku do tváre a následne sme sa na seba dívali cez prsty. Jednu moju časť celá táto situácia veľmi bolí. Je to presne tá slabá a pochabá časť, ktorá k nemu chová city. A táto časť častokrát ťahá ľudí ku dnu a robí ich slabými a zraniteľnými.
„Takže, prečo ste nás sem volali?" opýtam sa Logana, keď mu venujem pohľad. Detektív je chvíľu ticho a iba na nás zazerá. Dúfam, že nechce riešiť moje klamstvá. Snáď na to neprišiel. James sa natiahne za zväzkom papierov v modrom obale, ktorý otvorí. Položí ho na stôl a vytiahne odtiaľ fotografie, ktoré rozloží po stole. Všetci sa trochu viac nakloníme, no dve z nich dá detektív mne aj Harrymu priamo do ruky. Opatrne si ju od Jamesa preberiem, no len, čo sa na ňu zadívam, hneď aj privriem oči a odvrátim zrak na Harryho. Ten sa však s ľadovým kľudom díva na fotografiu. Moje srdce sa rýchlejšie rozbúcha a doslova cítim ako sa mi krv varí v žilách. Bola som síce v armáde, no vidieť mŕtvolu je nepríjemné. Dávam si načas a až po chvíli sa pozriem znovu na fotku. Je na nej totiž mŕtvy Rafael v celkom krkolomnej polohe. Leží na bruchu, no jeho nohy sú v opačnom smere a akoby toho nebolo málo vyčnievajú mu kosti, čo naznačuje, že ich má obe zlomené. Chodidlá má takmer úplne čierne. Jeho výraz je plný bolesti, ktorý ho sprevádzal v čase jeho smrti. Otvorené očí, pod ktorými má červené popáleniny, sa dívajú do prázdna a jeho biele pery sú pootvorené. Zlomené nohy však nie sú jedinou viditeľnou ranou na jeho tele. Je jasné, že sa jeho telo stalo potravou pre zvieratá. Roztrhané oblečenie, rozožratá koža, stopy po uhryznutiach a vyčnievajúce kosti aj z ostatných miest jeho tela, sú toho jasným dôkazom.
„Našli ho dvaja turisti, v Pine Forest v štáte Minnesota, blízko hraníc s Kanadou v takomto stave. Je mŕtvy už tri týždne," oznámi nám detektív. Okamžite k nemu vzhliadnem.
„Č-čo to má znamenať?" opýtam sa okamžite.
„V takomto stave ho našli tí turisti. Viem, že to vyzerá na brutálnu vraždu, ale v skutočnosti zomrel na podchladenie. Dostal gangrénu nôh, kvôli tej otvorenej zlomenine, ale zabila ho tá zima. Zvieratá ho objavili až po jeho smrti a stal sa pre nich potravou," vysvetlí Logan. Rukou si prekryjem ústa a venujem pohľad Harrymu, ktorý si zo stola vezme aj ďalšiu fotku a prezerá si ju. V miestnosti nikto nepohne ani brvou, pretože všetci okrem detektíva Jamesa Logana, vieme, kto za toto môže.
YOU ARE READING
Golem
Fanfiction|Book 1| Xenia Stoneová, inštruktorka taekwonda sa nenarodila práve pod najšťastnejšou hviezdou. Zatiaľ čo sa jej darí v práci, jej osobný život je presným opakom. Lásku už takmer zavrhla po množstve zrád od opačného pohlavia, počnúc jej vlastným ot...