Chapter 19

832 116 52
                                    

X E N I A

Pôvodne som si myslela, že vianočný večierok, ktorý vraj Harry usporiadáva každý rok, sa bude konať vo firme. Neviem z akého dôvodu, ale možno aj kvôli tomu, že tam na to majú priestory. Môžu prísť zamestnanci, ale Harry zároveň pozýva svojich osobných priateľov či obchodných partnerov, s ktorými spolupracuje. To znamená, že tam možno bude aj blonďavá architektka, ktorú som mala možnosť stretnúť pred týždňom, keď mi na hlavu skoro spadli  tie Harryho kvádre. Som si istá, že si nenechá ujsť príležitosť ukázať Harrymu svoje dlhé štíhle nohy. Všetko je však inak a tento Harryho legendárny večierok sa bude konať v hoteli, ktorý vlastní jeho otec Damian Styles. Hotel nesie názov pozostávajúci z jeho priezviska. Nič originálne, no jeho vzhľad obdivuhodný a originálny skutočne je. Luxusný hotel je postavený v koloniálnom štýle. Samotná budova je v tvare písmena U avšak s hranatými stranami. Zistila som však, že iba pred piatimi rokmi bol zrenovovaný a rozšírený o tridsať podlažnú vežu podobného architektonického štýlu, ako je súčasná budova. Práve na samom vrchu tejto vysokej budovy je salón, kde sa bude konať Harryho vianočný večierok.

Keďže som Harryho osobná ochranka a idem tam s ním, dôkladne som si hotel prezrela už doma na internete. Na ich stránke je dokonca virtuálna prehliadka. Keď na ňu kliknem môžem si pozrieť hotel zvonku aj zvnútra  a zistiť, čo všetko sa v ňom nachádza ešte predtým než doň vkročím. Osobne si myslím, že je to výborný ťah Harryho otca, pretože niečo také, som ešte pri žiadnom z hotelov nevidela. Okrem toho si hosť môže všetko prezrieť z pohodlia domova a rozhodnúť sa, či sa tam ubytuje alebo nie. Tomu hovorím know-how. Okrem iného som zistila, že tento hotel poskytuje neuveriteľné množstvo aktivít. Vďaka jeho rozšíreniu si zväčšili aj kapacitu, to znamená viac zákazníkov a viac peňazí. Pristavená budova pridala sto päťdesiat izieb a apartmánov takže celková kapacita hotela je tristo osemnásť izieb. Hostia majú k dispozícii dve reštaurácie, tri bary, v ktorých sa usporiadavajú aj diskotéky, sú tam však aj salóny pre oslavy a svadby. Okrem iného tento hotel ponúka aj štyri konferenčné miestnosti. V luxusnom hotely ako je tento nesmie chýbať wellness, v ktorom si hostia môžu oddýchnuť a absolvovať procedúry, ktoré im iba prispejú k zdraviu. Na svoje si prídu aj ľudia, ktorí zdravo žijú a preto nechýba ani posilňovňa, či tenisový kurt, ktorý sa nachádza vonku.

Vzhľadom na to ako to tam vyzerá, bude to skutočne stáť zato. Príde vysoko postavená spoločnosť na úrovni, to znamená, že aj si budem musieť dávať pozor na svoje chovanie. Nikdy som si príliš nepotrpela na etiketu spoločenského správania, keďže som  sa s takýmito ľuďmi nestretávala. To, čo sa patrí samozrejme poznám, ale nikdy som celkom nepatrila do takéhoto sveta. Na rozdiel od môjho brata. Ten by bol nadšený, keby ide do takejto spoločnosti. On sa vlastne takýchto akcii niekedy zúčastňuje, keďže je prokurátor a pozná ľudí na významných miestach. Je občas pozvaný na tieto blbosti. Vždy chcel niečo viac. Nestačil mu domček na predmestí, jedno auto v garáži, pes a mačka. On chcel vilu, drahé autá a zúčastňovať sa na snobských akciách. Nevravím, že ja som vilu nikdy nechcela, to by som klamala. Kto by sa nechcel mať tak dobre? Avšak všetko s mierou. Vlastne by si mohol podať ruku s mojou kamarátkou Millie, ktorej sa tiež takýto život pozdáva. Preto sa aj ona zúčastní na Harryho vianočnom večierku, ktorý bude totálna prehliadka toľkých snobov, koľkých som ešte nikdy v živote pokope nevidela.

Millie sa na túto príležitosť aj dôkladne pripravila. Jej krémové saténové šaty siahajú až po zem. Sú na ramienka a krásne jej vykresľujú postavu, pretože sú tesnejšie. Od polky stehien sa však postupne rozširujú. Svoje krátke vlasy po plecia si iba nakulmovala a namaľovaná je iba jemne.

„Ideš si tam hľadať chlapa?" opýtam sa jej, keď odchádzame z jej apartmánu. Ona je ako princezná na rozdiel odo mňa, keďže tam budem pracovne. Nemohla som si vziať žiadne nádherné šaty a už vôbec nie podpätky. Nič také. Mám na sebe iba dresscode Harryho ochranky, ktorý sa skladá z dámskeho smokingu. Čierne úzke nohavice, biela košeľa a k tomu čierne sako. Vlasy som si nakulmovala a nechala rozpustené a trochu výraznejšie sa namaľovala.

GolemWhere stories live. Discover now