Chapter 89

854 113 45
                                    

Hora nie je ani tak vysoká ako široká, pretože je zároveň hranicou medzi štátom Illinois a Indianou. Široko ďaleko niet živej duše, ak nepočítame zvieratá, ktoré sa tu sem tam mihnú. Ideálne miesto pre vykonanie trestného činu, ktorý však nebude môcť byť právne potrestaný. Aj preto sa tmavým lesom brodí prokurátor Ayan so Xeniou, ktorú doslova vlečie za sebou ako zviazanú bábku. Povraz sa jej bolestivo zarýva do zápästí kvôli tomu, ako jej ich Ayan pevne zviazal. Pokúšala sa mu utiecť počas cesty lesom, keďže sa jej podarilo vyvliecť si ruky z povrazu. Bola to chvíľa jeho nepozornosti, pretože sa krátko predtým udialo príliš mnoho vecí. Ublížil jej kamarátke aj napriek tomu, že spravila, čo od nej chcel. Privolala Golema, avšak nemohol ostať na ranči. Musel sa presunúť na miesto, kde by boli sami, a kde by nezavadzali žiadne mŕtvoly Smitha a Millie. Nechcel ani vydesenú Madison, ktorú by pravdepodobne tiež zabil kvôli jej otravnému kvíleniu. Navyše mal rád takúto schovávačku, v ktorej ich oboch naťahuje. On ju hľadá ako blázon a ona zničená kvôli tomu, čo spravil jej kamarátke a bojí sa o Golema.  Jej strach a beznádej ho doslova nabíja energiou.

Mal veľký záujem o to vytrhnúť jej srdce z hrude, keď okolo nej videl tú krásnu zlatistú auru vychádzajúcu z jej vnútra. Priťahuje ho, ako svetlo mole, ako žraloka pach krvi, ako predátora slabosť obete. Iste by mu to prinieslo ohromnú silu, avšak na čo by mu to bolo, keď by aj tak umrel? Preto najprv musí získať predmet, ktorý mu pomôže k večnému životu a oklame smrť, ktorá si pre neho prichádza na hodinu presne po dvoch mesiacoch od jeho opätovného objavenia.

„Neflákaj sa a kráčaj!" prikáže ostro, pričom do Xenie strčí. Žena má tohto správania už po krk, pretože to zažíva už niekoľko hodín vkuse. Teraz ju vláči kamsi do lesa a jej sa naozaj nechce kráčať, keď existujú iba dve možnosti. Buď ju zabije alebo zabije jej blízkych a ona ostane sama.

Popraskané stopy slz, ktoré jej zaschli na lícach, si poutiera a tvrdohlavo zastane na mieste. Ayan okamžite zaregistruje, že zastala a venuje jej nechápavý pohľad. Jej zatnutá sánka mu naznačuje, že sa chystá protestovať. Hnedé oči ho prebodávajú pohľadom  a celé jej vnútro si želá, aby to mohla byť ona, kto ho zabije. Užila by si to plnými dúškami, no vie, že to nebude také ľahké. Je to nad jej ľudské sily. Ak by bol človek, zabila by ho. A vôbec by jej to nevadilo po tom, čo spravil Millie – jej rodine. Aj napriek tomu však už nechce byť po vôli, hoci si tým môže len pohoršiť. Prečo by mu to mala uľahčovať?

Ayana jej vzdor vytočí a podíde k nej, aby ju schmatol za lakeť.  Xenia sa mu však vytrhne zo zovretia a netvora to trochu prekvapí. Nedokáže pochopiť, že má stále silu vzdorovať. Možno v nej stále je tá nádej, že všetko dobre dopadne, lenže to predsa nie je možné. Jej najlepšia kamarátka je pravdepodobne mŕtva. Xenia je v jeho moci a bude v jeho moci dovtedy, kým mu Golem neodovzdá jeho prsteň. Spolieha na to, že mu spraví po vôli, keďže vie, že pre neho toto dievča niečo znamená. Inak by ju predsa neukrýval u seba doma, aby sa k nej on následne nemohol dostať.

„Už nespravím ani jeden krok," precedí pomedzi Xenia a ešte viac zúži svoje oči, keď na netvora hľadí. Je jej zaťažko len sa dívať a nič nemôcť urobiť. Protest je to jediné, na čo sa zmôže.

„Omrzel ťa život?" zrúkne po nej a opätovne ju schmatne za lakeť, ktorú jej pevne začne drviť v dlani. Bolí ju to natoľko, že ju v očiach zaštípu slzy, no nechce sa ponížiť tým, že to dá najavo aj slovne. Vie, že by mu to len spravilo radosť. Musí sa veľmi premáhať, keď jeho tvrdé palce tlačia na citlivé body. „Okamžite kráčaj, nerozumieš?"

„Sľúbil si, že nám neublížiš, keď ho zavolám," pripomenie mu naštvane. Niežeby mu verila jeho predošlé slová. Ona vedela, že ich zradí, ale dúfala, že by nebol schopný, kým by sa Harry neobjavil. Bola presvedčená, že svojim pákam neublíži.  To, že Millie využil ako jej motiváciu, aby kričala bol absolútny podraz.

GolemWhere stories live. Discover now