53.

238 23 4
                                    


*kilka godzin później*

pov. Rosé

Po obejrzeniu filmu, zaczęłyśmy sobie wszystkie po prostu rozmawiać na różne tematy. I tak oto zleciał nam czas do teraz, czyli do prawie godziny 22. Razem z Jennie zbieramy się aktualnie do wyjścia. Lisa proponowała nam w sumie, żebyśmy u niej nocowały, ale że jutro jest poniedziałek i szkoła, a my nie mamy tu swoich rzeczy, to jednak postanowiłyśmy wrócić do naszych domów.

-Okej to widzimy się jutro, pa dziewczyny.- powiedziałam do moich przyjaciółek, gdy razem z Jennie stałyśmy już przy drzwiach. Moja dziewczyna też się z nimi pożegnała, po czym wyszłyśmy z domu Lisy i ruszyłyśmy w stronę samochodu Jennie.

-I... jak było?- zapytałam po chwili. Mam nadzieję, że dziewczyny nie zrobiły złego wrażenia i Jennie je polubiła. Fajnie by było, gdyby moja dziewczyna i moje przyjaciółki się ze sobą dogadywały.
-No było okej, miło spędzało mi się z wami wszystkimi czas.- odpowiedziała Jennie, posyłając mi uśmiech, który po usłyszeniu jej odpowiedzi odwzajemniłam.
-Cieszę się w takim razie

Brunetka otworzyła drzwi od auta, więc weszłam do środka na miejsce pasażera a ona obok, na miejsce kierowcy. W trakcie jazdy do mojego domu zbytnio nie rozmawiałyśmy, śpiewałyśmy jedynie razem piosenki z radia. Po kilkunastu minutach Jennie zaparkowała w końcu pod moim domem.

-To... chyba musimy się już pożegnać.- powiedziała Jennie po chwili ciszy.
-Chyba tak...- odpowiedziałam, lecz dalej nie wychodziłam z jej samochodu. Nie wiedziałam, czy na pożegnanie mam ją przytulić, czy może pocałować w policzek. A może po prostu powiedzieć zwykłe do zobaczenia? Moje przemyślenia przerwała Jennie, która odwróciła głowę w moją stronę. Widząc to kątem oka, też się do niej odwróciłam.

Patrzyłyśmy się na siebie przez około minutę, po czym Jennie zaczęła zbliżać do mnie swoją twarz. Na początku myślałam, że chce mnie pocałować w policzek, ale gdy zatrzymała się około dwa centymetry przed moją twarzą i skierowała wzrok na moje usta, już wiedziałam co nadchodzi. Nie czekałam już więc na jej kolejny ruch i sama zmniejszyłam odległość między nami, całując moją dziewczynę w usta.

I know you | ChaennieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz