Ben: Yusuf hadii başlatıyorum bak.
Yusuf kapıyı kapatıp yanıma geldi.
Yusuf: Yavrum yemin ediyorum ne sabırsızsın ya. Geldim işte.
Yanıma uzandı, başını omzuma koyup bir eliyle de belimi sımsıkı sardı. Ben de kaldığımız bölümden diziyi başlattım.
Bir on dakika kadar sonra Yusuf Bey'in tabiri caizse bayıldığı sarışın kadın ekrana gelince istemsizce göz devirdim. Onun sahnesi bitene dek ekrandan başka her yere baktım nerdeyse. Bir ara duraksayıp Yusuf'a baktım, gözlerini hafif kısmıştı, o lanet kadının üstünden ayırmıyordu bakışlarını.
Sinirlerime hakim olamayıp yanlış bir şeyler yapmayayım diye bu gece dizi rutinini terk etmek zorunda hissettim kendimi. Doğruldum, terliklerimi giyip ayağa kalktım. Yusuf o sırada videoyu durdurup bana baktı.
Yusuf: nereye?
Ben: Hiiç, yengeyle seni yalnız bırakayım dedim.
Yusuf bunun üzerine kocaman bir kahkaha atınca sertçe omzuna vurdum.
Ben: Sessiz ol insanlar uyuyor ya! Noldu az önce gıkın çıkmıyordu şunu izlerken?
Yusuf: Kıyamam nasıl da kıskanmıış.
Bilgisayarı kapatıp kenara koydu, sonra beni tekrar yanına çekti. Tek kelime etmiyordu, hayran hayran izliyordu sadece.
Yusuf: Seni dünyalar kadar çok seviyorum balım.
Ben: Ben de seni çok seviyoruum.
Sanki az önce Yusuf'a triplenen ben değilmişim gibi sımsıkı sarılıp yanaklarını öptüm. Ama dediğim gibi, artık o da alışmıştı bu ani tavır değişikliklerine. Gözlerini kapattı, bir süre sonra da uyudu.
Yusuf uyumuştu uyumasına ama, ben yine saatlerce uykuya dalamamış, bir o yana bir bu yana dönüp durmuştum yatağın içinde.
Tam dalmıştım ki, yediğim tekmenin acısıyla bağırarak yeniden uyandım. Aklım başıma gelince ağzımı elimle sıkıca kapattım ama çoktan bağırmıştım zaten. Gözlerim Yusuf'a kaydı. Umarım uyanmamıştır derken o da kıpırdanmaya başladı, sonra bana döndü.
Yusuf: Melisa? Sen daha uyumadın mı bebeğim?
Ben: Uyuyamadım.
Yatakta doğrulup yüzünü ovuşturdu.
Yusuf: Bekle iki dakika hemen geliyorum.
Sonra da odadan çıktı.
Bir on dakika kadar sonra, elinde bir bardakla geri döndü. Yanıma oturup elindekini uzattı.
Yusuf: Papatya çayı yaptım balım.
Bardağı alıp bir yudum aldım ve gülümsedim. Yusuf da ellerini karnıma koydu ve kızımızı okşamaya başladı. O bebekle ilgilenirken ben de çayımı bitirip bardağı kenara bıraktım.
Ben: Allahtan bi tekme atmayı öğrenmiş, zaten rahatım yoktu artık hiç yok.
Lafımı bitirir bitirmez yine hissettim. Bunun üzerine Yusuf güldü.
Yusuf: Al işte onu şikayet ettiğin için kızdı sana annesi.
Ben: Doğduktan sonra da geceleri uyutamazsak napıcaz biz?
Yusuf: onu da o zaman düşünürüz. Hadi uyuyalım şimdi.
Yusuf'un hazırladığı bitki çayı işe yaramış, bir anda uyku bastırmıştı. Yatağa uzanıp ona biraz daha sokuldum ve uyudum.
Selaaammmssss
Aylaar aylar önce, bu topraklarda okurlarına uzuun uzun bölümler yazan 9. Sınıf bir yazar vardı. İşte o yazar, bugün 12. Sınıfta. Zaman çok çabuk geçiyor, çokk...
Neyseee başlarım dramasına sizler nasılsınız?
Bu arada, bir fan sayfası açtım. @briefly_reyn takip ederseniz çok sevinirim
İkinci olarak artık finale yaklaşıyoruz, bir dahaki bölüm 3 ay kadar bir zaman atlayacağız
Neyse canlar, kendinize iyi bakın, Allah'ıma emanetsiniz, görüşürüüz💖