Yusuf'la sohbet ederek yola devam ediyorduk ki yine karnıma bir ağrı girdi. Neden olduğunu hiç bilmiyordum ama sabah babaannemin söyledikleri biraz olsun rahatlatmıştı beni. O yüzden fazla umursamadım ama ağrı gittikçe şiddetleniyordu.
Y: Aşkım iyi misin?
M: İyi-iyiyim.
Y: Yine mi karnın ağrıyor senin?
Kafamı salladım. Yusuf yolu değiştirdi.
M: Nereye gidiyoruz?
Y: Hastaneye.
M: Neden?
Y: Melisa ya önemli bir şey varsa? Sen kendini hiç mi düşünmüyorsun ya?
M: Önemli bişey yok Yusuf. Sabah babaannem olur bu yaşlarda dedi, normal bişeymiş bu.
Y: Olsun biz yine de gidelim de normal mi anormal mi öğreniriz.
Biraz daha gittikten sonra hastaneye gelmiştik. Doktor kan tahlili istemişti. Kan vermeye hemşirenin yanına gidiyorduk.
M: Aşkım?
Y: Efendim güzelim?
M: Seni çok seviyorum.
Y: Ben de seni çok seviyorum, ama nerden çıktı bu durup dururken?
M: Hiiç, içimden geldi.
Hemşirenin odasına girdik. İsim soyisim sordu, sonra beni sedyeye oturtup hem kolumdan hem de parmağımdan kan aldı. Yoğunluk olmadığını, 10 dakika sonra sonuçları alabileceğimizi söyledi. Ben dışarı çıkar çıkmaz babaanneme haber vermek için telefonumu çantamdan çıkardım. Şarjı bitmişti. Çantamdaki powerbanka taktım.
M: Yusufum telefonunu verir misin?
Y: Tabi al güzelim.
Telefonunu aldım. Babaannemi aradım.
B: Alo kimsiniz?
M: Babaanne benim Melisa. Yusuf'un telefonu bu. Biz hastanedeyiz geç kalabiliriz biraz.
B: Noldu kötü bir şey yok demi kızım?
M: Yok babaanne ya arabada rahatsızlandım sabahki gibi işte de Yusuf beye anlatamıyoruz bir türlü. Neymiş önemli bir şey olabilirmiş.
Yusuf telefonu elimden aldı.
Y: Ya babaanne iki oldu, ya önemli bir şey varsa?
Babaannem gülüyordu.
B: Tamam oğlum tamam. Halledin işinizi ben beklerim hadi görüşürüz.
Y: Görüşürüz babaanne.
Telefonu kapattığında karşı odadan çağırıldık.
D: Hoşgeldiniz tekrar, oturun.
Doktorun yüzü gülüyordu. Biraz olsun rahatlamıştım. Gösterdiği yerlere oturduk.
D: Öncelikle tebrik ederim.
Yusufla birbirimize bakıyorduk.
D: Melisa hanım, hamilesiniz.
M-Y: Ne?
D: Doğru duydunuz. Ama pek sevinmediniz galiba.
Y: Doktor hanım biz çıkabilir miyiz?
D: Tabii, çıkabilirsiniz.
Dışarı çıktık.
Y: Neden yalan söyledin bana?