11. BÖLÜM

535 17 9
                                    

Yusuf'tan
Melisa kapıyı açmaya gidince üstümü alıp giydim. Melisa ve Sevda mutfağa gidince Berk'e yanıma oturması için işaret ettim. Berk tam konuşacakken telefonum çaldı.

Babam...

Berk'e bir dakika işareti yapıp yan odaya geçtim.

Y: Alo efendim baba?

R: Oğlum nasılsın iyi misin?

Y: İyiyim baba sen nasılsın neler yapıyosun?

R: Napalım be oğlum, aynı.

Y: Baba sana bişey diyeceğim.

R: Buyur oğlum söyle.

Y: Baba, Mehmet Amcayla tanıştım bugün. Mehmet Yılmaz.

R: Sana konuyu açmıştır.

Y: Evet, anlattı her şeyi. Ve eğer müsaitseniz gelin isteyin kendi aramızda da söz yaparız dedi.

R: Oğlum kızın rızası var demi bak canı yanmasın sonra.

Y: Var baba var merak etme.

Hafiften güldüm.

Y: Hatta o benden de hevesli.

R: İyi çok güzel. Yusuf biz yarın akşam annenle gelelim oğlum. Ertesi gün de isteriz. Uygun mudur?

Y: Mükemmel olur. Yola çıkınca arayın olur mu? Hadi görüşürüz anneme çok selam söyle.

R: Aleyküm selam oğlum sen de kızımıza çok selam söyle. Görüşürüz kendine iyi bak.

Telefonu kapattım. İçeri gidip oturduktan sonra mutfağa doğru seslendim.

Y: Güzelim bir çay koyar mısın?

M: Tamam canım getiriyorum.

Birkaç dakika sonra Melisa çayları getirdi. Çayları önümüze koyduktan sonra servis tabağına koyduğu keki de ortaya koydu.

Y: Ellerine sağlık güzelim.

M: Afiyet olsun Yusufum.

Boş tepsiyi alıp tekrar mutfağa gitti. Bana boş boş bakan Berk'e döndüm.

B: Kanka

Y: Efendim kanka

B: Ya bi lavaboya mı gitsen.

Y: Neden oğlum?

B: Ya sen git bi.

Ya sabır çekip yerimden kalktım ve lavaboya gittim. Aynaya baktığımda donakalmıştım. Dudaklarım çok fena şişmişti. Dudaklarımı birbirine bastırdım. Soğuk suyla yüzümü yıkayıp Berk'in yanına geri döndüm.

Y: Kanka çok mu kötü olmuş ya. Bir anlık gaflet, dayanamadım öptüm.

B: Ya kanka kasma, olur öyle. Zamanla öğrenirsin.

Y: Lan şerefsiz senin bu zamana kadar kaç sevgilin oldu?

B: Sevda'dan önce 4. Noldu ki?

Y: Ya bide noldu diyo Allahım. Melisa benim ilk sevgilim. Sen kim bilir her biriyle kaç defa öpüştün? Benim ilk lan.

Berk gülmeye başladı. Tokat atacak gibi elimi kaldırdım. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

Y: Gülmesene lan.

Bende gülmeye başladım. O sırada içeri kızlar girdi.

S: Allah neşenizi daim etsin beyler.

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin