Ameliyathanenin önünde bekleyen onlarca insan gibi onlar da gelecek iyi haberi bekliyorlardı. Nasibe Hanım, Rahmi Bey, Mehmet Bey, Sevda, Berk... Hepsi oradaydı. Mehmet Bey annesine hiçbir şey söylememişti, söyleyememişti. Hepsi dalgın gözlerle önüne bakarken açılan kapı hepsini ayaklandırmıştı. Doktor önce insanları süzdü, ardından konuşmaya başladı.
D: Melisa Yılmaz'ın yakınları?
Mehmet Bey cevap verdi.
M: Biziz Doktor Bey. Noldu, kötü bir şey yok değil mi?
D: Ameliyatı başarılı geçti, ancak çok kan kaybetmiş, kan nakline ihtiyacı var. Kan grubunu biliyor musunuz?
M: A Rh+, ama benimki tutmuyor.
Nasibe Hanım öne atıldı.
N: Benim, benimki tutuyor.
D: Tamam, benimle gelin lütfen.
Mehmet Bey minnet dolu bakışlarını yolladı Nasibe Hanım'a. Nasibe Hanım gülümseyerek içeri girdiğinde, başka bir doktor dışarı çıktı.
D: Tekin Kılıç'ın yakınları?
Mehmet Bey ve Rahmi Bey yerlerine otururken, doktora doğru koşan genç bir kız ve yaşlı bir kadını izliyorlardı.
D: Başınız sağolsun, hastayı kaybettik.
Yaşlı kadın yere yıkılırken, genç kız ağlamamak için kendini sıkıyordu. Hemşireler gelip ikisini de götürmek için kaldırdıklarında, kızın bağırışı hastane koridorlarında yankılandı. Sakinleştirici vurulan yaşlı kadın ve kız başka bir odaya götürüldü.
Nasibe Hanım koluna bastırdığı pamukla dışarı çıkıp eşinin yanına oturdu.
N: Yusuf'tan haber var mı?
Rahmi Bey kafasını hayır anlamında iki yana salladı. O sırada polisler geldi. Mehmet Bey ve Rahmi Bey ile el sıkışıp yanlarına oturdular.
P: Kazaya şahit olanınız var mı?
R: Hayır yok. Mümkünse, nasıl gerçekleştiğini öğrenebilir miyiz?
P: Adnan Çolga, Melisa Yılmaz'a asansörde aşkını itiraf etmiş fakat Melisa reddetmiş. Melisa bir şekilde Adnan'dan kurtulup kaçmış, Yusuf Aktaş'la arabaya binip olay mahaline gitmişler. Adnan şahsına ait arabayla iki defa arkadan vurmuş, ikincisinde araba bariyerlere çarpıp şarampole yuvarlanmış. Adnan yaptıklarından pişman bir halde bizi aradı, kendini ihbar etti. Olanları da bu şekilde anlattı. Şu anda tutuklu ve çıkması imkansız. Kasıtlı adam yaralamaktan neredeyse 45 yıl hapsi istendi. Araba hasarına gelince, maddi hasarı tamamen ödeyeceğini belirtti.
N: Beter olsun.
P: Başka yardımcı olabileceğimiz bir konu var mı?
M: Yok memur bey, sağolun.
P: Teşekkür ederim, tekrardan geçmiş olsun.
Polisler gittiklerinde ameliyathanenin kapısı açıldı. Sedye üzerinde Yusuf'u çıkardılar ve ardından doktor çıktı.
N: OĞLUM!
Nasibe Hanım oğlunun yanına koştu. Uyanmıştı ve zar zor gülümsedi.
Y: İyiyim anne ben, merak etme.
Sedye götürülürken arkadan gelen doktor konuştu.
D: Gözünüz aydın, oda numarası 113. Odası iki kişilik, Melisa uyandığı zaman onu da aynı odaya alacağız. Büyük bir ihtimal iki güne ikisini de taburcu ederler.