Klip çekecekleri şarkı multimedyada.
Bir de oraya bir yakışıklı bıraktım🥰
Gözünüz bayram etsin😄❤
Ha bir de, merak edenler için, Taladro(Abdullah Evgi)
Hülya albümünü kesinlikle dinleyin derim. Mükemmel bir albüm. Neyse neyse şimdi Erva gelip bana sövmeden ben bölüm yazam. Hadin iyi okumalar😄***
Klip çekeceğimiz gün sonunda gelmişti. Çok heyecanlıydım. Ben bugüne kadar bırakın klipte oynamayı, okulda bir tiyatro gösterisine, ne biliyim işte bir skece dahi katılmamıştım. Abdullah Abi'nin attığı konuma yaklaşırken, benim kalbim benden bağımsız olmaya çalışıyordu sanki. Yusuf'ta ise gram heyecan yoktu. Çünkü Yusuf nerde sahne görürse hemen atlayıp söylenen şarkıya eşlik ederdi. Bilmediği şarkı da yok anlamıyorum ki.
Bir sahil kenarına gelmiştik. Set kurulmuş, ışıklar falan hepsi bizden önce ayarlanmıştı. Abdullah Abi'yi görünce onun yanına gittik. Kendimi çok garip hissediyordum. Neredeyse 2 haftadır her gün görüşsek de hala yanına geldiğimde heyecanlanıyordum.
Yusuf: Güzelim sakin ol.
Ben: Ca-canım sa-sakinim zaten.
Ellerim ayaklarım titriyordu ve bunun üzerine bir de kekeliyordum! Derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştım. Yusuf Abdullah Abi'yle biraz daha konuştuktan sonra Abdullah Abi gitti. Biz de setten biraz uzak bir yere oturduk. Yusuf'un ellerini sımsıkı tutuyordum. Ellerimi defalarca öptükten sonra bir elini yanağıma koydu ve okşamaya başladı.
Yusuf: Öyle güzelsin ki, sana her baktığımda o güzelliğin beni içine çekiyor. Kendimi kaybediyorum bazen, saçmalamaya başlıyorum senle beraberken. Biliyor musun, senle ilk tanıştığımızda senin sevgilin olduğunu düşünmüştüm. Tanışıp da sevgili olana kadar geçen o iki gün var ya, işte o iki gün bana iki asırdı. O kadar çok bekledim ki seni, o kadar zordu ki... Hemen yanında olup sana dokunamamak... Duygularım böyle, içimden taşıcak, sel olup gözlerimden akıcak, hiçbir şey söyleyemiyorsun, sessizsin. Neredeyse her dakika seni düşünürken buluyordum kendimi. Diyorum ki, oğlum yapma, kızın sevgilisi var. O başkasına sarılıyor, başkasına üzülüyor, başkasını kokluyor, başkasını öpüyor. Kısacası başkasını seviyor.