Yaklaşık bir on dakika sonra, açılan kapıdan az önce giren doktorların çoğu çıktı. Kapı kapanmadan Erva'nın doktoru da çıktı dışarı. Yahya'nın karşısına dikildiğinde Yahya sert bakışlarını doktorun üzerinde gezdirdi. Doktorun ifadesiz yüzü nedensizce oradaki herkesi geriyordu. Doktor sonunda ciddi ifadesinden kurtulmayı başararak gülümsedi.
Doktor: Gözünüz aydın. Erva hayati tehlikeyi mucizevi bir şekilde atlattı.
"Hadi canım!" Diyebildi Yahya hayret ve heyecan içinde.
Yusuf yerinde hiçbir tepki vermeden duran Yahya'nın karşısına geçip onu şiddetle sarstı.
Yusuf: Oğlum işe yaramış, duymuş seni. Kendine gelmiş işte lan sevinsene!
Yusuf Yahya'nın kollarını bıraktığında sevinçle sımsıkı sarıldılar birbirlerine. Dakikalar önceki kasvetli hava uçup gitmiş, etraf bir hareketlenmişti.
Yahya: Abi şu hastaneden bir çıkalım, kurban kestireceğim. Valla bak. Başımıza gelmeyen kalmadı, bu nedir?
Yusuf başını sallayıp Yahya'yı dinlediğini belli etti ama başka bir yere bakıyordu sanki.
Yahya: Noldu?
"Şuraya bak." Dedi kafasıyla karşıyı işaret ederek. Koridorun en ücra köşesinde iki kardeş kafa kafaya vermiş sürekli fısıldaşıyorlardı. Gerçi, daha çok Selin bir şey anlatıyor ama Ceren kabul etmiyor gibiydi.
"Ne demiş biliyor musun Melisa'ya?" Diye ekledi Yusuf hala karşıya bakmaya devam ederken.
Yusuf: Erva'nın yarına çıkması şüpheli falan bir şeyler demiş, korkutmuş kızı. Ama bence Resul'e yansıtmayalım. Üzülür şimdi.
Yahya: Doğru dedin kardeşim. Neyse. Ben kaynanamla kayınbabama bir bakayım. Gideceklerse götürürüm.
Yusuf Yahya gittikten sonra telefonunu çıkardı. Birkaç yere baktıktan sonra whatsapp'a girip en üstteki sohbete tıkladı. Melisa'nın çevrimiçi olduğunu görünce alt dudağını ısırdı ve hemen uygulamadan çıktı. Telefonu daha cebine koymadan bir mesaj geldi.
Güzelim❤: Yusuf?
Melisa'dan
Kahvaltıdan sonra salonda annemle otururken hala Yusuf'tan haber bekliyordum. Gece Selin'le konuştuğumu, bayıldığımı, sonra Yusuf'la beraber tekrar uyuduğumuzu hatırlıyordum. Ama sabah uyandığımda yanımda değildi. Annem benden önce uyanmıştı, fakat evden çıktığını o da görmemişti. Gece gitmiş olmalıydı büyük ihtimal. Tam aramaya karar verdiğim sırada Whatsapp'tan bir mesaj geldi. Ona cevap verdikten sonra Yusuf'un çevrimiçi olduğunu gördüm ve ona mesaj attım. Mesaj anında iletildi ve okundu.
"Efendim?" Yazıp göndermişti anında.
"Sorması ayıp nerelerdesin?"
"Sözde sabah erkenden gidecektik hastaneye ama bir baktım ki Yusuf bey buhar olmuş.""Diğer karımın yanındayım. Oldu mu?"
Mesajı okur okumaz hiddetle yerimden sıçradım. Karşımdaki koltukta televizyon seyreden annem korkmuş ve damağını kaldırmıştı.
Annem: Kız beni korkuttun napıyosun? Noldu hayırdır?
Annemin yanına geçip oturdum ve Yusuf'un mesajını ona da gösterdim. Telefonu elimden aldı ve bir şey yazıp gönderdi, ardından geri verdi.
Annem: Bak şimdi nasıl çıldıracak?
Ne gönderdiğini göremeden Yusuf aramaya başladı, ama açmadım. Mesaj şuydu:
"İsabet olmuş. Ben de ikinci kocamın yanına gidecektim zaten."
Annem: Onun sana yaptığının aynısını yapacaksın ki, ne yaşadığını anlasın.
Telefon bu arada durmaksızın çalıyordu. En sonunda açtım.
Ben: A-
Yusuf: Nerdesin sen!? Beni çıldırtma eve geç çabuk!
Ben: Evdeyim zaten.
Yusuf: Araba kapının önünde. Hemen binip geliyosun burda konuşucaz.
Güldüm.
Ben: Yusuf konuşulacak bir şey yok, şaka yaptım sadece.
Yusuf: Böyle şaka mı olur yaa! Kafayı mı yedirteceksin sen bana!?
Ben: Eee sen yaparken oluyordu.
Yusuf: Ben şaka yapmadım ki.
Hemen annem aldı eline telefonu.
Annem: Bana bak Yusuf hangi cehennemdeysen çık gel yoksa hakkımı helal etmem sana! Senin burda bu kızı perişan etmeye hakkın yok!
Yusuf: Aman be anne, iki şaka yaptık hemen ciddiye alıyosunuz. İkiniz de bilmiyor musunuz benim karımın üstüne gül koklamayacağımı?
Annem: Biliyoruz oğlum biliyoruz da, sen de saçma saçma şakalar yapıp da milletin yüreğini ağzına getirme diyorum.
Yusuf: Tamam tamam. Erva uyandı bu arada. Normal odaya aldılar.
Annem: Yarabbim şükürler olsun.
Ben: Gelelim mi Yusuf biz de annemle?
Yusuf: Gelin gelin. Hadi kapatıyorum ben görüşürüz.
Ben: Görüşürüz bitanem.
Telefonu kapattıktan sonra annemle beraber hazırlanmak için odalarımıza gittik.
Selamlar herkeseee
Yorum köşelerinde yeni bölüm diye sayıklayanlara selam olsun.
Bu bölüm biraz kısa oldu diğerlerine göre, çünkü diğer bölüm hazırsanız zaman atlayacağız! Hem de öyle 3 5 gün değil, tamı tamına 6 ay atlıyoruz!
Eveeet, gelelim sorularımıza
Hep ben size soruyorum, burada da siz bana sorun. Genel olarak kitapla ilgili olabilir, bölümle ilgili olabilir, benimle ilgili olabilir, karakterlerle, olaylarla ilgili olabilir, istediğinizi sorabilirsiniz. Bakın size bu kadar geniş bir soru alanı tanıdım, ona rağmen buraya yb ne zaman yazanı tokatlarım😁
Bu kadar sanırım yaa
Size bugün bişey sorasım gelmedi.
Bu arada, şu bölümler hakkındaki sorumsuzluğumdan bıkanlar şuraya bir helallik bırakabilir mi? Biliyorum, iftarda akşam ezanının okunmasını bekler gibi yb bekliyorsunuz benden, ama gerçekten bir şekilde başına oturup yazamıyorum. Zamanım varken yazacak şey bulamıyorum, yazacak şey bulduğumda ise zamanım olmuyor maalesef.
Görüşürüz gençler...