12. BÖLÜM

597 19 6
                                    

İrkilerek uyandım. Bir süre etrafıma baktığımda başka bir yerde olduğumu fark ettim. Üstümde hiç bir şey yoktu. Yanımda Yusuf yatıyordu. O da çıplaktı. Aman Allahım, ne yapmıştık biz? Ben ne ara buraya gelmiştim? Hafifçe doğrulmaya çalıştım ama canım çok yanıyordu. O sırada Yusuf da yattığı yerden kalktı. Bir dakika bu Yusuf değildi!

M: Kimsin sen! Ne yaptın bana?

X: Bişey yapmadım bebeğim, sadece artık karım sayılırsın.

Çok sakin konuşuyordu ve bu beni acayip sinir etmişti. Yataktan kalkmaya çalışırken bir yandan da bağırıyordum.

M: Yusuf! Yusuf aşkım kurtar beni! Nerdesin Yusuf! Yusuf cevap ver nolur. YUSUUUF!

Y: Melisa, Melisam uyan! Bak ben burdayım. Kendine gel iyi misin?

Ağlayarak kalktım, Yusuf'a sarıldım.

M: Allahım sana şükürler olsun. Rüyaymış. Ama çok korktum Yusufum.

Daha sıkı sarıldım. Saçlarımı okşuyordu.

M: Saat kaç?

Y: İki. Sana noldu ne gördün de korktun bu kadar?

Rüyamı anlattım. Sinirlenmişti belliydi ama daha çok korkmamam için belli etmemeye çalışıyordu.

M: Yusuf ben çok korkuyorum.

Y: Ben sana kurban olurum sen korkma tamam mı? Ben burdayım. Senin yanında.

Uykum vardı ama uyumak istemiyordum.

Y: Senin uykun var demi.

Off herşeyi de bil...

M: Evet yani biraz.

Y: Gelmiş gelmiş hadi yat sen.

M: Ya Yusufum?

Y: Efendim güzelim?

M: Yusufum benim uykum var ama ben eğer tekrar kabus görürsem?

Y: Bak sana ne anlatıcam. Ben küçükken karanlıktan çok korkarmışım. Ve annem ben uyuduktan sonra her seferinde lambayı kapatırmış. Ben uyandığım zaman korktuğumda, annem bana abdest aldırırmış. Zamanla bu bende alışkanlık haline geldi. İşe de yarıyor biliyor musun?

Kafamı kaldırıp ona baktım.

Y: Denemek ister misin?

Kafamı salladım. Elimi tuttu ve lavaboya gittik. Ben hızlıca abdest alıp çıktım ve tekrar oturma odasına geri döndük. Ben tekrar yattım. Yusuf içeri gittikten sonra uyumuşum. Aynı kabusu bir daha görünce tekrar uyandım. Yusuf yine başımdaydı.

Y: Aynı kabus değil mi?

Kafamı salladım. Ayağa kalktım. Yusuf tam kalkacaktı ki onu durdurdum.

M: Hemen geliyorum.

Hızlıca lavaboya girdim ve soğuk suyla abdest aldım. Bu beni biraz daha rahatlatmıştı. Havluyla yüzümü kurulayıp tekrar içeri gittim. Arkama bakmamaya dikkat ediyordum çünkü sanki arkamda bir şey varmış da dönersem bana saldıracakmış gibi hissediyordum.

M: Yusuf?

Bana baktı.

M: Bu gece senin yanına gelsem?

Güldü.

Y: Tamam hadi gidelim.

Elimi tuttu ve Yusuf'un odasına gittik. Odası çok güzeldi. Ben odayı incelerken Yusuf bir anda üstünü çıkardı.

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin