Kapitola druhá

1.2K 73 0
                                    

   Nastavila jsem si budík na sedmou, abych ráno vstala dřív a stačila si připravit všechny věci. Emma ještě měla půlnoc, a tak jsem ji nechtěla budit a vše vykonala v nejvíc možné tichosti. Oblékla jsem se do bílých džín a starorůžového svetříku a zapletla si vlasy do copů, aby mi při učení nepřekážely.

Když jsem se viděla v zrcadle, skoro jsem nemohla uvěřit tomu, že na mě kouká už dvacetiletá holka. Vždyť v těch copánkách a světlých barvách jsem vypadala sotva na šestnáct.
Vždycky jsem byla spíš roztomilá než sexy, ale nevadilo mi to, protože jsem měla ráda své pastelové oblečení a jemný make-up.

Vyčistila jsem si zuby a pro jistotu si pusu vypláchla ústní vodou, abych udělala dojem zářivým úsměvem, který je jednou z hlavních priorit.
Do své béžové kožené tašky jsem si opatrně naskládala všechny sešity a učebnice, aby za chvíli nevypadaly jak přežvýkané kozou. Přesně v sedm čtyřicet pět jsem měla už vše hotové a Emma se teprve vyštrachala z postele. Hodila na mě nevěřícný pohled a zaplula do naší malé koupelny.

Zatímco se v ní zkulturňovala, vytáhla jsem si svůj rozvrh hodin a pečlivě si ho prohlédla. Každý den kromě dneška jsem měla mít dvouhodinovku herectví a hodinu umění. Z toho jsem byla nadšená, jelikož malování bylo mou velice oblíbenou činností hned po divadle.

Jediný předmět, který mi nepadl do oka, se jmenoval Příprava na život. Což byl zvláštní bonus ve školním rozvrhu, kde se řešily věci ohledně partnerství, lásky, sexu a tak podobně. Tady na Akademii to byla oddělená hodina a kredity, které z ní byly, měly stejný počet jako ostatní předměty.

Když Emma konečně vyšla z koupelny už připravená, malinko mě překvapil její styl oblékání. Byl zcela odlišný od toho mého, a pokud ho preferovala většina žákyň na této škole, tušila jsem, že budu vyčnívat.

Měla na sobě tmavě fialové tílko, které si zastrčila do krátkých upnutých šortek černé barvy, a obula si baleríny se zlatou přezkou. K tomu si vyčesala vlasy do vysokého drdolu a rty přetřela rudou rtěnkou. Ne, že by jí to neslušelo, ale přišlo mi to krapet výstřední na běžnou hodinu ve škole.

,,Dobré ráno,'' řekla mi mile a koutky jí vystřelily směrem nahoru.

,,Dobré ráno,'' zopakovala jsem po Emmě a úsměv jí oplatila. Hned nato jsem si všimla času, který ukazoval čtvrt na devět, a popadla svou připravenou tašku.

,,Jdeme?'' zeptala jsem se Emmy a ta kývla na souhlas.

Opustily jsme náš pokoj a vydaly se k učebně literatury, kde jsme měly mít první přednášku. Byla jsem ráda, že začínám zrovna tímhle předmětem, který mám ráda, a ne například právě naukou o intimních věcech, jíž jsem měla mít až ve středu.

Do učebny jsme vešly jako jedny z prvních, a já si ihned všimla kudrnaté hlavy v přední lavici. Spolu s Emmou jsme Edwardovi zamávaly a ten nám mávnutí oplatil.

,,Ahoj,'' pozdravil nás, když jsme k němu došly. Každá jsme si sedla z jedné strany a já si rovnou připravila věci na hodinu.

,,Ahoj,'' opětovala jsem mu úsměv a Emma to po mně zopakovala. ,,Taky se tak těšíte?'' optala jsem se nadšeně, protože jsem se nemohla dočkat, až všem předvedu, co ve mně je, a to nejen ve vědomostech, ale hlavně, co dokáži na prknech, jež znamenají svět.

,,No, těšíme...'' uchechtla se ironicky Emma a Edward se k ní přidal. Ještě než jsem stačila něco namítnout, do třídy vešla vysoká blonďatá profesorka s přísným výrazem ve tváři.

,,Postavte se, žáci!'' přikázala nám a prohlédla si celou už zaplněnou učebnu. ,,Chápu, že po ránu tolik energie nemáte, ale byla bych ráda, kdybyste už zapojili své mozkové buňky!'' Z jejího hlasu byla znát podrážděnost, ale i tak jsem si hned profesorku kvůli neskrývané autoritě oblíbila. ,,Nejdříve bych vám chtěla před-,'' nedopověděla to, protože se rozrazily dveře a do nich vešla partička čtyř kluků.

A přesto tak rozdílníKde žijí příběhy. Začni objevovat