7. ŽÁRLENÍ
8. FLIRTOVÁNÍ
Hned jak jsem se ráno probudila, spatřila jsem Mayu sedět v tureckém sedu na posteli. Hryzala si spodní ret a vypadala zadumaně. Včera jsem ji už nezastihla, protože jsem brzo usnula a ona se musela vrátit až pozdě. Což by mohlo naznačovat tomu, že se jí na rande líbilo a chtěla být s Adamem co nejdéle.
,,Tak jak to včera šlo?'' Protáhla jsem se a nahlas zívla. Maya sebou trhla a pak se otočila směrem ke mně.
,,Jo, dobrý,'' zněla nevzrušeně. ,,Mám kamaráda,'' pousmála se a mně to hned zvedlo náladu.
,,Já ti říkala, že to bude fajn. Třeba to nezůstane jen u toho přátelství,'' uculila jsem se na ni a ona zčervenala.
,,Víš, Liv, asi bych ti měla něco říct,'' začala váhavě a já zvážněla, protože jsem věděla přesně, co mi chce sdělit.
,,Mayo, já už to vím,'' uklidnila jsem ji a ona zkoprněla, i když neměla vůbec důvod.
,,Jak? Tobě to Adam-,''
,,Ne, poznala jsem to sama. Nechtělo se ti s Adamem, pořád ses vyhýbala schůzkám, nejsem hloupá,'' mluvila jsem k ní mírně a Maya vypadala ještě nervózněji než předtím.
,,A-A zlobíš se?'' Zavrtěla jsem hlavou, protože jak bych se na ni asi mohla zlobit? Takhle to v životě holt chodí, líbí se vám jiní typy.
,,Vůbec, Mayo,'' ujistila jsem ji a ona se rozzářila.
,,Vážně? Protože si skvělá kámoška a já kvůli tomu o tebe nechci přijít.'' Přelezla ke mně na postel a objala mě okolo ramen.
,,Probůh, Mayo, je to součást života. Můžeš chodit, s kým chceš, vždy tě podpořím!'' Objala jsem ji nazpátek a jí se hned zvedla nálada. Seděly jsme tam na posteli, pohupovaly se a tvářily se spokojeně. Holky přeci drží spolu.
***
Adam mě vyzvedl v poledne, protože jsme dnes měli spousty práce. Oba jsme se domluvili na tom, že za tenhle víkend dohodu dokončíme, abych pak měla čas sama na sebe. Čili dnes jsme měli na seznamu rovnou dva body, a to žárlení a flirtování. Modlila jsem se, aby nevymyslel zase nějaké hloupé automaty, protože od té doby se mi zdály opravdu zvláštní sny.
,,Krásko, seš dostatečně připravená? Dneska musíme zvládnout dva body na našem seznamu,'' připomněl mi Adam a já se na něj zadívala stylem jak-bych-asi-mohla.
,,Jsem, neboj, zvládneme to!'' povzbudila jsem tím hlavně samu sebe, protože mi docházelo, že už se to celé pomalu blížilo ke konci. Zítra měly být poslední dvě lekce a pak na scénu přijde úplně nová Liv.
,,To jsem rád. Teď si sedni tady.'' Popostrčil mě k lavičce, která stála opodál, a já se poslušně posadila.
,,Pokud si chceš udržet svého partnera, pak si pamatuj, že ho musíš občas donutit žárlit. Protože, lhát ti nebudu, Samuels bude vždycky koukat po holkách. Je to děvkař. Ale nepodvede tě. Tím jsem si jistej.'' Začal gestikulovat rukama a pochodovat sem a tam, jako učitel nějakého humanitního předmětu, a já se v duchu zasmála.
,,Takže, Liv. Pamatuj si, že pokud Samuels bude nepříjemnej, nebo se po nějaký tý sukni ohlídne, nebo s tebou nebude chtít někam jít, i když pro tebe to bude důležitý, musíš ho přinutit žárlit!'' Podíval se na mě vážně a já se kousla do rtu, abych nevyprskla smíchy. Cítila jsem se kvůli tomu provinile, ale nemohla jsem se ovládnout, protože to opravdu působilo komicky.
ČTEŠ
A přesto tak rozdílní
RomantizmOlivie Sparksová je mladá a slušně vychovaná dívka s pruderní a až přespříliš kontrolovanou povahou. Už odmalička touží po tom stát se herečkou, a tak ve svých dvaceti letech nastoupí na Akademii umění, kde se herectví hodlá věnovat. Z její vysněné...