Kapitola padesátá devátá

492 35 0
                                    

Koukal na mě stylem to-si-vážně-řekla-ty a zmohl se jen na to, aby si prohrábl vlasy a vyfoukl všechen vzduch z plic. Když ho zase nabral zpátky, podíval se na mou nadzvedající se plnou hruď a čekal, co udělám.

,,Zamkneš?'' zeptala jsem se ho váhavě a on beze slova zády došel ke dveřím. Otočil dvakrát klíčem a vrátil se na to samé místo jako předtím. ,,Ještě než uvidíš něco, co před tebou nikdo, musíš vědět, že nejsem dokonalá. Vůbec. Měl si v posteli tolik krásných holek, že-,''

,,Liv! Žádnou z nich jsem nemiloval! I kdybys měla tři kozy, nic se nezmění!'' přerušil mě rázně a já nevěděla, jestli mě to má utěšit nebo rozesmát.

,,Fajn,'' hlesla jsem tiše.

Zahákla jsem prsty za zip a sjela s ním až úplně dolů. Dívala jsem se celou dobu na Harrisona a byla jsem snad ještě nervóznější, než když jsem dělala přijímací zkoušky na Akademii. Povedlo se mi dostat z rukávů snadno a elegantně, takže jsem se hned napoprvé neznemožnila. Harrison hltal každý nový odhalený kus mé kůže a zatínal usilovněji pěsti.

Vršek kombinézy mi spadl k bokům. Zadívala jsem se nejistě na Harrisona, který se díval přímo na mě, a stáhla si i zbytek. Vystoupila jsem z toho příšerného oděvu a ocitla se před Harrisonem jen ve spodním prádle. Přišlo mi to trochu nefér, protože on byl ještě stále celý oblečený.

,,Jsi na řadě,'' vyzvala jsem ho plaše a on jeden koutek rtů zvedl nepatrně nahoru. Přes hlavu si přetáhl své černé triko a já si prohlédla jeho širokou nahou hruď plnou obrázků. Sjela jsem očima níž k jeho břichu. Měla jsem chuť přejet rukou po každém svalu, konečky prstů obkroužit každé jednotlivé tetování a obsypat svými polibky jeho trup, jenž byl zahalený inkoustem.

Harrison si rozepnul kalhoty a nechal je spadnout ke kotníkům. Odhodil je do rohu a já polkla. Natáhl ke mně ruku a já po krátkém rozmyšlení do ní vložila tu svou. Políbil mě na čelo a rozešel se se mnou v závěsu do koupelny, kde jsem to už dobře znala.

Stoupl si před sprchu a váhal, jestli mi má dovolit pokračovat. Když jsem mu to s kývnutím odsouhlasila, uvolnil se. Celého jsem si ho prohlédla. Pokreslené vysoké tělo s opálenou pokožkou a štíhlými svaly. Nechtěně jsem zavadila očima o jeho boxerky a zrudla, když jsem zjistila, že jsou vypoulené. Podívala jsem se jinam a zaslechla, jak se Harrison zasmál.

,,Olivie, za to se nestyď. Stejnak za to můžeš ty,'' poškádlil mě a já nabrala ještě tmavší odstín rudé.

Když už se pěkných pár minut nic nedělo, rozhodla jsem se udělat odvážný krok. Sáhla jsem si na záda, abych našla zapínání podprsenky, ale Harrison mě zadržel.

,,Můžu to udělat sám?'' překvapil mě svou prosbou a já se zastavila v pohybu. Ruce mi klesly podél boků a hlava mi sama od sebe kývla na souhlas.

Harrison se ke mně přiblížil, jak nejvíc to šlo, a svými teplými dlaněmi sjel po mých nahých pažích. Měl drsné prsty. Dlouhé a štíhlé, ale kůži na nich měl zatvrdlou. Naskočila mi husí kůže.

Zabloudil s nimi na má bedra a postupně se dostal až k zapínání. Stačil mu jeden prst, aby mi podprsenku rozepnul a ona mi spadla z ramen. Pomalu jsem zapomínala, jak ve všem už znalý a zkušený byl. Automaticky jsem se zakryla a sklonila stydlivě hlavu. Harrison mi svými dvěma prsty chytl bradu a nadzvedl ji.

,,Přede mnou se nestyď,'' řekl tiše a pak uchopil jedno mé zápěstí. Lehce ho odtáhl od mé hrudě a mou malou dlaň schoval do té své.

Díval se mi do očí a vedl mou ruku někam dolu. Nechala jsem se jim vést a zprudka se nadechla, když ji položil do svého klína. Cítila jsem pod svými třesoucími se prsty rostoucí bouli a do obličeje se mi nahrnula krev. Harrison zaúpěl.

A přesto tak rozdílníKde žijí příběhy. Začni objevovat