Kapitola třicátá první

714 46 1
                                    

Vstala jsem vcelku rychle, i když mi to dalo hodně přemáhání, jelikož jsem se probudila uprostřed noci a hlavou mi vrtalo, co zítra řeknu Harrisonovi. Nechtěla jsem mu říct o té matčině ''nabídce''. Mohl by si to vzít osobně a vážně jsem nestála o to, abych měla problém ještě s ním, když jsme spolu měli zrovna dobré období.
Pohlédla jsem na Emmu, která mlčky seděla na posteli a v ruce žmoulala lem svého trička.

,,Děje se něco?'' zeptala jsem se jí váhavě a ona po chvíli zavrtěla hlavou. Ani za mák jsem jí to nevěřila, ale nechtěla jsem Em ještě víc rozrušovat. Sebrala jsem si své věci a zamířila do učebny historie.

Nesedla jsem si však k pomlácenému Edwardovi s oteklým nosem. Ne. Velmi mě naštval tím, že vše vyklopil mé matce a otci. Nehodlala jsem s ním proto mluvit. Koukal na mě ublíženě, ale já jsem mu rozhodně lítostivý pohled neoplatila. Naopak.

Odvrátila jsem od něj oči a začetla se do jednoho úryvku v učebnici. Ze čtení mě ale vyrušil povědomý hlas. Podívala jsem se ke dveřím a usmála se na přicházejícího Harrisona. Úsměv mi oplatit a spolu s Angelem, Clayem a Trevisem se rozešel k mé lavici. Před zraky všech si sedl vedle mě a ostatní z Picta fiver si sedli před nás.

,,Ahoj,'' pozdravil mě a já mu pozdrav překvapeně opětovala. Myslela jsem si, že ve škole si hrajeme na tichou domácnost a navzájem se ignorujeme. Nechtěla jsem, aby Harrison ztratil svůj pečlivě vybudovaný ''kult vůdce'' na této škole jen kvůli mně l. ,,Se s ním teď nebavíš?'' Kývl hlavou směrem k Edwardovi a já sklopila pohled do svého klína.

,,Zradil mě,'' hlesla jsem. ,,Řekl to mým rodičům!'' Harrison se chápavě pousmál a opřel se o opěradlo židle.

,,Samuelsi? Ty teď šukáš jeptišky?'' neodpustil si posměšnou otázku Angel a já zrudla.

,,My spolu... My ne...To-'' koktala jsem, abych mu vyvrátila jeho konspiraci, dokud mě Harrison nepřerušil.

,,Nejlepší kamarádku nepíchám, Angele,'' odpověděl pohotově. Takže už jsem oficiálně nejlepší kamarádka? Zahřálo mě to u srdce.

,,Cože?! Odkdy je ona-''

,,Od tý doby, cos ty zjistil, k čemu slouží penis. A už drž hubu!'' umlčel ho Harrison a Angel se s protočením panenek obrátil k tabuli.

,,Ale do Glorie děláš, Samuelsi. Tak co je to pak za pravidlo, hm?'' přidal se do konverzace Trevis a Harrison se falešně usmál. Já se trochu zarazila, protože jsem doufala, že do Glorie už Harrison nedělá. Nevěděla jsem, proč mě představa jeho a jí dokázala tolik rozrušit.

,,Za prvý, do Glorie dělá každej. Za druhý, Glorie je kurva a ne kamarádka, a za třetí mě neser, nebo ti narvu hlavu do Angelovy prdele a donutím ho, aby se ti rovnou vysral do huby!'' zasyčel Harrison s úšklebkem a dál se k tomu nevyjadřoval. Trevis otevřel pusu, aby něco řekl, ale nic z něj nevyšlo. Dokonce mi ho bylo i líto, protože po zbytek hodiny zarytě mlčel a na Harrisona se ani nepodíval. Nechápala jsem, že kluci jako on nedokázali vyjádřit svůj názor bez použití vulgarismů a nehezkých přirovnání.

***

Věci jsem si dala do skříňky a s sebou si vzala jen mobil, protože už zbývala pouze dvouhodinovka herectví. Přišlo mi jako věčnost, co jsem ho měla naposledy.

Ještě, než jsem však vystoupala po schodech do nejvyššího patra, zastavil mě Edward. Celý den jsem ho ignorovala a ani se na něj nepodívala. Navíc zůstala Em na pokoji, takže jsem neměla nikoho, s kým bych to mohla probrat. Ani Harrison nebyl ideální, protože na Edwarda jen sprostě nadával.

A přesto tak rozdílníKde žijí příběhy. Začni objevovat