,,Ahoj, Liv,'' pozdravili mě napjatě Edward s Emmou a svůj zrak nepřestávali upírat před sebe. Tiše jsem jim pozdrav opětovala a došla ke svému stolu. Potřebovala jsem si připravit řeč na rozhovor s panem Watkinsonem.
Proč tu ta pětice vlastně je, když se mezi sebou nenávidí?
,,Ty seš ta nová šprtka, že jo?'' přerušil napjaté ticho Dustin, který byl přesně tím, kdo Emmě zlomil srdce. Jeho způsob vyjadřování, při kterém hlasitě žvýkal žvýkačku a tvářil se jako největší frajer, mě akorát tak vytáčel. Nelíbila se mi celá jeho povaha, a to jsem ho znala jen z vyprávění.
,,Neřekla bych, že jsem šprtka,'' oponovala jsem mu slušně a opatrně, aby se mi nepomačkaly sešity, jsem si vyndala svůj diář, bez kterého bych neudělala ani krok. Měla jsem v něm napsané úplně všechno, co mám na daný týden udělat, splnit či zajistit. ,,Jsem spíše studijní typ a neztrácím čas věcmi jako jsou šarvátky a večírky.''
Po mých slovech celá banda s koženými bundami vybuchla smíchy a blonďatý Angel se málem svalil z postele. Jediný Edward a Emma nečinně zírali na tu podívanou před sebou a zjevně nechápali, co na mé odpovědi bylo tak vtipného. ,,Je na tom snad něco komického?'' optala jsem se krapet naštvaně a tentokrát se k odpovědi nadechl samotný Harrison.
,,Mluvíš jak nějaká jeptiška, ty vole. S tímhle tady nezapadneš. Jen mezi tu chátru jako je můj debilní bratr,'' ušklíbl se a kývl směrem k Edwardovi. Tenhle člověk se mi ze všech hnusil nejvíc. Nejenže o svém bratrovi mluvil jako o kusu hadru, ale také se vyjadřoval velice nespisovně a vulgárně.
,,Raději budu jeptiškou než člověkem, pro kterého je jedinou zábavou milování se, opíjení se a užívání návykových či omamných látek. A ne, nechci zapadnout nikam, kde nějakou roli hrajete vy nebo O'Barbies !'' držela jsem si svůj klidný tón a opět svou pozornost přenesla na diář v mé ruce. Označila jsem si zítřek vykřičníkem, abych se plně připravila na svůj dlouhý odůvodňující monolog, proč se nehodlám svlékat.
,,Kurva, to je to, co každej chce! To je užívání si života! Ne, šprtání se a ty další kraviny nebo co si to tam čmáráš!
A mimochodem, já se s holkama nemiluju. Já je píchám tak tvrdě, že nemaj šanci se ani nadechnout. Dovedu je k vrcholu dřív, než ty zaklapneš nějakou tu svoji trapnou učebnici!'' Zalapala jsem po jeho slovech po dechu a nevěřícně se na něj zahleděla. Edward se tvářil, jako by to bylo na denním pořádku, a Em radši nic neříkala. ,,Netvař se, jako by si se právě nedozvěděla něco novýho, puso. Každej ví, že ten víc cool Samuels tu vošukal i půlku školního personálu.'' Zavřela jsem oči, napočítala v duchu do pěti, abych se uvolnila, a pak s poklidným hlasem promluvila:
,,Ihned prosím opusť tento pokoj se svými neurvalými kamarády a snaž se mi vyhýbat! Myslím, že to pro oba bude lepší,'' poznamenala jsem nakonec a konečně se vrhla do psaní poznámek ke svému proslovu. Periferně jsem zahlédla, že jsem ho svým přístupem překvapila.
,,No, tak mi jdeme, když nás tu tak nechcete, ale doufám, že páteční mejdlo u nás neodmítnete. Hlavně ty, Liv?'' vložil se do toho Clay, který mi byl z nich asi nejvíc sympatický. Jen jsem pokroutila hlavou v nesouhlasu a připsala heslovité slovo k jednomu z bodů.
,,Prosím tě. Myslíš, že někdo jako ona půjde? Je to šprtka, která ani neví, co to sex vlastně znamená. Ta chodí jen na zkurvený sjezdy klubu Einsteinů, nebo něco na ten způsob. Ser na ně! Byl blbej nápad sem chodit,'' odplivl si Harrison a tón jeho hlasu se zcela změnil. Byl ledový a bez emocí.
,,Sbohem!'' rozloučil se s námi Trevis a já ještě stihla zahlédnout Dustina, jak se naklání k Emmě.
,,Kočičko, doufám, že se v pátek stavíš. Mohli bysme si to rodeo zopakovat, co ty na to?'' Oblízl si spodní ret a v závěsu za svými kamarádíčky opravdu opustil místnost.
ČTEŠ
A přesto tak rozdílní
RomansOlivie Sparksová je mladá a slušně vychovaná dívka s pruderní a až přespříliš kontrolovanou povahou. Už odmalička touží po tom stát se herečkou, a tak ve svých dvaceti letech nastoupí na Akademii umění, kde se herectví hodlá věnovat. Z její vysněné...