Kapitola čtyřicátá šestá

580 46 2
                                    

    Probudila jsem se, protože mě něco zezadu tlačilo na bedra, a tak jsem se zavrtěla a Harrison něco zamručel. Nemohla jsem se otočit, protože mě silně objímal pažemi, a jediný pohyb, který mi povolil, bylo zamrkání a kousnutí se do rtu.

,,Harrisone,'' zašeptala jsem do šera pokoje. Mohlo být teprve tak kolem páté, ale věděla jsem, že neusnu, protože ten tlak mi byl nepříjemný.

,,Hm,'' zabručel v odpovědi.

,,Něco mě tam dole tlačí, mohl by ses,'' odmlčela jsem se a vydechla. ,,Posunout?'' Harrison mlaskl a ještě silněji mě objal.

,,To je jen mý péro po ranní erekci. Ignoruj to,'' zamumlal a já zalapala po dechu. To mě to vážně nenapadlo?

,,Harrisone!'' sykla jsem a zadkem ho do té rostoucí boule strčila. Harrison sebou trhl a sevření uvolnil.
Rychle jsem vstala a obrátila se k němu čelem. Držel se mezi nohama a víčka měl těsně semknutá k sobě. ,,Harrisone?'' oslovila jsem ho znovu krapet vyděšeně. ,,Jsi v pořádku?'' Neozýval se a jen se svíjel uprostřed matrace s bolestnou grimasou v obličeji. ,,Probůh, Harrisone! Vždyť jsem do tebe jen drkla!'' zvolala jsem panicky a skočila k němu na postel, abych mu nějak pomohla.

Než jsem se však nadála, chytl mě a uvěznil pod svou urostlou postavou. Zašklebil se na mě a vlepil mi pusu na nos.

,,Na toho dole musíš bejt milá. Je to můj nejdražší majetek,'' sdělil mi s naprosto vážnou tváří a pak vyprskl smíchy, když spatřil můj zmatený výraz. ,,Já jsem asi fakt hodně dobrej herec.'' Naštvaně jsem natočila hlavu do strany a kousla se do rtu, abych se nezačala smát.

,,Takhle by se ke mně Adam ani Edward nechovali,'' odsekla jsem jedovatě a držela v sobě smích, protože Harrison úplně zbrunátněl. Ještě, než stačil něco zlého pronést a oplatit mi to, přisála jsem se mu na rty a i přes jeho protest ho donutila mi polibek opětovat.

Nenechala jsem ho se dostat ke slovu a vždycky, když se pokusil nadechnout, kousla jsem ho do spodního rtu. Nakonec už nestačil dech ani mně a odtrhla jsem se.

,,Nemysli si, že jsme teď spolu za dobře, páč tohle bylo od tebe pěkně hnusný.'' Zamračil se a já ho líbla do koutku rtů. Ošil se. Udělala jsem to podruhé, a to už se trochu pousmál. Na potřetí už mě políbil i on.

Rukama jsem mu přejela po svalech na jeho zatnutých zádech a Harrison se zachvěl. Sjela jsem níž a svými třesoucími prsty obkroužila lem jeho bílého trička.

Bez rozmyšlení jsem mu začala triko pomalu vyhrnovat a odhalovala tak jeho pokreslenou pokožku, která silně kontrastovala s mou jemně světlou pletí. Harrison mě s rozšířenými zorničkami napjatě sledoval a zapíral se rukama u mé hlavy. Žíly na rukou měl naběhlé a hruď se mu nepravidelně zvedala.

S polknutím jsem pokračovala, dokud jsem mu triko nenahrnula až ke krku. Přejela jsem mu po nově odhalené pokožce a dech se mi zasekl v hrdle.

Takhle blízko jsme si ještě nebyli. Atmosféra mezi námi byla hustší a úplně jsem cítila, jak z našich těl sálá horko. Harrison se narovnal a triko si přetáhl přes hlavu. Pozorovala jsem křivky jeho těla, jak se hýbají, napínají a nakonec zatínají, když se vrátil do své původní polohy.
Netlačil na mě, jen čekal, co udělám. Něžně jsem ho políbila a vtiskla do toho polibku vše, co bych se mu do očí neodvážila říci. Zamilovala jsem se, Harrisone.

Prsty jsem zabloudila k jeho holé šíji a pomalu mu pohladila lopatky, páteř a zastavila se na bocích. Moje pohyby byly plaché, zcela neznalé, ale i tak měly na Harrisona velký účinek.

A přesto tak rozdílníKde žijí příběhy. Začni objevovat