Safiye ve Naci heyecanla doktorun ağzından çıkacak cümleyi beklerler. Safiye gerilime dayanamaz.
S: Ay şimdi doğurucam. Söylesene doktor.
D: Tahmininiz var mı?
N: Bence kızımız olacak.
S: Bence oğlumuz...
Deniz hanım güler. Garip bir şekilde doktorluktan ziyade Safiye ile çok iyi birer arkadaş olmuşlardır. Güler bu alıştığı tepkiye.
D: Aman Safiye hanım. Siz doğurmadan söylüyorum hemen..
N: Söyleyin siz.
D: Bir prensesiniz olacak. Dünya güzeli bir kız geliyor.
Safiye kocaman bakar. Titrer elleri. Naci elinin altındaki Safiye'nin titreyen ellerini daha güçlü tutar. Bu defa kendi gözleri de dolmuştur.
N: K..kızımız olacak Safiye'm..
S: Kızımız..
N: Ben demiştim bak.
S: Amann Naciiii.
D: Ama tek bilen siz değilsiniz Naci bey.
N: Ne demek o?
D: Oğlunuz olacak. Prensimiz geliyor.
S: Kız değil miymiş? Yanlış mı görmüşsünüz?
D: Hayır ikiniz de bildiniz.
S: Nasıl?
D: Bir tane değil.. İkiz bebekleriniz olacak.
S/N: Nee?!
Safiye ve Naci'nin aynanda verdiği bu tepki güldürür Deniz'i.
D: Bir önceki gelişinizde fark ettim aslında ama emin olmak istedim. Hayırlı olsun.
Safiye ve Naci şaşkınca bakışırken baharlar getiren çiçekler açtıran o gülüşler yayılır yüzlere. Heyecanla bakar. Deniz hanım ise gülümser.
N: İkizlerimiz olacak Safiye'm!!
Der heyecanla. Safiye de şaşkındır ama bunca yılki acılarının ödülüdür bu bebekler. Şükreder içinden.
D: Mimiklerimiz dediğim gibi gayet sağlıklı. Hareketlerini de hissetmeye başlarsınız Safiye hanım. Bir sonraki randevu için 3 hafta sonra yine aynı gün diyelim mi?
S: O.. olur tabii. Ama.. Biri değil ikisi de sağlıklı değil mi?
D: İkisi de çok sağlıklı. Ağrınız veya herhangi bir durum olursa numaram var zaten ne zaman dilerseniz arayabilirsiniz.
N: Teşekkür ederiz Deniz hanım.
Safiye heyecanla bakar.
S: Bugünkü ultrason fotoğraflarını alabilir miyim? Kızımın ve oğlumun?
D: Hemen veriyorum.
Deniz fotoğrafı uzatır. Safiye hayran hayran bakar resme. Ardından toparlanır. Kendine uzatılan eli tutar heyecanla. Ve klinikten çıkarlar el ele.
N: Safiye'm.. İkizlerimiz olacak hala inanamıyorum.
S: Naci ben de...
N: Biz rüya falan görüyor olabilir miyiz?
Safiye güler.
S: Aynı rüyayı görmemiz mümkün değil.
N: Niye aynı hayali kurduk ama... Hayallerimi bir bir gerçekleştiriyorum ve baş kahramanı da biziz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya Kadın
Romantik🌼Hayallerimi Sığdırdım Bir Papatyanın Kokusuna...🌼 🕊 ...papatya gibi kokuyorsun...🕊