🕊..17

1.1K 40 9
                                    

Bebek konusu açıldığında ortam birden gerilir. Naci safiyenin bu konuda bir o kadar istekli ama bir yandan da tereddütlü olduğunu bilir.

N: İnşallah anne. Nasip kısmet bu işler.

Hikmet: Nasibi kısmedi mi kaldı damat bu işler nasibe kısmete bırakılmaz. Eli çabuk tutmak gerekir.

Sibel: Hikmet bey doğru söylüyor oğlum. Biz belli bir yaşa geldik. Ne zamana kadar yaşarız orası da belli değil. Ölmeden bir torun görmek istiyoruz.

H: Bize bunu çok görmeyin.

S: Ay allah korusun neler diyorsunuz öyle aaa kızıcam ama. Nacinin dediği gibi nasip kısmet efendim böylesi şeyler. Hem acele işe şeytan karışır derler.

G: Ay abla ne diyosun ya Allah korusun.

Han şakalaşır.

Han: Abla valla ortada elinde deterjanlarıyla gezen minik safiyeler görmek isteriz

Bu lafa herkes kahkaha atarken Safiye terliğini çıkarıp çoktan Han'a fırlatmıştır bile. Naci gülerek durdurur.

N: Dur güzelim dur.

Güzelim lafı o an için yumuşatır anında Safiye'yi. Han'a imalı bakış atıp döner kocasına.

S: Şamataları olduk baksana

N: E olalım. Hem o hanın dediği çok güzel bir hayaldi. Sana benzeyen bir kızımızın olması mesela...

S: Yine formunuzdasınız naci bey bakıyorum da

N: Geceye hazırlık diyelim😉

S: Ne gecesi?

N: Tek bir hediye mi demiştim,gece demiştim. Sen de bakarız demiş-

S: Tamam tamam sus hatırladım zaten herkes bizle uğraşıyor sus duymasınlar

N: Hem gece oldu bile artık ya gitmiyorlar mı hadi gitsinler.

S: Aaaa naci kudurdun mu sen 😏 millet buraya senin için geldi doğum günün ya hani.

N: Şuan senden başka bir şey benim umurumda mı sanıyorsun

Safiye kızarırken güler.

S: Tamam sus daa ayıp.

Naci pis pis sırıtırken ilk hamle Hikmet'ten gelir.

H: İyi ki doğdun oğlum tekrar. Yatıyorum ben.

N: Sağol babacım iyi geceler.

S: Sibel anne ben de senin yerini gülbenin odasına hazırladım.

Esat karısına bakar.

E: Biz de geçelim eve artık

G: Tamam olur

Herkes yavaş yavaş yerlerine dağılırken Naci ve Safiye kalır ortada.

N: Hadi geçelim odamıza

Diyip aniden kucaklar.

S: Ya naci indir bir gören olucak. Daha fazla kimsenin ağzına laf olmak istemiyorum.

N: Olalım be safiyem. Biz yeni evli bir çiftiz hem. Kim ne düşünüp ne diyebilir. Sen seni gördüğüm ilk andan beri benim kalbimsin... Öyle dokunarak seven değil, uzaktan bile olsa varlığına şükreden bir aşk bizimki.. Masum.. Naif... Bizim bağımız şu yüzükler değil Safiye.. Kalbimizdeki aşk.. Bunu bilmeyen var mı? Ne zorlu yollardan geçtik...

Safiye gözleri dolu bakar. Sarılır sımsıkı. Gözlerini sımsıkı yumar. Dudaklarını öper. O kadar masum ve yumuşaktır ki.. Yaralarını sarmak ister belki de böyle.. tek ilacı sevdiğidir.

Papatya KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin