Masmavi denizin ortasındadır nihayet bu iki sevdalı... Her şeyden uzak beraber en güzel zamanlarından biridir yine. Naci teknenin ipini çözmeye gittiğinde Safiye güverteye doğru ilerler. Huzurla seyreder etrafı. Hala inanamaz buraya geldiklerine.. Evlilik yıl dönümleri şimdiden harika geçiyordur. Naci ipi çözmüş şekilde gelir karısının peşinden. Safiye'nin ılık ılık esen rüzgarda dalgalanan saçlarını izler bir süre. Saç telinden göz bebeğine kadar aşıktır bu güzel kadına. Daha fazla uzaktan bakmaya dayanamaz. Kokusu ciğerlerine dolsun ister. Yaklaşır arkasından usulca sarılırken belinden dolar kollarını. Safiye kendine sarılan kocasını hissedince gülümser. Sırtını arkaya doğru yaslayarak yaklaşır ona daha da.
S: Naci..
N: Efendim Safiye'm...
S: Benim yüzümden tüm güzelliklere bu kadar geç kalıyoruz.. Keşke daha önce yaşasaydık tüm bunları..
N: Safiye.. Erken ya da geç.. Sen varsın ötesini aramayı bıraktım ben. Sen ol hiçbir şeyin önemi yok... Sen benim ailemsin. Siz benim ailemsiniz çocuklarımızla...
S: Naci.. Bana kızmıyorsun dimi? Bu kadar engel oluşturduğum için... Bize asıl engel ben olduğum için... dertlerinin tüm sebebi bendim.
N: Hayır.. Kızmam ben sana asla. Sen dert olsan da ben seni bin dermana değişmem.
Safiye gözlerini kapatır huzurla.
S: Sürprizini çok beğendim... Benim de bir sürprizim var sana.
N: Neymiş?
S: Günün sonunda vericem...
N: Hmm. O zaman önce karnımızı doyuralım. Ne dersin?
S: Olur.
Beraber hazırlanan o masaya gelirler. Naci karısının sandalyesini çekip oturtur onu. Sonra da mumları yakar. Safiye hayran hayran izliyordur. Yemeklere bakar.
S: Naci sen mi yaptın bu yemekleri?
N: Evet karıcım. Tek tek kendi ellerimle hazırladım.
S: Zehirlenmem dimi?
Naci güler.
N: Sen benim aşçılık marifetlerimin henüz farkında değilsin galiba.
S: Bakalım o zaman tadına. Farkına varmam gereken bir yeteneğin var madem.
N: Bir çok yeteneğim var karıcım göstermek isterim bu gece hepsini.
Diyip çapkın bakar. Safiye de göz kırpar.
S: Hepsini görmek isterim.
N: Seve seve karıcım.
Gülümseme yayılır yüzlerine. Safiye çatalı alır eline. Terapisinde baya bir ilerleme kaydettikleri bellidir. Artık çok rahattır bir çok hareketi. Çatalıyla yemekten bir parça götürür ağzına.
S: Çok kötü olmuş Naci çok tuzlu.
N: Gerçekten mi? Ayarlamıştım ama ya.
Safiye gülmemek için kendini tutarken Naci de bakar tadına. Muzipçe güler.
N: İntikamımı fena alıcam haberin olsun.
S: Şaka yaptım şaka. Çok lezzetli. Eline sağlık hayatım.
N: Afiyet olsun karıcım.
Yemeklerini yerler. Sonra da güverteye yan yana uzanırlar. Yıldızlara doğru bakarken... Naci eliyle gösterir gökyüzünde bir yıldızı işaret ederek.
N: Bak Safiye'm bu yıldızın adı Canopus.
S: Hangisi Naci?
Safiye başını iyice yaklaştırır oraya. Yıldıza bakar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya Kadın
Romance🌼Hayallerimi Sığdırdım Bir Papatyanın Kokusuna...🌼 🕊 ...papatya gibi kokuyorsun...🕊