🕊..99

681 31 1
                                    

Kucaklarında iki bebekle orman evlerine giren Safiye ve Naci ilk iş olarak çocuk odasına çıkarlar. Hala derin uykuda olan çocuklarını beşiklerine usulca yatırıp gece lambalarını açarlar. Üstlerini de örtüp sessizce çıkarlar. Naci hala gülüyordur.

S: Ay Naciii tamam uyanacak çocuklar. Sessiz ol artık.

N: Safiye'm ama tepkin çok tatlıydı.

S: Napıyım sen övünce başka kadını övüyorsun sandım.

N: He kocanı kıskandın yani?

S: Olamaz mı Naci Ataç?

N: Valla işime gelir Safiye'm. Senin sevgine de kıskançlığına da hayranım bilirsin.

S: Hmm öyle demekkk.

N: Öyle valla.

S: E hadi gel çay hazırlayım da içelim.

N: Çay mı? Sırası mı Safiye'm şimdi çayın?

S: Naci çayın sırası mı olur? Hem işimiz var gibi konuşuyorsun.

N: Ee yok mu?

S: Var mı?

N: Cezayı unuttun galiba karıcım.

Safiye bir an duraksar. Hafif tebessüm eder.

S: Tam olarak neymiş bu ceza söylesene bir sen bana.

N: Söylemem yaşatırım.

Safiye gülmeden edemez.

S: Hmm diyorsun? İyi pekii yaşat bakalım. Bekliyorum.

N: Ama önce bir hazırlık aşamamız var karıcım.

Bunu derken karısının ince belini kavrar nazikçe. Kendine doğru bastırarak aralarındaki mesafeyi kapatır. Burun buruna gelirler. Safiye yutkunarak kapatır gözlerini. Sadece nefeslerinin sesi duyulurken Naci fısıltıyla konuşur.

N: Bu telaş sana çok yakışıyor Safiye.. Geceliğin de... Son aldığımız geceliği giy..

Safiye gözleri kapalı şekilde kollarını kocasının boynuna dolar. Gözlerini kapatır sadece sevişeceklerini zannettiğinden ve hormonlardan da gelen derin istekten moda girip boynuna öpücükler kondurmaya başlar Naci'nin. Naci şaşırır bu duruma. Hırıltılı bir inleme dökülür dudaklarından. Ani hareketle karısının belindeki ellerini kalçasına doğru sürterek indirir ve kaldırır kucaklayıp. Safiye bir anda kendini kucağında bulunca düşmemek için bacaklarını dolar Naci'ye. Naci duvara yaslar sertçe sevdiği kadını. Sırtı duvara gelen Safiye bacaklarını daha sıkı sarar kocasına. Naci Safiye'nin boynun başını gömer. Dilini kullanarak emip öpmeye başlarken pantolondan bile hissedilen o sertliğini bastırır Safiye'nin kadınlığına. Safiye'nin dolgun dudakları aralanır hafifçe. Bu sertliği hissetmeyi hep çok sevmiştir. Kocasının boynuna doladığı kolundan birini indirip kemerine götürdüğü sırada Naci durdurur.

N: Kırmızı geceliğin.. Sana çok yakışıyor... Giy onu Safiye'm...

Diyerek tek koluna daha fazla ağırlık verir ve duvarla kendi arasına sıkıştırır karısını. Elinin biri ise elbisenin altından tenine temas eder. Safiye'nin nefesi hızlanır buna.

S: Na..ci..

Demesine fırsat kalmadan kocasının eli elbisenin altından önce kiloduna... sonra da sıyrılan kilodun içinden vajinasına temas etmiştir. Bu hareket kıvrandırır Safiye'yi. Naci'nin omuzlarından tutunurken gözlerini yumar sımsıkı. Naci ise ön sevişme olmasına rağmen hiç yavaş değildir. Aksine dayanacak gücü kalmamış gibi eliyle zevkini artırır karısının. Hızlı hızlı okşar vajinasını. Kocasının omuzlarından aldığı destekle kıvranan Safiye inleyerek orgazma ulaşır bir süre sonra. Bulutların üzerindedir. Alnını Naci'nin göğsüne bastırır. Nefes nefesedir hala. Kocasını daha da tahrik etmek için fısıltılı ve cilveli bir tonda mırıldanır.

Papatya KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin