Mangalın başında etleri pişiren Naci'ye Han yardım ediyordur. Takılır eniştesine.
Han: Ablam daa mumaa çevirmiş kocasınıı.
Naci alaya alan bakış atar.
N: Aşık olmayan anlamaz diycem ama anladığını biliyorum. İşine gelsin itiraf edersin.
Han: Hadii eniştecim hadii. Bakk herkes et bekliyor.
Naci elindeki gazeteyi uzatır.
N: Heh iştee herkes beklediğine göre yardım et de çabuk bitsin.
Han: Napıcam ben bununla?
N: Yellemen lazım eti.
Han kendine deneni yaparken güler.
Han: Ablam buraya bakıyor. Elimizi çabuk tutmazsak ikimiz de yandık.
Naci arkasını döner. Hamakta çocuklarıyla sallanan karısıyla göz göze gelir. Uzaktan göz kırpar. Safiye sırıtır hemen. Gidip sımsıkı sarılmak gelir için. Birazdan bunu yapmayı yazar aklının bir köşesine. Naci önüne geri döner. Pişen etlerden önündeki tabağa koymaya başlar. Han da boşalan ızgaraya yeni etleri dizer. Tüm ailenin keyfi oldukça yerindedir. Leyla hamaktaki yengesinin ve yeğenlerinin yanına gelir.
L: Yorulduysan çocuklarla ilgileniyim yenge.
Daha Safiye cevap vermeden Karan atlar.
K: Aaa yoyuydun muu aynee?
Nazlı: Yoyduk muu şeniiii?
S: Hiç olur muu güzellerim? Siz beni yormazsınız. Sizle olunca çok mutluyum ben.
Diyip daha sıkı sarılır. Leyla'ya yumuşak bir sesle cevap verir ardından.
S: Yok canım yorulmadım ama istersen bizle oturabilirsin.
Nazlı yanlarındaki boş yeri işaret eder.
Nazlı: Hayaa geyebiliyyşinnn yanımışaa.
Leyla güler hallerine.
L: Yok halacım. Gülben'e yardım etmem lazım.
S: Yorma kendini yaparız birazdan hepsini beraber.
Safiye'nin gözü yine uzaktaki kocasına kayar.
S: Leyla bir iki yanlarında durur musun benimkilerin?
Leyla gülümser.
L: Dururum tabi yenge.
Safiye kalkar.
S: Gelirim hemen annecim siz keyfinize bakın.
K: Ayneeecimm hayamlaaa topp oynayabiliy miyişş?
S: Oynayın ama yormadan.
Nazlı: Şööşşş!
Safiye gülümer ve Naci'nin yanına doğru yürümeye başlar. Han ablasının geldiğini fark eder tam bir şey diycekken Safiye eliyle susmasını işaret eder. Başıyla da işaret verir. Han hemen anlar işareti. Sessizce uzaklaşır mangalın başından. Naci etlerle meşguldur hala. Safiye yaklaşıp sırtından kollarını sararak sarılır sevdiğine. Sırtına koyar başını. Huzurla kapatır gözlerini. Naci bir an nolduğunu anlayamasa da kendine böyle sokulan karısını şefkatle karşılar hemen.
N: Güzelimm.
S: Seni özledim. Biliyorum gözümün önündesin ama kokunu özlüyorum.
Naci gülümser. Arkasını dönüp yüzlerini eşitler sevdiğiyle. Elindeki gazeteyi bırakıp kollarını beline dolar karısının.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya Kadın
Romance🌼Hayallerimi Sığdırdım Bir Papatyanın Kokusuna...🌼 🕊 ...papatya gibi kokuyorsun...🕊