Kabinde kıyafet deneyen Safiye denemelerine rağmen başarısız olmuş ve fermuarını indirememiştir. Kocasına seslenir.
S: Naci.. Fermuarıma yardım eder misin?
Naci Safiye'nin yardım isteğini duyunca yüzünde tatlı bir tebessüm oluşur.
N: Geldim Safiye'm.
Diyip kabine yaklaşır. Safiye açar kabinin kapısını. Naci içeri geçer. Yarı çıplak olan karısını hafif süzer. Buna bile dayanamaz. Bu güzel kadın en büyük zaafıdır onun. Yutkunur. Kendine çeki düzen verip konuşur.
N: Dön arkanı güzelim.
Safiye arkasını döndüğünde Naci karısının yarısını açmayı başardığı ama yarısına gücü yetmediği o fermuarda gezdirir gözlerini. Parmakları usulca fermuara gider. Usulca milim milim indirmeye başlar. Öyle yavaş indirir ki o fermuarı Safiye'nin tüyleri diken diken olur. Ürperir. Yumuşacık teninde Naci'nin parmakları değdikçe alev alev yanar. Yutkunmakla yetinir ama yetmez ona. Naci ise Safiye gibi kendine engel olmaya çalışsa da fermuarı açtıkça daha da gün yüzüne çıkan sütyenini görünce daha fazla dayanamayacağını anlar. Yaklaşıp tam kopçasının bir kaç santim üzerine bastırır dudaklarını. Yumuşacık olan öpüşü bir kaç öpücüğün ardından daha hoyrat bir hal almıştır. Sütyen kopçasını dişleriyle açtığı an Safiye'nin de askıları indirmediyle sütyen düşer yere.
S: Naci gören olacak.
Diyebilir sadece.. Sesi bile öylesine istekli çıkmıştır ki durmak daha da imkansızlaşmıştır o an. Arkasından ensesini ve sırtını öpüp emdiği karısına dolar kollarını. Göğüslerini alır avuçları içine. Aynı anda dudaklarından dökülen inlemeler ikisini de delirtmiştir. Safiye elini duvara bastırır. Bir yerden destek alması gerekir o an. Naci ise avuçlarındaki göğüsleri öpmek için harekete geçer. Kendine döndürür Safiye'sini. Öpücük önceliğini dudaklarına verir. Sıcak dudakları birleştiğinde dünyayı unuturlar tamamen artık. İşin içine dilleri de girince inleme sesleri sıklaşır. Safiye ses etmemek adına sıkar kendini ama Naci'nin göğüslerine inmesiyle dayanamaz halde inler sesli şekilde. Naci tam dudaklarıyla göğüslerini keşfe çıkacaktır ki görevli kadının sesiyle durmak zorunda kalır.
X: Naci bey?
Naci derin ve uzun nefesler alıp verir. Aklı başından gitmiştir. Göğüslerini birkaç kez daha öperken Safiye fısıldar.
S: Naci.. Görecekler.
N: Sana dayanmak çok zor..
S: A..akşamı bekle.
Diyip kendine engel olmaya çalışır. Naci de istemese de bırakır.
N: Söz olarak kabul ediyorum.
Diyip çıkar kabinden. Görevli içerden Naci'nin çıkmasına şaşırır.
X: Şey.. Siz içerde miydiniz?
N: Evet. Eşim fermuarını açamamış da yardım ettim.
X: Peki. Şey istediğiniz elbisenin bedeni kalmamış da. Haber vermek istedim.
N: Sorun yok.
Safiye kendi kıyafetlerini giyip çıkar. Kıpkırmızıdır.
S: Naci..
N: Safiye'm. O siyah ve Mavi'yi beğendin dimi? Alalım mı? Denememişsin ama?
Der gülmemeye çalışarak.
S: Yok yok denedim çok güzel oldu alalım biz onları.
Naci satıcı kadına döner.
N: O siyah ve mavi olanı alalım biz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya Kadın
Romance🌼Hayallerimi Sığdırdım Bir Papatyanın Kokusuna...🌼 🕊 ...papatya gibi kokuyorsun...🕊