Aradan geçen zamanın ardından Naci kitapçıyı kapatır. Kapısını kilitler ve arkasını döndüğü an kendine doğru yürüyen karısını görür. Yaklaşıp elini tutar. Yanağından öper.
N: Hoşgeldinn birtanem
S: Hoşbuldumm. Hadi gidip tanışalımm bebeğimizlee
N: Deniz'e haber verdim. Öğrenince şaşırdı ama çok sevindi. Bizi bekliyor
S: Oysa şaşırmaması lazımdı.. Kocamı tutamıyorum kii bi doyamadı bana..
Diyip kahkaha patlatır.
N: Kocan da haksız sayılmaz ama.. Böyle güzel olmak suç sayılmalı Safiye hanım.
S: Sizin de suçunuz böyle böyle güzel bakmak o zaman Naci bey. Böyle.. gökyüzü gibi... hayal kurduran uçsuz bucaksız gökyüzü... denizi anımsatan sonsuz huzur..
Naci içi giderek bakar sevdiğine.. gözlerine bakarak okur şiirini..
N: Belirsizliğe yelken açardı iri ela gözler zamanla, öylesine delice bakmasalardı eğer. Çabuk unutulurdu ıslak bir öpücüğün yakıcı tadı belki de, kalp, göğüs kafesine o kadar yüklenmeseydi eğer...
Safiye kızarır ama gülümser.
S: Bu defa imdadına ne Turgut Uyar ne de Cemal Süreya koşmadı Naci.
N: Can Yücel koştu da ondan Safiye'm.
El ele arabaya yürüyüp doktorun yanına gitmek için yola koyulurlar. Nihayet hastaneye varırlar. Naci Safiye inmeden önce inip sevdiğinin kapısını açar.
N: Buyrun güzel hanım
S: Ne kadar kibarsınız Naci bey teşekkür ederim.
Elini uzatır Naci. Güzeller güzeli eşi tereddütsüz tutar kendine uzatılan elleri. El ele hastaneden Deniz'in yanına giderler.
Deniz yine kapıda karşılar Safiye ve Naci'yi.
D: Hoşgeldiniizz.
S: Hoşbuldukk.
N: Hoşbulduk.
D: Naci bey aradığında ikizlerle ilgili soru soracak sandım ama yeni bebeği duyunca çok sevindim. Hayırlı olsun.
S: Biz de çok sevindik. Teşekkür ederiz. Bu arada şey..
Safiye güçlü bir bakış atar. Yüzünde başarmanın sevinci vardır.
S: Deniz.. Bu hamileliğimde ikizlerimdeki gibi klinikte tek olmama ya da saatler öncesinde aşırı bir dezenftekteye gerek yok.. Herkes gibi olacak ama tabi hafif de olsa dezenfekte olmalı.
Diyip güler. Deniz Safiye'deki değişimi görünce çok şaşırmıştır ama çok da sevinmiştir.
D: Tabi Safiye sen nasıl rahat ediceksen öyle yaparız.
S: Çok sağol Deniz.
D: İkizler nasıllar? Eminim kocaman olmuşlardır.
S: Evet öyle. Zaman çok hızlı. Öyle tatlı büyüyolar ki görmen lazım.
D: Abi abla olacaklar şimdi de tabiii. İsterseniz artık miniğinizle tanışalım.
Safiye heyecanla kocasının elini tutar.
S: Görelim mi bebeğimizi artık?
N: Görelim hayatım..
El ele girerler içeri. Safiye heyecanla uzanır yerine. Karnını açar. Deniz sevinçle yaklaşır.
D: Annelik sana yine çok yakışacak.
Jeli karnına sürüp aleti gezdirmeye başlar. Naci'nin eli yine Safiye'sinin ellerindedir. Ekrana konsantre olur hepsi.. İkizlerde olandan sonra dejavu yaşamak iyi gelmiştir hepsine. Deniz ekrandaki bebeğe bakar. Yüzünde tebessüm oluşur.
D: Çok minik daha..
Safiye daha da heyecanlanır bu söze.
S: İyi ama dimi? İyi?
Deniz dikkatlice inceler.
D: Çok iyi. Çok sağlıklı bir bebek. Küçük evet ama gelişimi zamanına göre gayet iyi. Şimdi kalp atışını dinleyelim bakalım hep beraber.
S: T..tamamm
Minik bebeğin kalp atışları yankılanır odada. Safiye huzurla kocasına ve ekrana bakar... gözlerinden yaşlar süzülür sevinçten. Naci de ortak olur bu sevince. Tekrar baba olacağının heyecanı daha da kaplar içini...
D: Miniğimiz hemen de gösterdi kendini...
N: Ordaki dimi?
Naci ekrandan bir yeri işaret eder.
D: Evet Naci bey.
Safiye heyecanlanır.
S: Ay Nacii baak bakk görüyor musun orda bizim bebeğimiz?
Safiye'nin ilk hamileliği olmasa da ilk defa anne olucak gibi çok heyecanlanır.
N: Görüyorum Safiyem.. görüyorum aynı sana benziyor çok güzel
Bu laf Safiye'yi güldürür. Gözyaşını silerken kocasına bakış atar imalı.
S: Naci sen de hemen nasıl gördün de bana benzettin.
N: Safiye'm ben kalp gözüyle gördüm. Senin büyüteceğin bir çocuğun, o güzel kalbinden öğrenecek çok şeyi vardır...
S: Şşş.. utanıyorum..
Der gözüyle Deniz'i işaret ederken. Deniz güler.
D: İsterseniz cinsiyetini de öğrenebiliriz.
S: Gerçekkten mii?
N: H..hemen mi?
D: Evett hemenn. Gösterdi kendini. Tekrar bakmak istiyorum ama.
S: Bak Deniz lütfen
Safiye heyecanla istemsizce sıkar Naci'nin elini. Tekrar sorar.
D: Bakıyorumm hemen.
S: Neymiş cinsiyeti?
Deniz gülümser.
D: Bebeğinizin cinsiyeti....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya Kadın
Romansa🌼Hayallerimi Sığdırdım Bir Papatyanın Kokusuna...🌼 🕊 ...papatya gibi kokuyorsun...🕊