Safiye gözlerini açar usulca. Nerede olduklarını hatırlaması bir kaç saniyesini alır. Teknede olduklarını hatırlar o an. Yüzünde tebessüm oluşur. Çıplak tenine sarılı olan battaniyeyi kendine daha çok sarar. Naci'nin yanında olmadığını fark ettiğinde yatakta hafif doğrulur. Teknenin güvertesinde denizi izleyen o gökyüzü gözlü sevdiğini görür. Aşık aşık bakar uzaktan. Kalkar yattığı yerden. İç çamaşırlarını giyindikten sonra üzerine beyaz gecelik üzerini giyer. Önünü kapatır. Çıkar Naci'nin yanına.
Koluna dolar kolunu. Omzuna başını yaslar.
S: Kalkmışsın
Der tatlı tatlı. Naci gülümser aşkla. Saçlarından öper sevdiğini.
N: Gün doğumu çok güzel değil mi?
S: Çok...
N: Aslında asıl güzel olan gün doğumu değil Safiye.
S: Neymiş?
N: Senin gözlerin... O ela gözlerin bana baktığında günüm aydınlanıyor benim çünkü...
Safiye aldığı cevapla memnun olmuş bir bakış atıp omzuna yaslar tekrar başını.
S: Naci... Ara sıra da olsa gelelim böyle olur mu? Çok iyi geliyor bana deniz.
N: Denize açılmak istemiştik hep.. Bak hepsini yapıyoruz tek tek.
S: Evet. Yapıyoruz. Yapıcaz da...
N: Denize dokunmak ister misin peki?
S: Dokundum yaa. Kucağına aldın ayağım dokundu ya.
Diyip güler. Naci de güler.
N: Hayır Safiye'm. Tamamen dokunmak... Denize girelim mesela.
S: Bu saatte mi? Naci çıldırdın mı sen?
N: Hayır ama artık hiçbir şeyi ertelemek yok.
Diyip tişörtünü çıkarır. Atar yere. Soyunmaya başlar. Safiye kocaman bakar.
S: Aaa aaa aa!! Delirdi benimkiii. Kocacım saçmalamaa. Denize girmiyceksin heralde dimi?
N: Girmiycem karıcım. Düzeltiyim. Giricezz beraber.
S: Naciii hayırr.
Naci soyunur. Karısına bakar. Öncü olmak ister. Atlar birden suya. Safiye kocaman bakar. Yapacağını hiç düşünmemiştir. Ağzı açık kalır. İki eliyle ağzını kapatır.
S: N..Naciii!!!
Naci daldığı sudan başını çıkarır. Tekneye doğru bakar karısına.
S: Naci iyi misin?
N: İyiyim karıcım. Korkma iyiyim. O kadar soğuk değil hem. Gel hadi.
S: Ayy Naciii saçmalama ama. Çık hadi sen de.
Naci kollarını açar.
N: Safiye'm.. Ben seni tutucam.. Sadece bana güven.
"Bana güven".. Bu cümle çok değerlidir ikisi içinde. Safiye başını sallar. İkna olmuştur hemen sevdiği adama. Üzerindeki geceliği çıkarır.
S: Tut ama bak.
N: Tutucam. Gel hadi Safiye'm.
Safiye gözlerini sımsıkı kapatır. Sonra vazgeçer. Atlarken sevdiği adamın gözlerine bakıp güç almak ister. Ela gözlerini diker gökyüzü bakışlara. Kendini suya bırakır...
Suya bırakmasıyla beraber bedenini saran güçlü kolların arasında, denizin ortasında bulur kendini. Başta soğuk gelse de teni alışır hemen. Eliyle yüzünü ovuşturur yüzüne gelen su yüzünden. Sonra da kendine bakan kocasına bakıp güler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya Kadın
Romansa🌼Hayallerimi Sığdırdım Bir Papatyanın Kokusuna...🌼 🕊 ...papatya gibi kokuyorsun...🕊