🕊..118

517 33 1
                                    

Beklenen gün gelip çatar nihayetinde. Bugün piknikte tüm aile olacak ve bebeklerinin cinsiyet haberini paylaşacaklardır. Bu sevinçle sabah ilk uyanan Nazlı olur bugün. Dün gece şimşek yüzünden korktukları için anne babalarıyla yatan ikizler tüm korkularını onlar sayesinde bastırmayı başarmışlardır. Rahat bir uykunun ardından yepyeni bir sabaha gözlerini açan Nazlı yanında ailesini görünce tatlı tatlı sırıtır hemen minik dişleriyle.  Yanında hala uyuyan Karan'a yaklaşır. Minik elini kardeşinin omzuna hafif dokundurup seslenir.

Nazlı: Kayyannn.. Şşşş.. kayan uyann.

Karan uyku sersemi aralar gözlerini. Ellerini yumruk yapıp gözlerini ovuşturur.

K: Naşyııı uyuycakkk Kayannn.

Nazlı: Aynemle baybamm uyuşunn akıyyımm kaykk şenn.

K: Niyeee yaaa?

Nazlı: Şüypyişş yapcazz daa ondann. Aynemm çok şeviniyy.

Karan annesini duyunca hafif doğrulur yataktan.

K: Şeviniy mi geyçekten?

Nazlı: Hııhııı çokkk hemmm deee.

K: Tamamm uyandımm o şamann. Ne yapıcaş?

Nazlı: Onlaya yaptığımış yeşimleyi hediye edip öpeyek uyandıyalım.

K: Oluuyyyy.

Nazlı: Amaaa şeşşişş oyyy.

Karan ve Nazlı usulca yataktan kalkıp usul usul çıkarlar odadan. Olabildikçe sessiz şekilde kendi odalarına giderler. Daha önce çizdikleri resimleri alırlar. Zaten hediye etmeyi düşünseler de kararı şimdi vermişlerdir. Resmi ellerine alırlar. Nazlı durdurur.

Nazlı: İkişcanımmm duyyy. Kipatt çokk şevey baybamm.

Nazlı ellerindeki resme mavi kaplı 'Büyük Saat'  kitabını çizer. Karan da annesi için papatya iliştirir kenarına. Beraber tekrar dönerler anne babalarının odasına. Sessizce çıkarlar tekrar yatağa. İkisi de sırayla öper Safiye ve Naci'yi. Safiye gözlerini aralar.

S: Çocuklarım?

K: Güyayydınn Şafiye'mmm!

Nazlı: Güyaydınn ayneecimm!

Safiye kocaman gülümser ve ikisini de koklayarak öper bir kaç defa. 

S: Günaydınn birtanelerimmm benim. Ne zaman uyandınız bakalım?

K: Aşş öncee. Baybammla şana şüypyişimişş vayy.

S: Öylee mii? Neymiş bakalım o?

K: Baybamm daa uyanmadann göyemeşşinnn.

S: O zaman babanızı uyandırmamız gerekk.

Nazlı: Onu daa öptükkk uyanmıyoo aynee. Yaydımm ettt.

K: Evett şenn öpeyşenn uyanıyy.

Safiye hafif al al olan yanaklarını saklayarak yaklaşır. Naci'nin yanağından öper.

S: Nacii uyan hadii hayatım.

Naci gözünü açtığında Nazlı ve Karan da hızla gelip iki yanağından aynı öperler babalarını. Hayatlarının belki de en güzel zamanlarını yaşıyolardır.. Çok daha güzeli de minik bebek aralarına katılınca olacağı bellidir. Naci yüzüne yayılan kocaman gülümsemeyle yattığı yerden konuşur.

N: Siz beni her sabah böyle uyandırın ya çok sevdim ben bu işi.

S: Babası biliyor musun çocuklarımızın bize bir sürprizi varmış.

Papatya KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin