,,Mužské omegy? Nepoznám žiadneho, ale keby som poznal, už by pracoval v mojom hotely!" Usmial sa Namjoon a mrkol na Yoongiho znechutený pohľad. Prečo sa vlastne takéhoto idiota pýtal na tak dôležitú otázku? Mohol ísť za doktormi, spýtať sa kamarátov, ktorých moc nemá alebo len jednoducho vyzvedať po uliciach. Všetko by bolo lepšie ako toto. ,,Ja som sa len spýtal, prečo musia byť mužské omegy zatvorené nie na to, akých ľudí chceš príjmuť do tvojho hotela."
,,Tak si to vygoogli?" Zobral notebook, ktorý mal položený na stole a položil ho pred Yoongiho. Vážne má na tapete nejakú nahú ženskú? Pretočil len očami a radšej sa znova začal venovať tomu, čo chce zistiť. Ale ako to napísať to googlu? Začal rozmýšľať, kým proste niečo len tak nenapísal. Mužské omegy a ich .... Nie, proste dá len mužské omegy. A vtedy mu vyskočilo snáď milión stránok, za čo bol rád. Postupne si každú otvoril a pozorne čítal, dokonca sa možno dozvedel viac než chcel. Jimin mal teoreticky pravdu, že jediná možnosť, ako viesť pokojný život mužskej omegy je mať pri sebe silnú, dominantnú alfu, ktorá by ho dokázala pred nástrahami chrániť a označiť si ho. Tým by zabránila, aby jeho pach bol pre ostatných taký atraktívny. Keby bol označený a boli dokonca ešte spriaznené duše, nedokázali by bez seba žiť.
,,Spriaznená duša," zamyslel sa Yoongi a očkom pozrel na Namjoona, ktorý sa krútil na svojej stoličke a pritom s niekým telefonoval. ,,Ľutujem tak moc osobu, ktorá s ním skončí alebo aj osobu, ktorá by s ním bola spriaznená." No informácie, ktoré hľadal našiel. Teraz vie už presný dôvod, prečo Jimin nemôže opustiť svoj dom. ,,Hej Yoongi, práve mi volal kamoš, že nepríde a má objednanú jednu sexi betu, chceš sa s ňou pohrať grátis?" Zdvihol na neho obočie a mrkol popri tom, ako stále telefonoval. ,,Mám ťa zabiť alebo len prizabiť?" Usmial sa na neho ironicky Yoongi a vstal zo stoličky. ,,Takže to bolo áno?"
Už mu neodpovedal a odišiel z jeho kancelárie. Z diaľky počul len slová svojho kamaráta ako ,,hej, takáto ponuka sa neodmieta" ale vedel že by bolo zbytočné mu niečo vysvetľovať. Stále mal ešte pracovnú dobu, aj keď vedel, že keby odišiel nič by sa nestalo, no miesto toho si znova sadol k hlavnému pultu na jeho milovanú stoličku a usmial sa na dievča, ktoré už dobre poznal. ,,Aj tebe niekedy príde šéf troška jebnutý?" Začal viesť konverzáciu a dievča sa len nechápavo na neho pozrelo, no potom sa k nemu naklonila a pošepkala mu, že má pravdu. ,,Dobrý deň, môžem poprosiť?" K pultu prišiel mladý muž a Yoongi by odprisahal, že ho pozná, no nevedel odkiaľ. ,,Izbu na štyri dni za týždeň," povedal hanblivým hlasom až sa mal Yoongi na ňom chuť zasmiať.
,,Nejaké špeciálne požiadavky?" Usmiala sa dievča a dala si pauzu od zapisovania do počítača, kým chlapec neprehovorí. Ako musí byť toto dievča pohoršené, keď musí denne počúvať zvrátené požiadavky starých, tučných mužov, ktorý nemajú s kým jebať? Aký musel byť vôbec Namjoon zvrátený keď túto firmu vytvoril? ,,Nie, len tie štyri dni," odpovedal muž po chvíľke a vyťahoval peňaženku z vrecka.
-
,,Teraz keď sme sa už najedli, prejdeme k dôležitej veci," povedal Namjoon, keď práve dojedal kebab, ktorý si išli s Yoongim kúpiť počas obedňajšej pauzy. ,,Dochádzajú nám hračky pre zamestnancov, musíme kúpiť viac vibrátorov, dievčatá sa mi sťažujú!" A hádajte, kto po týchto slovách stratil chuť k jedlu. Áno, Yoongi. Sadol si na jeho obvyklé miesto pri rieke, kde stretol aj Jimina. Len s tým rozdielom, že teraz tu zobral tohto magora, ktorý tu bude pokrikovať o tom, že musí kúpiť vibrátory. Chcel sa trocha ukľudniť, preto sa pozrel smerom k Jiminovmu domu a vedomie, že ten sa tam práve určite zabáva viac ako on mu dodalo silu. ,,Čo je tam také zaujímavé?" Namjoon si všimol Yoongiho pohľad a hneď sa tam začal pozerať tiež.
Do Jiminovho domu práve vstupovala nejaká rodina a stáli pred ich dverami. Yoongimu by to neprišlo nejako zvláštne, než si všimol Namjoonov pohľad. Úchylný pohľad. ,,Jebe, kto je ten sexi vysoký blondiak, čo teraz vstupuje do toho domu? Ten by bol určite hviezda v mojom hotely," zamyslel sa a Yoongimu znova prišlo divné, prečo vždy sa snaží všetkých pchať do jeho biznisu. No však každý ma nejakú úchylku.
Miesto toho v dome Jimina sa práve vítali dve rodiny a Jiminova mama ich rýchlo pozvala ďalej. Jin sa hneď sklonil na privítanie a ospravedlňoval sa už asi piatykrát, že nechal Jimina utiecť. Zatiaľ čo Jimin si z toho nič nerobil, miesto toho práve sedel na gauči obývačky a premýšľal, čo asi práve musí robiť Yoongi vonku. Určite niečo zábavné, čo on nemôže. Povzdychol si a pohľadom sa stretol s Jinom, ktorý sa hneď k nemu rozbehol. ,,Jimin niečo som zistil, poď," chytil ho za ruku skôr, než by to rodičom prišlo divné a obaja utekali do izby o poschodie vyššie, aby mali súkromie.
,,Vieš včera do noci som sa pozeral na filmy, keďže to je asi jediná zábavná vec, čo môžem robiť doma," mykol Jin plecami a Jimin ho zaujatým pohľadom pozoroval. ,,Našiel som môj ideálny typ alfy, preto asi poviem mame, nech mi nájde partnera ako je Johnny Depp." Ukázal palec hore a Jimin sa aj tak na neho stále nechápavo pozeral, pretože vôbec nemal tušenia kto to je. ,,Nepoznáš Johnnyho Deppa? Kde žiješ?"
,,V klietke," odpovedal Jimin ironicky a zamyslel sa. ,,Vlastne, aj ja som našiel svoj ideálny typ alfy," povedal hrdo a Jin samozrejme, ako dobrý kamarát hneď počúval. ,,Pred pár dňami za mnou dokonca prišiel tu do izby a nie je imaginárny!" Povedal a pritom Jinovi naznačoval, aby to ostalo len medzi nimi. ,,Tým chceš povedať, že Johnny depp je imaginárny? On fakt žije!" Bránil sa Jin, no bol aj zaujatý tým, kto mohol za Jiminom prísť a tiež vedel, akú mal Jimin veľkú fantáziu. ,,Má zelené vlasy a je taký vysoký ako ja," rukou naznačoval jeho výšku a pritom sa až moc usmieval. ,,Vysoký ako ty? Tak to ťa sklamem Jimin, ale to alfa nebude. Počul som, že alfy sú vysoké, svalnaté preto, aby ťa chránili pred nebezpečenstvom. Ako tvoja ochranka, no nie je to až moc pekná predstava?"
,,Ako vieš, ako vyzerá alfa?" No miesto odpovede mu Jin vytiahol jeho zápisník a ukázal palcom na jednu vetu. ,,Babička mi ho opisovala, babička neklame!" Teraz keď si na to Jimin spätne spomenul, Yoongi mu nikdy nepotvrdil, že je alfa. Čo keď nie je? Nezoberie ho von ako mu sľúbil?