49

135 15 0
                                    

Paní Park sa vrátila domov a pozvala dovnútra aj Yoongiho, ktorý s ňou prišiel. Ten bol po rozhovore s Jiminovou mamou rozhodnutý si ho zobrať späť ako aj plánoval, kým nevedel pravdu. ,,Ahoj miláčik, som doma," pozdravila muža, ktorý sedel na gauči a keď videl spoločnosť aj druhého chlapca, povzdychol si. ,,Takže si sa rozhodla ako vidím," zamrmlal a Yoongi sa zo slušnosti poklonil. ,,Jiminova izba je hore, hneď prvé dvere, keď vyjdeš schody." Ukázala na ne a Yoongi sa len s prikývnutím vytratil. Jiminova mama si sadla k svojmu mužovi a objala ho. ,,Myslím si, že to je to najlepšie rozhodnutie," povedala a muž jej na tie slová iba prikývol. ,,Nechal som to rozhodnutie na tebe."

Yoongi vyšiel schody a chcel otvoriť dvere od izby, no boli zamknuté. ,,Jimin? Otvoríš mi, to som ja Yoongi," povedal jemným hlasom a o pár sekúnd už počul, ako niekto uteká k dverám a rýchlo odomyká. Dvere sa otvorili a zeleno vlasý si nestihol ani Jimina pozrieť a ten sa už zavesil okolo jeho krku. ,,Yoongi prosím ťa už ma neopúšťaj, prosím ťa," zaplakal a celý sa na neho zavesil aj nohami. ,,Ja ťa už nepustím, už sa ma nikdy nezbavíš!" Viac sa pritúlil k jeho ramenu a Yoongi ho rýchlo chytil za riť, aby ho mal v náruči a nespadol mu. ,,Kľud Chim, keď odídem tak už iba spolu," zašepkal mu a tiež si ho k sebe pritúlil.

,,Takže ma odtiaľto teraz zoberieš?" Pozrel sa mu do tváre a Yoongi mu samozrejme prikývol. ,,Už nechcem byť bez teba zlatíčko," usmial sa a Jimin chcel od šťastia vybuchnúť. Až teraz si Yoongi všimol, že Jimin dosť pochudol. A to sa nevideli len týždeň. ,,Ale najprv pre mňa niečo urobíš, dobre?" Pobozkal ho na čelo hneď po tom, čo Jimin divoko odkýval. ,,Pôjdeš za svojou mamou a pekne si od nej vypýtaš niečo na jedenie!" Povedal prísne a Jimin chcel jeho prianie hneď uskutočniť, preto sa postavil na svoje nohy. Chytil Yoongiho za ruku a tlačil ho dole spolu s ním. ,,Mami!" Vykríkol na celý dom s Yoongim za zadkom a obaja rodičia sa na neho pozreli, aj keď kričal iba na jedného z nich.

Yoongi sa necítil v prítomnosť jeho otca moc príjemne, pretože mu práve chce zobrať syna. S jeho mamou sa už dohodol a povedal jej, čo všetko plánuje a súhlasila, no s ním ešte nemal ani poriadnu konverzáciu. ,,Som strašne hladný, dáš mi niečo papať?" Po týchto slovách sa jeho mama rýchlo postavila. ,,Samozrejme zlatíčko, len si sadkaj a hneď to bude! Yoongi, tiež si sadni naješ sa s nami!" Usmiala sa a odišla do druhej miestnosti, takže tu ostali len s Jiminovým otcom. ,,Tak, sadnite si k stolu a pri jedle sa môžeme porozprávať," postavil sa aj jeho otec a smeroval k stolu.

-

Jungkook a Taehyung sa v posteli bozkávali a navzájom k sebe treli. Obaja mali teraz v hlave prázdno a snažili sa sústrediť na to, čo má prísť. Jungkook sa dotkol lemu Taeho trička, ktorý prerušil bozk len preto, aby mu prikývol. ,,Trasieš sa," pošepkal mu Jungkook, keď sa zbavil jeho trička a rukou prešiel ku gombíku na nohaviciach. ,,Je tu zima," zamrmlal a perami sa obtrel u jeho bradu. ,,Ničím iným to není," zamrmlal, až sa Jungkook zasmial s vedomím, že tentokrát mu Tae klame do očí. Rozopol gombík a potiahol nohavice sivo vláska nižšie. Ten len zahanbene zavrel oči a silno ich k sebe pritlačil, čo si samozrejme chlapec nad ním všimol. Chcel, aby sa Tae uvoľnil ... a chcel pre to urobiť maximum.

Úplne z neho odstránil nohavice a jeho ľavú nohu zdvihol do vzduchu, aby mohol perami mapovať jeho stehno. Jemne mu po ňom prechádzal perami a občas dal aj malú pusinku, nad čím len Taehyung otvoril ústa, z ktorých vychádzal jemný vzdych. ,,Dneska," začal a znova pobozkal stehno, tentokrát nižšie blízko kolena. ,,Ti ukážem možno len štyridsať percent toho, čo ťa bude čakať pri rute," zasmial sa, no Taemu to vtipné vôbec neprišlo. ,,To ma malo upokojiť?" Zamrmlal prísne, no neudržal ďalší vzdych, keď mu Jungkook začal kožu aj sať. ,,Takže som z teba konečne dostal to, že si napätý. Nesnaž sa tváriť tak odvážne Tae a kľudne mi hovor všetko, čo cítiš."

,,On vie zistiť kurva všetko," zamyslel sa a otvoril oči, keď sa Jungkook od neho vzdialil a noha mu spadla na matrac. Chcel sa spýtať čo sa stalo alebo či si to nerozmyslel, no prišiel o slová, keď si začal dávať Jungkook dole tričko. ,,Konečne si otvoril oči," usmial sa a začal si pomaly rozopínať aj opasok. Keď videl Jungkooka len v trenkách po tele mu prešli zimomriavky. Nemo otvoril ústa, pretože mu až teraz doplo, že on je alfa a alfy ho majú veľký. No keď ho videl len cez trenky stačilo mu. Asi sa s ním nemôže ani porovnávať. ,,Bety s ktorými si spával asi boli spokojné, čo?" Vypadlo mu z úst, na čo si získal Jungkookovu pozornosť. ,,Neviem, na konci sa ťa na to spýtam. Ja som spával s omegami," dodal a priblížil sa k svojmu partnerovi.

,,Ale ty ma vzrušuješ viac ako hocikto iný Taehyung. Keď vidím ako sa trasieš a si nervózny najradšej by som to nechal na inokedy, ale moja myseľ mi hovorí len pokračuj," perami sa dostal k jeho krku a začal sa o neho starať aj tam. ,,Som sebec," Taehyung sa rukami dostal do Jungkookových vlasov a začal sa za ne držať. ,,Si a veľký," dodal Taehyung a hneď na to vzdychol, keď ho Jungkook začal sať a vytvárať tak značky. Snažil sa sústrediť, no to sa mu akosi nedarilo keď zrazu na stehne cítil Jungkookovu tvrdosť a prišlo mu vtipné, ako rýchlo ho takto vzrušil. A to nerobil nič. ,,Veľký vo všetkých smeroch," možno to bolo zahanbujúce, ale musel to povedať. Vtedy sa Jungkook prestal starať o jeho krk a pozrel sa mu do tváre. Netrvalo ani sekundu a privlastnil si jeho pery.

Taehyung si ho za vlasy priťahoval bližšie a jemne sa obtrel o jeho tvrdosť. Bozkávali sa a až keď sa Jungkook nachvíľu oddialil Taehyung zistil, že je tiež ako dole ako kameň. ,,Ako sa cítiš?" Oprel sa čelom o Taeho a dívali sa navzájom do očí. ,,Pravdu? Som napätý ako struna keď ešte stále čakám na to, kedy sa už stane tá vec," no prekvapil sa, keď sa na jeho slová Jungkook usmial. ,,Tak na to ešte budeš musieť počkať," dal mu rýchly bozk a rukou sa dostal k lemu jeho treniek. ,,Pretože práve predohra je to najkrajšie," s tým sa zohol nižšie a odstránil Taemu jeho spodné prádlo. Myseľ mu prestala fungovať, keď sa niečo teplé ovinulo okolo jeho penisu.

SoulmatesWhere stories live. Discover now