70

113 18 0
                                    

,,Aká dlhá je ta cesta?" Spýta sa Jin a ako poslušný psík ho nasledoval, pretože sa práve nachádzali niekde na ceste do hôr a on sa nechcel stratiť. Namjoon navrhol, že sa môžu ísť spolu prejsť po prírode niekde, kde nebude veľa ľudí. No Jina by nenapadlo, že to bude trvať už niekoľko hodín a on si skoro necíti ani vlastné nohy. Väčšinou len sedel doma, takže ani nemal možnosť si niekedy svoju kondíciu zlepšiť. Zatiaľ čo Namjoon chodil ako antilopa a v ruke držal mapu. ,,Už budeme skoro tam neboj sa, si smädný?" Otočil sa jeho smerom a chcel si dať dole tašku, no Jin pokrútil hlavou.

Chcel to mať už za sebou a nepotreboval prestávku. ,,Takto sa vy zabávate cez svoj voľný čas? Tak, že sa úplne vyčerpáš viac ako z práce?" Pretočil očami a rukou si utrel pot na čele. Dúfal, že aj keď sa potí a je celý červený tak vyzerá stále sexi. No keď sa pozrel na Namjoona s úsmevom na perách a tiež spotenou tvárou, otvoril ústa. ,,Ako vieš, že toto je namáhavejšie ako práca? Ešte si nikdy nepracoval." Na toto nemohol argumentovať, pretože mal pravdu. ,,Ide o to, že sa uvoľníš, nadýchaš čerstvého vzduchu a posilňuješ svoje telo," ukázal na svoje svaly na rukách a mrkol na Jina. Keď sa pozrel na svoje svaly na rukách, nemohol sa s tými jeho porovnať. Nevadí, aj keď je chudý, je sexi!

,,A tí dvaja prečo s nami nešli? Mohli trpieť somnou," No jeho otázka zanikla hneď, ako videl výhľad z vrcholu, na ktorom sa teraz nachádzali. Vietor tu bol silnejší, ale ani to Jina neodradilo od toho, aby sa priblížil a lepšie sa zadíval na okolie, ktoré sa mu zdalo teraz také maličké. ,,Yoongi a turistika? To k sebe absolútne nepasuje zlatíčko. On by nevyšiel ani jeden schod v mojom hotely." Seokjin sa zadíval na Namjoona potom, čo sa dotkol jeho ramena a užíval si s ním výhľad. ,,Takže som teraz dokázal niečo, čo by on nedokázal?" Opýtal sa pobavene, na čo mu aj hnedovlások prikývol.

Priblížili k sebe tváre a Jin s úsmevom zavrel oči a čakal, kedy sa to znova stane. Kedy sa znova pobozkajú. ,,Do riti!" Vykríkol Namjoon čo Jina prebralo a on mohol vidieť mapu, ktorú mal jeho partner v rukách, ako lieta nad ním a vietor ju unáša ďalej a ďalej. ,,Musíme ju chytiť!" Vykríkol hnedovlások a rozbehol sa smerom dopredu tak, aby bol k unášajúcemu predmetu čo najbližšie. Blondín nechápal čo sa práve stalo a trocha sa mu zdalo komické, ako sa Namjoon načahuje po niečom, čo určite už nikdy neuvidí. ,,Bez tej mapy sa odtiaľto nedostaneme!" To boli posledné slová predtým, než sa za tou vecou rozbehol aj Jin.

-

Nakoniec Taehyung s Jungkookom zostali u jeho mami aj cez noc. Bolo to prvýkrát, čo videl svoju mamu otvorene sa o niečom baviť a cítil sa výborne. Aj keď sa nerozprávala s ním, ale s jeho láskou, bol to pokrok. Všetci traja sa najedli a keď Jungkook pomáhal mame s kúpaním, sivo vlások sa snažil dovolať Yoongimu na mobil, ktorý to ale nezdvíhal. Stále počul len odkazovku. Keď uložili jeho mamu spať, zostali na gauči v obývačke samí dvaja, kde aj spoločne v náručí zaspali pri hlase nejakej rozprávky v televízií.

Ráno urobili spoločne raňajky a čakali na príchod Jungkookovej mami za stolom a pritom sa na seba zamilovane pozerali. ,,Rozhodol som sa," začal s úsmevom Taehyung a do úst si vložil sústo jedla. Hnedovlások nad jeho slovami zdvihol hlavu z taniera a veselo sa na neho pozrel. ,,Chcem s tebou bývať." Jungkookovi sa rozšírili oči a keď sa začal naplno usmievať, musel sa na jeho pohľade zasmiať aj Tae. Obaja neváhali a keď Jungkook odsunul stoličku, rýchlo sa objali a dali si prvú rannú pusu. ,,Čo ťa donútilo zmeniť názor?" Spýtal sa, no samozrejme ho nechcel od toho ohovoriť. Jediné čo chcel je mať Taehyung pri sebe každý deň.

,,Tak či tak som s tebou každý deň, takže budem len rád, keď to tak zostane. Všetko ostatné ešte vyriešim, keď prídu chalani a do týždňa budem u teba ako na koni." Prešiel rukou po Jungkookovom líci a znova si to pritiahol do bozku. ,,Týždeň? Ja že budeš somnou už dneska," vedel, že je hnedovlások nedočkavý, ale potreboval to ešte všetko prebrať s ostatnými. Urobil náhle rozhodnutie a vedel, že mu budú ti idioti veľmi chýbať, ale neopúšťa ich navždy. Aspoň uvoľní miesto pre Jimina.

Obaja sa potom v objatí pozreli doprava keď počuli, ako sa otvárajú dvere od izby paní Jeon. S úsmevom sa od seba odtiahli a potom videli ženu, ktorá sa na nich s prekvapením pozerala. ,,Ste ešte tu?" S neutrálnym pohľadom sa dostala do kuchyne a pozrela sa na navarené jedlo a hneď pri tom pripravené aj raňajky. ,,Dobre ráno, vyspali ste sa dobre?" Usmeje sa Taehyung a trocha bol šokovaný, keď mu žena neodpovedala. Len si zobrala svoj tanier a sadla si za stôl. Najprv sa v tom paličkami prplala a až potom si prvý kúsok zobrala do úst. ,,Nebuď smutný, vždy sa ďalší deň správa ako vymenená, na to si zvykneš ako ja." Dal rýchlo Taemu pusu na líce, než išiel zobral taniere s raňajkami, ktoré tu pred chvíľou jedli oni.

,,Neuvažoval si niekedy, že ju zoberieš k sebe? Aby tu nebývala sama?" Spýtal sa zaujato Taehyung a usmial sa nad hnedovláskom, ktorý umýval riad. ,,Uvažoval som o tom veľakrát, ale ona nechce z tohto domu vyjsť. Bojí sa ľudí a ja by som nevedel bývať na takomto depresívnom mieste. Dokonca tu nechce ani žiadne úpravy," povzdychol si a očkom sa pozrel po celom areály miestnosti. ,,Vyzerá to tu ako v nejakej chatrči." Taehyung vedel, že aj keď býva so svojimi kamarátmi v garáži vyzerá to tam krajšie, ako tu. ,,A ja s tým nemôžem nič robiť." Dodal ešte Jungkook a očkom sa pozrel na svoju mamu, ktorá sa jedla skoro ani nedotkla. Tanier bol ešte plný a ona sa už na jedlo neprítomne pozerala. ,,Ale budem tu pre ňu za každú cenu, stále je to moja matka."

SoulmatesWhere stories live. Discover now