Taehyung prišiel domov z roboty a držal tašku s nákupom, pretože vedel, že všetci budú hladný a musí ich nasýtiť. No keď otvoril vchodové dvere prekvapilo ho, keď videl polku nábytku porozhadzovanú po zemi. ,,Vykradli nás?" Zamrmlal si a rýchlo sa utekal pozrieť do svojej izby, ktorá ale bola v poriadku a nedotknutá. Dobre, toto sa mu už zdalo celkom divné. ,,Už si doma Tae?" Vyšla zo svojej izby Lisa a pozerala sa na zmäteného Taehyunga, ktorý chce rýchlo vedieť, čo sa tu stalo. ,,To urobil Yoongi, neviem čo sa presne stalo, ale nevrátil sa už s Jiminom ..." povedala smutne a pozrela sa na dvere jeho izby. ,,Je tam s ním Minnie, ale bol na tom veľmi zle," dodala a Taehyung neváhal. Rýchlo položil tašku s nákupom na kuchynský pult a utekal k Yoongimu.
Rozrazil dvere, na čo mu hneď Minnie ukázala prstom, že má byť ticho. ,,Konečne zaspal!" Zašepkala prísne keď sedela na malej stoličke vedľa jeho postele. ,,Povieš mi čo sa stalo?" Spýta sa Minnie, keď sa postavila zo stoličky a obaja vyšli z jeho izby. Vonku ich už čakala aj zvedavá Lisa, ktorá bola celú tu dobu napätá, pretože vôbec nevedela čo sa deje. ,,Je to zložité," začala a oprela sa hlavou o poličku v kuchyni. ,,Viete, že Yoongi si stále vyčíta smrť svojich rodičov a myslím si, že keď počul túto správu proste spanikáril a odišiel," povedala mrzuto a ďalej pokračovala. ,,Jimin je omega, ktorá bola sľúbená jeho bratovi a on si vyčíta, že mu zoberie znova niečo ako mu zobral aj rodinu a proste on je jebnutý, vyčíta si veci za ktoré ani nemôže. Všetci vieme, že smrť jeho rodičov nebola ani tak jeho vina ako si to on pripúšťa."
,,Ach bože ... a to bol taký šťastný keď bol s Jiminom, aké to asi bude teraz," povedala utrápene Lisa a Taehyung na to pokrútil hlavou. ,,Nie toto nemôže byť možné. Však sú spriaznené duše, nemôžu sa od seba oddeliť," všetci traja sa utrápene pozerali do zeme. ,,Už sme neboli na hliadke päť dní keď mal Jimin heat a nemyslím si, že Yoongi bude mať chuť ísť, asi pôjdeme samí," povzdychla si a pozrela sa na hodiny. ,,Keby bolo všetko ako predtým a samozrejme nemali pred sebou tajnosti, že?!" Zamračila sa na Taehyunga, ktorý sa znova ospravedlňoval za to, že im nepovedal o Jungkookovi.
,,Mám chuť ísť, potrebujem sa odreagovať," vyšiel z izby Yoongi a prekvapil všetkých. Pomaly došiel k poličke s chráničmi a začal si vyťahovať svoje veci, aby sa obliekol. Tí traja sa na neho pozerali ako na ducha. ,,Čo sa deje? Vy sa nejdete prezliecť?" Vrhol na nich nepríjemný pohľad, na čo len prikývli a tiež prišli k svojim veciam. ,,Nechcel by si si ešte pospať?" Spýtala sa Minnie jemne, no Yoongi pokrútil hlavou. ,,Aj tak by som nespal, mám v hlave veľa myšlienok," zavrel oči a snažil sa ukľudniť. ,,Potrebujem ísť na vzduch."
-
Seokjin prišiel aj s jeho rodinou na návštevu k Jiminovi hneď ako sa dozvedeli, že majú svojho syna späť doma. No keď prišli domov, miesto atmosféry šťastnej rodiny, ktorá by sa mala tešiť z príchodu syna, bolo v dome napätie. ,,Vítajte," povedala s núteným úsmevom paní Park a nechala si Jinovu mamu sadnúť na gauč, zatiaľ čo Seokjina poslala hore za Jiminom. ,,No musíš ísť na neho opatrne, pretože s nami už niekoľko dní nehovorí," povedala mrzuto, na čo sa Jin len divne zamračil. Vyšiel schody ako blesk a keď chcel otvoriť dvere od jeho izby, boli zamknuté. ,,Jimin? To som ja Seokjin, si tu?" Zaklopal a snažil sa ďalej otvoriť dvere. O pár sekúnd počul odomykanie dverí a usmial sa, že bol jeden z tých, ktorým Jimin dôveruje.
No keď otvoril dvere videl na tvári svojho kamaráta, ako moc sa trápi. ,,Čo tu robíš?" Zafňuká a pustí ho dovnútra miestnosti. ,,Vrátil si sa domov? Čo sa stalo Jimin, prečo si takýto mrzutý? Ten trávnik ťa podviedol?" Pýtal sa viac a viac otázok, na ktoré nevedel odpoveď, no prestal keď videl, že to Jimina len znepokojuje. ,,Ja neviem Jinnie, všetko bolo fajn a boli sme spolu šťastný ... prežil som s ním heat a zistil som, že sme spriaznené duše a povedal mi, že si ma označí, že budeme spolu a už ma neopustí." Slzy sa mu znova pustili z očí a Jin si ho rýchlo vsunul do náručia. ,,Že pôjdeme ku mne domov len preto, aby si ma od rodičov vypýtal a vráti sa somnou, že to bude iba formalita," pokračoval v hlavou na Jinovom ramene.
,,Ja ho ľúbim Jinnie, ja chcem byť s ním ... potrebujem byť s ním, prosím ťa," rýchlo sa mu pozrel do tváre, na čo sa Jin prekvapil. ,,Bež za ním! Povedz mu, že ho chcem vidieť, prosím! Povedz mu nech si po mňa príde!" Posmrkol a naliehalo sa držal Jinovej ruky akoby to bolo to posledné, čo mohol urobiť. ,,Ale Chim to nejde, môžem povedať Namjoonovi nech sa prihovorí, ale ja ho ani nepoznám," tiež sa silno dotkol ruky svojho kamaráta. ,,Povedz to Namjoonovi! Nech mu povie, že ho veľmi, veľmi, veľmi chcem vidieť!" Už len táto skutočnosť mu dávala malú nádej, že znova uvidí svojho milovaného. ,,Dobre, poviem mu to hneď keď ho uvidím," sľúbil mu jeho kamarát, na čo sa Jimin trocha usmial.
Jiminova mama chcela ísť dovnútra a ponúknuť tých dvoch aspoň vodou, keď už videla, že Jimin otvoril dvere. Nejedol už niekoľko dní, bol len zavretý v izbe a bála sa o neho. No keď počula rozhovor tých dvoch, striaslo ju. Takže Jin celú dobu vedel, kde Jimin je? Nikdy si nemyslela, že môže jej syn takto trpieť. Pomaly opustila chodbu a znova odišla dole za návštevou a falošne sa na svoju kamarátku usmiala, pretože nemala chuť usmievať sa. ,,Asi nebudú chcieť vodu," priniesla tácku s pohármi späť a položila ju na pult. ,,Stalo sa niečo?" Opýtala sa paní Kim, pretože svoju kamarátku dobre pozná na to, aby vedela kedy sa ako správa. ,,Nie, len som sa rozhodla niečo urobiť."