45

121 21 4
                                    

,,Myslím, že som si potykal s tvojím otcom," zasmial sa Namjoon a podal Seokjinovi cukrovú vatu, ktorú mu práve kúpil a ešte čakal na tu svoju. ,,Však sa mi to zdá divné, že mi obaja dovolili ísť s tebou von," odtrhol si jeden malý kúsok z vaty a dal si ju do úst. Síce mal na sebe mikinu s kapucňou a beta feromóny, no pustili ho von bez toho, aby ho strážili. To je veľmi veľký pokrok. Keď podali Namjoonovi aj jeho vatu ani si ju dlho v rukách neudržal. Hneď mu spadla na zem. ,,Ale no tak slečna, toto sa nerobí! Kvôli vám mi to spadlo," zamračil sa a pozrel sa, ako sa okolo toho cukru začali zbiehať aj mravce.

,,Namjoon, tebe to spadlo," povedal monotónne Jin, no ten si svoju chybu priznať nechcel. ,,Pane už ste to držali v rukách," obhajovala sa žena za pultom, no nedokázala zdvihnúť hlas na alfu. Namjoon to teda nechal tak a chytil Jina za ruku a tým ho odtiaľ dostal preč. ,,Si strašne nemotorný, prečo si ešte nerozbil aj svoje podnikanie?" Zasmial sa a dal si ďalší kúsok vaty do úst. No Jin si to užíval. Bolo to prvýkrát čo bol vonku aj keď boli okolo neho neznámi ľudia a dokonca sa na neho ani nepozerali. Proste ho ignorovali, akoby bol aj on jeden z tých nezaujímavých ľudí.

,,O toho tvojho kamoša si už nemusíš robiť starosť," zdvihol obočie Namjoon, keď stáli v rade na jeden z kolotočov. ,,Heat si poriadne užil a teraz by mal byť u svojich rodičov a dohadovať si stretávací čas," zasmial sa a prišiel bližšie k mužovi, ktorému podal lístky na kolotoč, pretože boli na rade. ,,Ako to myslíš?" Zamračil sa a prišli bližšie k dvom sedadlám, kde si sadli a nechali sa mužom pripútať. Bol zvedavý, čo sa deje s Jiminom, no tiež bol zvedavý, prečo sa musia pripútať a čo tento kolotoč vôbec dokáže. ,,Radím ti, poriadne sa chyť mňa, čo je ta lepšia voľba, alebo tej železnej tyče," ani nie o pár sekúnd sa kolotoč rozjazdil a Jin sa s krikom rýchlo chytil Namjoona, čisto z reflexu.

Namjoon ho zobral na horskú dráhu naschvál. Vedel, že tu vyblázni Jinove druhé ja, ktoré mu občas ukazuje a tiež sa tým môžu zblížiť. Aj keď sa Jin silno držal Namjoonovho zápästia, usmieval sa. Silný vietor mu odhodil kapucňu z hlavy a Namjoon sa celú dobu na neho pozeral. Sám nevedel, čo je na ňom také hypnotizujúce, no neodolal. Celá jazda trvala desať minút a keď vyšli, Jin sa mu hneď začal zdôverovať s tým, ako si to užil a môžu ísť ešte raz. ,,Počkaj, teraz si ideme pre to najlepšie," potiahol ho za ruku a Jin si rýchlo ešte nasadil na hlavu kapucňu. Keď prišli k pultu, kde si kupovali lístky, Namjoon začal niečo vysvetľoval mužovi, ktorý mu o par minút niečo podal.

,,Najlepšie na horských dráhach je to, že na konci všetko fotia," zasmial sa a podal Jinovi fotku, na ktorej sa usmieval a držal Namjoona za ruku. A Namjoon sa na tej fotke na neho zazeral. ,,Hej, prečo si sa na mňa tak chlipne pozeral?" Strčí mu tu fotku pred tvár a zamračí sa. ,,To nebolo chlipne! Proste som sa pozeral, no a čo?" Prekríži si ruky na hrudi ako dieťa. ,,Ale tu fotku si nechávam ja," povedal odhodlane Jin a strčil si ju do vrecka.

-

Jimin ležal v posteli a plakal. Nechápal, prečo Yoongi len tak odišiel a bez neho. Urobil niečo zlé? Sľúbil mu, že spolu odtiaľto odídu a už sa neopustia. Malá to byť celé len formalita a on sa mal so svojimi rodičmi len rozlúčiť, nie tu ostať. Tak prečo teraz bol doma? Silno zavzlykal a pritisol sa k vankúšu. ,,Chim?" Vstúpila do jeho izby mama a ľútostivo sa na neho pozrela. Keď jej Jimin neodpovedal, prišla bližšie k jeho posteli a sadla si na roh. Prstami sa dotkla jeho vlasov a začala mu ich prehrabovať. ,,Bol to ten chlapec z vtedy že? Čo si ho stretol pri rieke ... odvtedy si s ním utekal von?" Spýtala sa ho opatrne, no znova od neho odpoveď nedostala.

,,Jiminie, neviem čo ti ten chlapec povedal ... ale pokiaľ viem, paní Min narodila druhého syna betu ako bola ona, takže není možné, aby ste boli spriaznený," stále ho hladkala po vlasoch a chcela svojho syna upokojiť, aby toľko neplakal. ,,Je to moja spriaznená duša!" Povedal prísne a stále bol k nej otočený chrbtom. Žena sa len povzdychla a radšej ho už nechcela prehovárať o opaku. ,,Prečo si to myslíš?" Napokon sa rozhodla spýtať takúto otázku. ,,Pretože viem, on si ma môže ako dominantná beta označiť," zamrmlal popri slzám a jeho mama si povzdychla. ,,Chceš nejaké tabletky na upokojenie?" Spýtala sa ho keď videla, že sa s ním nemá zmysel rozprávať. ,,Chcem Yoongiho."

So sklesnutým pohľadom zavrela dvere od Jiminovej izby a prišla do spálne, kde ležal na posteli jej muž. ,,Ako mu je?" Spýtal sa a položil knihu na nočný stolík. ,,Chce toho chalana," povedala mrzuto a zavrela za sebou dvere do izby. ,,Zamkla som všetky okná aj dvere, už neujde, ale neviem či robíme dobre ..." zamrmlala a ľahla si vedľa svojho muža. ,,Prečo by ten chalan kradol svojmu bratovi sľúbenú omegu? Napadla ma potom už len jedna možnosť, čo keď sa tí dvaja od tej tragédie už nestretávajú?" Otočil sa k svojej žene, ktorá len mykla plecami. ,,Pretože nevedel o tom, že Jimin je tá omega a samého ho to prekvapilo."

,,Zlatko rozprávala som sa s Jiminom a povedal mi, že ten chlapec je dominantná beta nie obyčajná, takže je tu možnosť, že sú fakt spriaznené duše," povzdychla si nad tým tvrdením a sama nevedela, čo v tejto situácií robiť. ,,Asi to aj tebe docvaklo ... ty dvaja spolu prežili Jiminov heat, inak by to nezistili," povedal prísne, na čo jeho žena odkývala. ,,Čo budeme robiť?" Vtedy nastalo ticho. Ani jeden nevedel, čo v takejto situácií robiť. Ale pokiaľ sú fakt spriaznené duše, tak by bola hlúposť pchať Jimina niekomu inému násilím.

SoulmatesWhere stories live. Discover now