Jin bol práve v sprche na plavárni a pozeral sa oproti sebe, kde si práve dával sprchu aj Namjoon. Samozrejme obaja v plavkách. ,,Čo pozeráš na moje buchty?" Zažartoval Namjoon, na čo do neho Jin hodil mydlo, ktoré bolo dané v rohu. Zasmial sa, keď trafil presne do hlavy a jeho partner samozrejme zanadával. Dneska mal jeden z tých najzábavnejších dní aké kedy zažil. Ako si aj hovoril keď sedel v izbe, keby ho raz niekto nejakým zázrakom aj len na jeden deň pustil von, užil by si ho naplno. A to dneska urobil. Bolo mu jedno čo si o ňom bude Namjoon myslieť, ale on už potreboval nejakú voľnosť a keď ju teraz okúsil, asi mu to bude veľmi chýbať. ,,Ale čudujem sa, že s tebou dokáže byť aj zábava a nie si stále udurdený," dodal Namjoon a otočil sa mu chrbtom, aby si opláchol aj brucho.
,,Ty ma vôbec nepoznáš," povedal s úsmevom a začal si dávať dole plavky, pretože sa chcel umyť celý. No presne keď si dal dole plavky len z jedného boku, zatiahol záves, aby Namjoon nič nevidel, no zároveň ho trocha rozrušil. ,,Si tak zlý," zakňučal, no zasmial sa nad tým, že možno fakt nepozná Jina a nakoniec si nevybral nejakého nudného typka. Jin vie, že je pekný a bude Namjoona určite ešte viac dráždiť. Keď sa už obaja aj prezliekli a poďakovali recepčným, vonku ich už čakala Jinova mama a stála pred svojim autom. ,,Tak čo užili ste si?" Usmiala sa a keď videla, že Jin je v poriadku a mal úsmev na tvári, bola spokojná. ,,Pochybujete o mne?" Spýtal sa podpichovačsky Namjoon a keď sa Jinova mama pozrela po areály všimla si, že žiadne auto okrem Namjoonovho tu ani nie je zaparkované. ,,Budem ti asi musieť veriť," spokojne prikývla hlavou a povedala Jinovi, nech si sadne do auta.
,,Nasleduj nás na svojom aute, pripravila som ešte večeru," hneď ako Jin za sebou zavrel dvere, jeho mama tiež nastúpila a Namjoon s úsmevom, že si získal jej dôveru, nastúpil do svojho auta. Rýchlo si našiel svoje slušácke okuliare na zadnom sedadle a nasadil si ich. ,,A ideme na večeru baby," pozrel sa na seba do malého zrkadielka a potom naštartoval auto. Cesta trvala trocha dlhšie, no hneď ako vystúpili pred ich domom Namjoon hodil očkom na Jina, ktorý si len povzdychol. ,,Tak poďte chlapci, určite ste hladný," priam ich ťahala dovnútra Jinova mama a hneď za sebou aj zavrela dvere, keď boli všetci vnútri.
Sadli si už za pripravený stôl a jediné čo doniesla bol ešte veľký hrniec s nejakou omáčkou, z ktorej sa troška dymilo. ,,Celý deň som sa tu bez teba nudila Jinnie," povedala smutne a sadla si na svoje obvykle miesto pri stole. ,,Otec nepríde na večeru?" Opýtal sa zvedavo, pretože v takomto čase už býva doma. ,,Dneska príde neskôr," rukou naznačila, nech túto nudnú tému uzavrieme a všetkým začala nakladať jedlo. No skôr, ako si čo i len paličky zobrala do ruky, zazvonil jej mobil. ,,Prosím?" Zdvihla a zaujato počúvala hlas Jiminovej mami. ,,Nie Jimin tu nebol prečo? Ty by si ho pustila samého ísť k nám?" Trocha prekvapene sa spýtala, no po ďalších slovách len otvorila ústa. ,,Preboha ale to je nebezpečné, išiel sám? Keby tu prišiel určite ti dám vedieť," povedala a ešte chvíľku s ňou telefonovala, než zložila. ,,Jimin utiekol z domu," povedala prekvapene Jinovi, ktorý sa tváril, že ho to prekvapilo.
-
Yoongi prišiel do garáže a keď ho Taehyung videl prichádzať, ihneď sa postavil z gauča a utekal k nemu. ,,Si idiot, prečo si neodišiel? Musel si sa s ním biť tak dlho?" Pokarhal ho a pozrel sa na jeho peru, ktorá mu silno krvácala. ,,Kde je Jimin?" Spýtal sa a poobzeral sa po miestnosti, no nikde ho nevidel. Presne v tú istú sekundu do miestnosti vstúpili aj dievčatá a keď videli tu napätú atmosféru a krvavého Yoongiho, zľakli sa. ,,Chalani, pobili ste sa? Prečo?" Opýtala sa prekvapene Lisa, no Minnie to hneď zamietla. ,,Však Taemu nič není, oni dvaja sa nepobili," no keď cítila pach hneď vedela o čo ide. ,,Kúpili sme ramen," dodala a ukázala na tašku s krabičkami.
,,Dobre, tak sa pred hliadkou najecte," povedal neprítomne Yoongi a hneď mieril do svojej izby. ,,Čo sa tu stalo Tae?" Opýtala sa hneď Minnie, keď Yoongi zaliezol. Nechcela to moc rozoberať pred ním, preto radšej počkala, kým odíde. ,,Ja sám neviem, cítil som Jimina a keď sme ho našli niekto ho obchytkával ... Yoongiho to nasralo a tak sa začala bitka a ja som ho tu rýchlo zobral skôr, než by sa niečo stalo. Hovoril, že ušiel z domu," Pozrel sa na zavreté dvere Yoongiho izby a vzdychol si. ,,Ja som vedela, že to budú problémy," zaklepkala očami a položila tašku na najbližší stôl. ,,Ale no tak, nevedel kde má ísť, ja by som tiež išiel za niekým koho poznám najdlhšie," zastal sa ho Tae a vytiahol si z tašky krabičku.
Medzitým Yoongi vstúpil do svojej izby a videl Jimina, ako objíma jeden z jeho vankúšov. No keď zatvoril dvere, jeho pohľad sa rýchlo otočil na neho. ,,Yoongi," zamrmlal a rýchlo vstal, aby sa k nemu rozutekal. ,,Krvácaš, prečo si sa začal biť?" Zaplakal Jimin a prstom mu utieral krv. No Yoongi si ho len zobral do náruče a silno objal. ,,Už nikdy nechoď sám po týchto uliciach," zašepkal mu do ucha a ešte silnejšie stisol. ,,Nebudem," hneď odpovedal a snažil sa byť pri Yoongim čo najbližšie. ,,Rodičia to zistili Yoongi, mama ma večer išla skontrolovať a nebol som tam. Nechceli ma už nikdy nikde pustiť a ja ... chcem byť s tebou," povedal a rozplakal sa. ,,Dobre, budeš somnou," trocha si ho od seba odtiahol, aby sa rukami dotkol jeho líc a mohol ho pobozkať. Jimin mu to samozrejme hneď opätoval a rukami sa zavesil okolo jeho krku.